❤️ IKM uke 9 ❤️

Altså, jeg synes at det kan være «noe» der om jeg legger godvilja til, men jeg er skeptisk… Disse testene ga meg en skyggestrek forrige pp og jeg blei så veldig skuffa uansett har jeg kommet meg til CD23 uten tegn til tr enda
Hvilke tester er dette? Men synes jeg ser en tom strek, om du skjønner? Men vanskelig via kamera og skjerm, men spent på fortsettelsen!

Kjenner jeg sitter veldig på gjerdet.
Ikke noe stigning på strimmel - Tatt nå på 5 timers urin… må redigere veldig for å se noe antydning :dead: Jeg fatter ikke hvordan digital kunne slå ut i stad, på det lille greiene her :nailbiting:

Spent på i morgen. Håper i det lengste, men forventer det verste :smiley-angelic001:dead:
IMG_1800.jpeg
IMG_1800.jpeg

Ikke noe stigning på strimmel - Tatt nå på 5 timers urin… må redigere veldig for å se noe antydning :dead: Jeg fatter ikke hvordan digital kunne slå ut i stad, på det lille greiene her :nailbiting:

Spent på i morgen. Håper i det lengste, men forventer det verste :smiley-angelic001:dead:
Vis vedlegget 455350Vis vedlegget 455351
Det er rått! Jeg og syntes det gikk SÅ sakte, og det synes jeg egentlig enda :angelic: :laughing002 :knegg:

Tok du digital på morgenurin eller når? :love017 Strimlene har sikkert økt imorgen :Heartpink

Føler sånn med deg, tok en digital tidligtest fra CB i går ettermiddag og da sto det negativt. Tror vi er så tidlig enda at det har mye å si når vi tester ❤️

Altså, jeg synes at det kan være «noe» der om jeg legger godvilja til, men jeg er skeptisk… Disse testene ga meg en skyggestrek forrige pp og jeg blei så veldig skuffa uansett har jeg kommet meg til CD23 uten tegn til tr enda
Herregud jeg ser en helt svak strek på din også! :nailbiting: Nå er det mange med streker på gang her

Jeg tror jeg begynner å få pms :dance008
Er kjempe irritabel og helt tom for energi :gen113
De kan vel være tegn på graviditet også? Noe som gir mindf**** i venteperioden... :dead: Jeg har ingenting på følelsen for øyeblikket, ikke tegn på noen ting enda... bortsett fra den dustete infeksjonen :bag: En implantasjon ville muligens kunne skjedd i dag 5 dpo..

De kan vel være tegn på graviditet også? Noe som gir mindf**** i venteperioden... :dead: Jeg har ingenting på følelsen for øyeblikket, ikke tegn på noen ting enda... bortsett fra den dustete infeksjonen :bag: En implantasjon ville muligens kunne skjedd i dag 5 dpo..
Det hadde jo vært fantastisk, men i dag er jeg 4dpo.. så det er nok litt tidlig isåfall :dance008

Åhh har du fått snakket med lege? :( :Heartpink

Nei, det var ikke sånn det skulle bli :sorry:
Det går helt fint❤️ Hadde ikke forventet at det skulle skje så fort. Og kroppen har sikkert godt av en runde med mensen først. Gøy at dere andre får flytte inn på novemberforumet. Kanskje jeg kommer inn på slutten. Går det neste runde så får jeg termin i starten av Desember. Men jeg vet at jeg kommer til å få noen uker før termin om jeg kommer i mål.

Det går helt fint❤️ Hadde ikke forventet at det skulle skje så fort. Og kroppen har sikkert godt av en runde med mensen først. Gøy at dere andre får flytte inn på novemberforumet. Kanskje jeg kommer inn på slutten. Går det neste runde så får jeg termin i starten av Desember. Men jeg vet at jeg kommer til å få noen uker før termin om jeg kommer i mål.
Da håper jeg veldig på det! Og ja, kroppen "tar ikke" før den er klar etter det du har opplevd, kanskje den trengte dette for å komme videre :Heartred:shy:

Øverste er siste fra i går, og nederste er morgenurin i dag. Det er vel noe stigning, eller?

Fortsatt veldig svake til å være 11 DPO i dag. Men jeg fikk ikke positivt før 11 DPO med mai-barnet, så alt kan skje :shy: Forsiktig håpefull.

Vedlegg

• IMG_1871.jpeg
    IMG_1871.jpeg
    636,5 KB · Visninger: 70
Back
Topp