Ingen problemer med å seTestet igjen nå, og denne gangen ser gubben også streken!![]()
Synes den er tydeligere nå enn tidligere i dag, OG jeg synes den nederste er tydeligst, og det er vanlig test!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen problemer med å seTestet igjen nå, og denne gangen ser gubben også streken!![]()
Synes den er tydeligere nå enn tidligere i dag, OG jeg synes den nederste er tydeligst, og det er vanlig test!

Hvilke tester er dette? Men synes jeg ser en tom strek, om du skjønner? Men vanskelig via kamera og skjerm, men spent på fortsettelsen!Altså, jeg synes at det kan være «noe» der om jeg legger godvilja til, men jeg er skeptisk… Disse testene ga meg en skyggestrek forrige pp og jeg blei så veldig skuffa uansett har jeg kommet meg til CD23 uten tegn til tr enda
Det erHvilke tester er dette? Men synes jeg ser en tom strek, om du skjønner? Men vanskelig via kamera og skjerm, men spent på fortsettelsen!
Reader. Skal være tidligtest med sensitivitet på 10. Enig, jeg synes også den ser «tom» ut. Spent på å teste i morgen, lenge siden jeg har kommet lenger enn til cd23!Det er jo kjempe bra! Man tar de små seierene man får i dette gametDet erReader. Skal være tidligtest med sensitivitet på 10. Enig, jeg synes også den ser «tom» ut. Spent på å teste i morgen, lenge siden jeg har kommet lenger enn til cd23!

Jeg fatter ikke hvordan digital kunne slå ut i stad, på det lille greiene her 

Det er rått! Jeg og syntes det gikk SÅ sakte, og det synes jeg egentlig endaKjenner jeg sitter veldig på gjerdet.
Ikke noe stigning på strimmel - Tatt nå på 5 timers urin… må redigere veldig for å se noe antydningJeg fatter ikke hvordan digital kunne slå ut i stad, på det lille greiene her
Spent på i morgen. Håper i det lengste, men forventer det verste
Vis vedlegget 455350Vis vedlegget 455351

Tok du digital på morgenurin eller når?Kjenner jeg sitter veldig på gjerdet.
Ikke noe stigning på strimmel - Tatt nå på 5 timers urin… må redigere veldig for å se noe antydningJeg fatter ikke hvordan digital kunne slå ut i stad, på det lille greiene her
Strimlene har sikkert økt imorgen 
Føler sånn med deg, tok en digital tidligtest fra CB i går ettermiddag og da sto det negativt. Tror vi er så tidlig enda at det har mye å si når vi testerKjenner jeg sitter veldig på gjerdet.
Tok digital på 3. urin - som da også var 3 timer «gammel». I morgen kan ikke komme fort nokTok du digital på morgenurin eller når?Strimlene har sikkert økt imorgen
![]()

Herregud jeg ser en helt svak strek på din også!Altså, jeg synes at det kan være «noe» der om jeg legger godvilja til, men jeg er skeptisk… Disse testene ga meg en skyggestrek forrige pp og jeg blei så veldig skuffa uansett har jeg kommet meg til CD23 uten tegn til tr enda
Nå er det mange med streker på gang herDe kan vel være tegn på graviditet også? Noe som gir mindf**** i venteperioden...Jeg tror jeg begynner å få pms
Er kjempe irritabel og helt tom for energi![]()
Jeg har ingenting på følelsen for øyeblikket, ikke tegn på noen ting enda... bortsett fra den dustete infeksjonen
En implantasjon ville muligens kunne skjedd i dag 5 dpo..Det hadde jo vært fantastisk, men i dag er jeg 4dpo.. så det er nok litt tidlig isåfallDe kan vel være tegn på graviditet også? Noe som gir mindf**** i venteperioden...Jeg har ingenting på følelsen for øyeblikket, ikke tegn på noen ting enda... bortsett fra den dustete infeksjonen
En implantasjon ville muligens kunne skjedd i dag 5 dpo..

Nei, det var ikke sånn det skulle bliDa konkluderer jeg med at den skyggestreken for noen dager siden var bare en skyggestrek. 12 DPO og siste test brukt. Temperaturen faller og. Så da kommer mensen sikkert om noen dager og vi kan prøve på alvor neste runde.
Vis vedlegget 455360

Det går helt fintNei, det var ikke sånn det skulle bli![]()
Da håper jeg veldig på det! Og ja, kroppen "tar ikke" før den er klar etter det du har opplevd, kanskje den trengte dette for å komme videreDet går helt fintHadde ikke forventet at det skulle skje så fort. Og kroppen har sikkert godt av en runde med mensen først. Gøy at dere andre får flytte inn på novemberforumet. Kanskje jeg kommer inn på slutten. Går det neste runde så får jeg termin i starten av Desember. Men jeg vet at jeg kommer til å få noen uker før termin om jeg kommer i mål.

Ja, jeg serTidlig i dpo land men aner ikke 100% om jeg er 5-6-7 idag. Men jeg kan skimte noe i virkelig, kan noe se på bilde?
Vis vedlegget 455363
Håper det er babystrek