❤️ IKM uke 9 ❤️

Jeg synes noen ganger at babyplan sin vanlige test nesten er like bra som babyplan tidlig test! Er på 8 dpo og tester med begge typer nå. Er jo litt individuelt når egget fester seg da selvfølgelig :think005 Men de har slått ut 10-11 dpo før:happy:
Tusen takk for svar❤️Usikker på eggløsning pga pcos. Eggløsningstester fungerer ikke her. 9dpo sier flo og premom sier dpo7. Kanskje jeg svir av en test imorgen:nailbiting::joyful: Har 15 tester klare for denne omgang.

De som har fått positivt g test, merket dere noe stiklinger på puppene og side av magen? Kjenner så mye stikkinger idag.

Kjente en del på siden og i korsryggen, det kom først. Det som virkelig gjorde at jeg skjønte at dette kunne være noe var når cola smaka høgg :hilarious: Akkurat det samme forrige svangerskap!

På kvelden 8 dpo lukta og smak jeg alt skikkelig sterkt :shy:

Å herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel :eek::nailbiting:

Dette er ny batch fra M/S - slutter på 11, så kanskje de er dårlige på fargestoff også?

Men forventet ikke positiv digital :sad010:love7

IMG_1767.jpeg

Å herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel :eek::nailbiting:

Dette er ny batch fra M/S - slutter på 11, så kanskje de er dårlige på fargestoff også?

Men forventet ikke positiv digital :sad010:love7

Vis vedlegget 455318
Å så herlig!! :love7 merkelig at det er si ulikt, min slo ikke ut enda testene var veldig synlige på strimlene. Men det er ikke nøye, du er graviiiid!

8 dpo og testinga er igang, egentli helt bortkastet da jeg aldri har fått positiv test før 10 dpo tidligere, men man vet jo aldri:dance008
Ingen symptomer, annet en at jeg tidvis er varm og kald, men det kommer nok av progesteron støtten jeg tar.
Veldi fint se at det er kommen positive tester her inne:love017
Spennende å se om det utvikler seg!

Sniker her litt, fikk aldri meldt meg inn, men det er 2.syklus etter MA i desember. 8 dpo i dag, føøler jeg ser noe, men jeg vet ikke om det er jeg som er gal:nailbiting:

Noen andre som ser? Alle er tatt i dag innen tidsfristen.

Edit: jeg får ikke lagt til flere bilder! Vet ikke hvorfor, noe om at den opplastede filen er for stor til at serveren kan behandle den…
Var vanskelig å se i den vinkelen, men det bruker å være bra utgangspunkt om du ser av antydning/skygge :D

Å så herlig!! :love7 merkelig at det er si ulikt, min slo ikke ut enda testene var veldig synlige på strimlene. Men det er ikke nøye, du er graviiiid!
Ja, på bildet så ser den blenda ut, men er samme ultrasvake strek som på forrige jeg la ut. Men hadde aldri trodd det var nok til å slå ut på digital :eek: Men veldig rart at det skal være så forskjell på folk, ja! Kan jo være jeg hadde fått mer tydelig strek på Babyplan sine? Men den digitale må jeg jo kunne stole på, så må den bare klamre seg fast :smiley-angelic001

Ja, på bildet så ser den blenda ut, men er samme ultrasvake strek som på forrige jeg la ut. Men hadde aldri trodd det var nok til å slå ut på digital :eek: Men veldig rart at det skal være så forskjell på folk, ja! Kan jo være jeg hadde fått mer tydelig strek på Babyplan sine? Men den digitale må jeg jo kunne stole på, så må den bare klamre seg fast :smiley-angelic001
Skal jeg flytte deg på listen? :Heartred

Back
Topp