Jeg fikk strek på den vanlige fra 8 DPONår kan man starte å teste med vanlige babyplan sine? Hvilken dpo starter dere med dem? Har dessverre ingen tidlig tester liggende lenger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk strek på den vanlige fra 8 DPONår kan man starte å teste med vanlige babyplan sine? Hvilken dpo starter dere med dem? Har dessverre ingen tidlig tester liggende lenger.
Tusen takk for svarJeg synes noen ganger at babyplan sin vanlige test nesten er like bra som babyplan tidlig test! Er på 8 dpo og tester med begge typer nå. Er jo litt individuelt når egget fester seg da selvfølgeligMen de har slått ut 10-11 dpo før
![]()

Har 15 tester klare for denne omgang.Godt å høreJeg fikk strek på den vanlige fra 8 DPO![]()

De som har fått positivt g test, merket dere noe stiklinger på puppene og side av magen? Kjenner så mye stikkinger idag.
Akkurat det samme forrige svangerskap!
Å så herlig!!Å herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Dette er ny batch fra M/S - slutter på 11, så kanskje de er dårlige på fargestoff også?
Men forventet ikke positiv digital
Vis vedlegget 455318
merkelig at det er si ulikt, min slo ikke ut enda testene var veldig synlige på strimlene. Men det er ikke nøye, du er graviiiid!Har ikke merket noe, bare at mensen ikke komDe som har fått positivt g test, merket dere noe stiklinger på puppene og side av magen? Kjenner så mye stikkinger idag.

ÆÆÆÆH!!!! Er så glad på dine vegne!!! GratulererÅ herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Dette er ny batch fra M/S - slutter på 11, så kanskje de er dårlige på fargestoff også?
Vis vedlegget 455318
Gjør det du er komfortabel medGodt å høreKanskje tar en ikveld.
![]()

Spennende å se om det utvikler seg!8 dpo og testinga er igang, egentli helt bortkastet da jeg aldri har fått positiv test før 10 dpo tidligere, men man vet jo aldri
Ingen symptomer, annet en at jeg tidvis er varm og kald, men det kommer nok av progesteron støtten jeg tar.
Veldi fint se at det er kommen positive tester her inne![]()
Ser den likte hvit ut når den tørket?8 dpo og jeg kan ikke se noe. Det er heldigvis tidlig enda![]()
Hvordan ser din ut som tørket?Jeg er bare 4 dpo men hadde el topp i flere dager så mulig el før jeg regner med. dårlig kvalitet på bilde.
Vis vedlegget 455286
Var vanskelig å se i den vinkelen, men det bruker å være bra utgangspunkt om du ser av antydning/skyggeSniker her litt, fikk aldri meldt meg inn, men det er 2.syklus etter MA i desember. 8 dpo i dag, føøler jeg ser noe, men jeg vet ikke om det er jeg som er gal
Noen andre som ser? Alle er tatt i dag innen tidsfristen.
Edit: jeg får ikke lagt til flere bilder! Vet ikke hvorfor, noe om at den opplastede filen er for stor til at serveren kan behandle den…
!! Gratulerer!! Såå glad på dine vegneÅ herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Vis vedlegget 455318
gratulerer så myeÅ herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Vis vedlegget 455318

Omg gratulerer så myeÅ herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Vis vedlegget 455318
Ja, på bildet så ser den blenda ut, men er samme ultrasvake strek som på forrige jeg la ut. Men hadde aldri trodd det var nok til å slå ut på digitalÅ så herlig!!merkelig at det er si ulikt, min slo ikke ut enda testene var veldig synlige på strimlene. Men det er ikke nøye, du er graviiiid!

Skal jeg flytte deg på listen?Ja, på bildet så ser den blenda ut, men er samme ultrasvake strek som på forrige jeg la ut. Men hadde aldri trodd det var nok til å slå ut på digitalMen veldig rart at det skal være så forskjell på folk, ja! Kan jo være jeg hadde fått mer tydelig strek på Babyplan sine? Men den digitale må jeg jo kunne stole på, så må den bare klamre seg fast
![]()

!! Gratulerer!! Såå glad på dine vegne
Hvor mange dpo?
Omg gratulerer så myehvor mange dpo?