❤️ IKM uke 9 ❤️

Ååå men det er jo tidlig, hva er det sikreste symptomet?
Mitt sikreste symptom er ømme bryster. Og da mener jeg sånn «ikke rør eller kom nær meg»-ømme:whacky011 klarte ikke ligge på siden heller. Det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid sist. Og de vokste veldig på bare to uker. Nå kjenner jeg ingenting.
Men det er også litt rart, fordi de bruker å bli litt ømme før mens, som egentlig skal komme
om få dager. Men kanskje på grunn av at jeg hadde SA i slutten av januar, så har ikke kroppen kommet seg helt i gang med en ordentlig syklus enda. Jeg har testet flere ganger, men alle er veldig negative.

Hei, venner i uke 9! :happy:
Jeg fikk TR i dag og så at det ikke er laget en uke 12 ennå. Vet at mange har prøvepause nå for å unngå barn sent på året, og husker fra prøving på første at vi hadde 2-ukers IKM grupper pga. det. Er allerede litt stille i uke 8 :smiley-ashamed004 Så jeg lurte på om vi skal slå sammen uke 12 og 13 etterhvert? :D Jeg kan evt. lage gruppa :)
Om det ikke skulle klaffe for meg, så er jeg med på det❤️

Ingen tegn til strek eller symptomer i dag - og jeg håpet i det lengste å kunne kjenne på litt bekkenløsning igjen, siden det kom allerede 8 DPO forrige syklus (neida, @rebi11 - jeg skal ikke sammenlikne med forrige gang :hilarious: )

Meeen kan ikke gi opp håpet allerede 8 DPO, det kan være et eventuelt befruktet egg har festet seg senere, ikke har festet seg ennå, eller ikke kommer til å feste seg i det hele tatt :shy: tiden vil vise.

Nå hadde jeg samlet opp 5-timers urin også, la test og beholder rett ved siden av meg, satte meg ned, ble opphengt i alt sølet som kom av Lutinusen, og tisset rett i do :hilarious: jaja, det er kanskje bare like så greit!

En ting som er sikkert er at jeg ikke er i form. Nå har halsen gjort uhorvelig vondt i en uke, hosten blir ikke bedre, og feber som kommer og går - så i morgen blir det lege. Håper nesten jeg slår ut på noe bakterielt, slik at jeg kan få noe for det, og ikke bare må ta tiden til hjelp :dead: så lei av å ikke kunne svelge uten å kjenne knivstikk i halsen

Røyk på testen jeg, men er helt blenda som jeg regna med. Kun 6 dpo og blir å teste fremover i håp om at elle plagene er noe positivt❤️

Vedlegg

• IMG_4222.jpeg
    IMG_4222.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 61
Ingen tegn til strek eller symptomer i dag - og jeg håpet i det lengste å kunne kjenne på litt bekkenløsning igjen, siden det kom allerede 8 DPO forrige syklus (neida, @rebi11 - jeg skal ikke sammenlikne med forrige gang :hilarious: )

Meeen kan ikke gi opp håpet allerede 8 DPO, det kan være et eventuelt befruktet egg har festet seg senere, ikke har festet seg ennå, eller ikke kommer til å feste seg i det hele tatt :shy: tiden vil vise.

Nå hadde jeg samlet opp 5-timers urin også, la test og beholder rett ved siden av meg, satte meg ned, ble opphengt i alt sølet som kom av Lutinusen, og tisset rett i do :hilarious: jaja, det er kanskje bare like så greit!

En ting som er sikkert er at jeg ikke er i form. Nå har halsen gjort uhorvelig vondt i en uke, hosten blir ikke bedre, og feber som kommer og går - så i morgen blir det lege. Håper nesten jeg slår ut på noe bakterielt, slik at jeg kan få noe for det, og ikke bare må ta tiden til hjelp :dead: så lei av å ikke kunne svelge uten å kjenne knivstikk i halsen
Så typisk med testen, når du hadde vært så flink å holde deg :hilarious: Prøver du igjen i morgen?

Og god bedring! Høres ut som en tur til legen er på sin plass før helga..

Så typisk med testen, når du hadde vært så flink å holde deg :hilarious: Prøver du igjen i morgen?

Og god bedring! Høres ut som en tur til legen er på sin plass før helga..

Ja, skal absolutt prøve igjen i morgen - til hvert eneste dobesøk, kjenner jeg meg selv rett :hilarious:

Takk for det ❤️ ja, vi har alle vært litt dårlige i hus den siste tida, så får håpe det går over snart!

Mitt sikreste symptom er ømme bryster. Og da mener jeg sånn «ikke rør eller kom nær meg»-ømme:whacky011 klarte ikke ligge på siden heller. Det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid sist. Og de vokste veldig på bare to uker. Nå kjenner jeg ingenting.
Men det er også litt rart, fordi de bruker å bli litt ømme før mens, som egentlig skal komme
om få dager. Men kanskje på grunn av at jeg hadde SA i slutten av januar, så har ikke kroppen kommet seg helt i gang med en ordentlig syklus enda. Jeg har testet flere ganger, men alle er veldig negative.
Hvor sikker et du på eggløsningen?

Fader, jeg er redd jeg fikk soppinfeksjon etter den heftige prøveuka… noen som vet om behandling av en slik infeksjon kan ødelegge for en mulig implantasjon? Skjer ikke implantasjon før etter 5 dpo?
Slik infeksjon er vel hovedsakelig..ikke så langt inn? Mtp miljøet? Vet dessverre ikke det du spør om, men få deg Canesten, kjedelig å gå med :Heartred nb, fant dette fra tryggmammamedisin.no, det var jo ikke derfor du lurte på det, men du kan jo evt brune midler som er ok å ta som gravid, sånn i tilfelle :) https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/soppinfeksjon-i-underlivet-2/

Åh skjønner :Heartred Ååå, det var vondt å høre, skjønner at du venter på å se om syklusen er tilbake da ja. Oi, såpass! Har hørt flere si at brystene endrer seg sånn ved graviditet - det gjorde aldri det til meg, ingenting før melka kom..

Slik infeksjon er vel hovedsakelig..ikke så langt inn? Mtp miljøet? Vet dessverre ikke det du spør om, men få deg Canesten, kjedelig å gå med :Heartred nb, fant dette fra tryggmammamedisin.no, det var jo ikke derfor du lurte på det, men du kan jo evt brune midler som er ok å ta som gravid, sånn i tilfelle :) https://tryggmammamedisin.no/faq/gravid/soppinfeksjon-i-underlivet-2/
Ja, jeg har lest at selve infeksjonen ikke skal kunne påvirke en graviditet, men tenkte mer på trygge behandlinger ja i tilfelle å prøve å bli gravid, åh ja, flott, takk for lenke! :Heartred

Røyk på testen jeg, men er helt blenda som jeg regna med. Kun 6 dpo og blir å teste fremover i håp om at elle plagene er noe positivt❤️
Takk for deling, sååå spennende å teste litt selv om det er tidlig, men skjønner du ville starte med symptomene du kjenner på ja! Følger spent med på neste test

Ja herlighet, hadde ikke snakket om å gi opp når man først begynner å nærme seg starten på testing, håper du kan hygge deg med spenningen av testingen, plutselig kan det jo bli verdens fineste overraskelse! ...nå så jeg plutselig for meg at man tenner seg et duftlys, tar med seg noe alkoholfritt godt i glasset og litt jazz på do under testingen :hilarious: For nå lengter jeg etter å teste...vet ikke hvor mange DOP jeg klarer å vente med å begynne å teste... får vel se an om det kommer litt symptomer. Akkurat nå i kveld er det stikk og masse bobling neddi området, men det er alt for tidlig for noe som helst enda, så er vel bare luft i magen å "glede" seg over enn så lenge :bootyshake

Hvor sikker et du på eggløsningen?
Jeg er egentlig ganske usikker siden el-test var veldig sterk i nesten en uke. Men da jeg var på UL hos gyn for å sjekke at alt var fint etter SA, så kunne hun se et modent egg som lå klar til å slippes i nærmeste framtid. Så ca 5 dager etter det kunne jeg merke på kroppen at jeg hadde EL. Tror jeg…:oops:
Men som sagt, jeg hadde sterke EL tester flere dager etter det, så jeg er ikke bombesikker.

Hei, venner i uke 9! :happy:
Jeg fikk TR i dag og så at det ikke er laget en uke 12 ennå. Vet at mange har prøvepause nå for å unngå barn sent på året, og husker fra prøving på første at vi hadde 2-ukers IKM grupper pga. det. Er allerede litt stille i uke 8 :smiley-ashamed004 Så jeg lurte på om vi skal slå sammen uke 12 og 13 etterhvert? :D Jeg kan evt. lage gruppa :)
Høres greit ut, håper jeg ikke havner der! Haha

Back
Topp