❤️ IKM uke 9 ❤️

Skulle reise meg fra sofaen igjen nå og gjøre meg istand til fotball trening, da jeg fikk skikkelig ligamentsmerter så jeg måtte puste litt. Kvalm både før og ennå mer etter mat, fort mett og litt tung følelse i livmora :)
Så å ikke teste i morra blir for vanskelig å la være:laughing001

Var peak til morgen i dag, så da regner jeg med egget slipper ila natten/morgendagen. 1 dpo fra Lørdag ? Må vel hoppe til uke 10, men følger med her å :Heartred
1000004404.png

Skulle reise meg fra sofaen igjen nå og gjøre meg istand til fotball trening, da jeg fikk skikkelig ligamentsmerter så jeg måtte puste litt. Kvalm både før og ennå mer etter mat, fort mett og litt tung følelse i livmora :)
Så å ikke teste i morra blir for vanskelig å la være:laughing001
Ååååå jeg blir nyskjerrig!! Klarer du å holde ut til i morgen?

Fader, jeg er redd jeg fikk soppinfeksjon etter den heftige prøveuka… noen som vet om behandling av en slik infeksjon kan ødelegge for en mulig implantasjon? Skjer ikke implantasjon før etter 5 dpo?
Åh neei :( jeg vet dessverre ikke.. kanskje ta en telefon til fastlegen å høre? Kjedelig om en kur av noe skulle ødelegge for en liten spire.

Hei, venner i uke 9! :happy:
Jeg fikk TR i dag og så at det ikke er laget en uke 12 ennå. Vet at mange har prøvepause nå for å unngå barn sent på året, og husker fra prøving på første at vi hadde 2-ukers IKM grupper pga. det. Er allerede litt stille i uke 8 :smiley-ashamed004 Så jeg lurte på om vi skal slå sammen uke 12 og 13 etterhvert? :D Jeg kan evt. lage gruppa :)

Hei, venner i uke 9! :happy:
Jeg fikk TR i dag og så at det ikke er laget en uke 12 ennå. Vet at mange har prøvepause nå for å unngå barn sent på året, og husker fra prøving på første at vi hadde 2-ukers IKM grupper pga. det. Er allerede litt stille i uke 8 :smiley-ashamed004 Så jeg lurte på om vi skal slå sammen uke 12 og 13 etterhvert? :D Jeg kan evt. lage gruppa :)
Krysser fingrene for at jeg ikke skal over i ny, men synes dette er en veldig god ide! ❤️

Krysser fingrene for at jeg ikke skal over i ny, men synes dette er en veldig god ide! ❤️
Krysser fingrene for deg! :Heartred Man vil jo at så mange som mulig skal forsvinne inn i terminforum, men likevel kjekt å henge med en gjeng på prøverforumet :p

Back
Topp