Ja treeeeeeg eggløsning og treeeegt med dpo, dag 3 dpo bare enda1dpo, allerede utålmodig
Hvilke dpo er dere på?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja treeeeeeg eggløsning og treeeegt med dpo, dag 3 dpo bare enda1dpo, allerede utålmodig
Hvilke dpo er dere på?

4 dpo her. Det klør allerede litt i fingrene her også...1dpo, allerede utålmodig
Hvilke dpo er dere på?
Prøver å skyve det litt unna, men så klarer jeg ikke å holde meg unna forumet her da.
Jeg er jo så spent alle dere andres vegne også. Da må jeg jo bare stå i det å tåle at det klør! 
har tatt ovitrelle (hcg-sprøyte) denne syklusenWow du har Jo fått strek allerede på 2dpo?!

6 dpo i dag og ryker nok på test i morra1dpo, allerede utålmodig
Hvilke dpo er dere på?
Altfor mange tegn akkurat nå
U and me both! 1dpo i sneglefart1dpo, allerede utålmodig
Hvilke dpo er dere på?
Ahhh skjønnerhar tatt ovitrelle (hcg-sprøyte) denne syklusenså har testet positiv en stund ja
ikke babystrek før den evt blir sterkere igjen nå
![]()

Teeeest i morgen!Skulle reise meg fra sofaen igjen nå og gjøre meg istand til fotball trening, da jeg fikk skikkelig ligamentsmerter så jeg måtte puste litt. Kvalm både før og ennå mer etter mat, fort mett og litt tung følelse i livmora
Så å ikke teste i morra blir for vanskelig å la være![]()
Ååååå jeg blir nyskjerrig!! Klarer du å holde ut til i morgen?Skulle reise meg fra sofaen igjen nå og gjøre meg istand til fotball trening, da jeg fikk skikkelig ligamentsmerter så jeg måtte puste litt. Kvalm både før og ennå mer etter mat, fort mett og litt tung følelse i livmora
Så å ikke teste i morra blir for vanskelig å la være![]()
Åh neeiFader, jeg er redd jeg fikk soppinfeksjon etter den heftige prøveuka… noen som vet om behandling av en slik infeksjon kan ødelegge for en mulig implantasjon? Skjer ikke implantasjon før etter 5 dpo?
Brukte du også letrozol ?har tatt ovitrelle (hcg-sprøyte) denne syklusenså har testet positiv en stund ja
ikke babystrek før den evt blir sterkere igjen nå
![]()

Så jeg lurte på om vi skal slå sammen uke 12 og 13 etterhvert? Må nok hoppe til uke 10 jeg også. Men følger med her også så klartVar peak til morgen i dag, så da regner jeg med egget slipper ila natten/morgendagen. 1 dpo fra Lørdag ? Må vel hoppe til uke 10, men følger med her å
Vis vedlegget 455164
nei ikke denne syklusen, er første syklus vi prøver iui så prøver uten medisiner i første omgangBrukte du også letrozol ?

Krysser fingrene for at jeg ikke skal over i ny, men synes dette er en veldig god ide!Hei, venner i uke 9!
Jeg fikk TR i dag og så at det ikke er laget en uke 12 ennå. Vet at mange har prøvepause nå for å unngå barn sent på året, og husker fra prøving på første at vi hadde 2-ukers IKM grupper pga. det. Er allerede litt stille i uke 8Så jeg lurte på om vi skal slå sammen uke 12 og 13 etterhvert?
Jeg kan evt. lage gruppa
![]()
Så spennende, ble det målt noe folikelstørrelse før iui dagen?nei ikke denne syklusen, er første syklus vi prøver iui så prøver uten medisiner i første omgang![]()
Krysser fingrene for deg!Krysser fingrene for at jeg ikke skal over i ny, men synes dette er en veldig god ide!![]()
Man vil jo at så mange som mulig skal forsvinne inn i terminforum, men likevel kjekt å henge med en gjeng på prøverforumet ja var inn onsdagen (12/02) men husker ikke størrelsenSå spennende, ble det målt noe folikelstørrelse før iui dagen?
Men det var like før så fikk beskjed om å ta ovitrelle den kvelden og var inne kl 10 på torsdagen(13/02) for insemineringHåper sånn for deg denne runden!nei ikke denne syklusen, er første syklus vi prøver iui så prøver uten medisiner i første omgang![]()