Hvor skulle vi sluppet ut denne galskapen om vi ikke hadde dette forumet?Åjadda! Mye galskap som skal slippes ut fra oss enda![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skulle vi sluppet ut denne galskapen om vi ikke hadde dette forumet?Åjadda! Mye galskap som skal slippes ut fra oss enda![]()
![]()

Hahaha takk og lov for dere!Hvor skulle vi sluppet ut denne galskapen om vi ikke hadde dette forumet?![]()

Godt å ha noen å være gal med hoho!Hvor skulle vi sluppet ut denne galskapen om vi ikke hadde dette forumet?![]()
Ja, men de er veldig negativeSå spennende tegn!! Har du begynt testingen i dag?
Wooow nå ble den veldig sterk! Ble syklusdag 16 på meg og
Åjaaa den uten blits så loooovende ut daFår joine galskapen jeg og da
9 DPO, mulig bare 8. Og skjønner ikke at jeg gidder... for jeg pleier ikke å teste positivt før 11-13 DPO. Var litt mørkt når jeg skulle ta bilde. Den med blits er helt blenda, men så tok jeg et bilde uten blits og da var hodet mitt igang. Men skal sies at jeg er dronningen av skyggestreker. Så får prøve igjen om noen dager. Vis vedlegget 455130Vis vedlegget 455131
Så vondt så vondt som ingen burde oppleveVi vet ikke den grunnleggende årsaken enda. Venter enda på obduksjonsrapporten.
Det som skjedde var at når jeg var hos jordmor i uke 25 så hørte vi at hjertelyden droppet, altså at hjertet hennes gikk saktere og saktere før det økte igjen. Ble sendt på sykehuset og der oppdaget de at hun hadde sånne dropp ofte og at hun ikke hadde det bra i magen. Hun hadde et alvorlig vekstavvik. Ble satt på lungemodningssprøyter og jevnlig overvåking. Ble forberedt på keisersnitt og nyfødtintensiven. Men de prøvde hele tiden å strekke det en dag til. Målet var å nå 28+0, men natten 27+4 så sluttet det lille hjerte å slå mens jeg sov. Ble født 27+6.
Morkaken var syk og navlesnoren var for lang, tynn og for mye tvinnet. Men om det er uflaks eller om det var sykdom hos henne vet vi ikke enda. Får nok svar etterhvert og har blitt lovet tett oppfølging neste gang.
Sender varme klemmer og all hell og babylykke til deg/dere fremover 
Folk er så flinke med aksjer, er såååå skuffa over oss som måtte kaste inn håndkleet etter positiv EL-test1 dpo i dag ja.. er det lov å være utålmodig allerede?
Fikk for øvrig lagt inn litt aksjer i går også. Så nå krysser jeg alt jeg har!
Når det gjaldt liksom.. mista litt trua på at det skal gå denne runden. Har ikke ømme bryst for en gangs skyld da… men det er enda for tidlig til at det skulle hatt noe med graviditet å gjøre da implantasjonen ikke skal ha rukket å skjedd engang enda… dessuten føles det ut som jeg har ikke så bra PH-verdi der nede nå.. sikkert etter en hel uke med kaninoppførsel… hvor mye påvirker det livmoren, noen som kan noe om det? Ahhhh så mye tull 

Ååå men det er jo tidlig, hva er det sikreste symptomet?Ja, men de er veldig negativedet er enda tidlig, men jeg mangler mitt sikreste symptom, så er ganske sikker på at jeg ikke er gravid denne runden.
Jessda aksjer lagt!Ojj, ingen tvil om hva som skjer der, nei![]()
Fikk dere lagt noen aksjer i går?

Ja aldri fått SÅ sterk før. Men første syklus etter MA, så sikkert derforWooow nå ble den veldig sterk! Ble syklusdag 16 på meg og
Nei det tror jeg ikkeDet går jo vel ikke an å få mer positiv enn det er!!![]()
![]()
aldri fått så sterk strek førNå skal det snu

Takk som spør, tok akkurat enHar du testet noe mer @Mindel ?![]()

Testet på urin to alene (ligger i dagboken min), men testet nå med mannen 
Wow du har Jo fått strek allerede på 2dpo?!
Ååh så sterk og fin strek!Takk som spør, tok akkurat enTestet på urin to alene (ligger i dagboken min), men testet nå med mannen
Vis vedlegget 455158