❤️ IKM uke 9 ❤️

:banghead:Ja vettu hva, vent lengst mulig :hilarious: Skal IKKE starte å teste så tidlig neste måned dersom det ikke gikk denne gangen, for et styr :schocked028:pompus::hilarious:
Ja, blir så mye om en tester for tidlig. Merka det forrige mnd og i tillegg fikk jeg flere tester på skygge på, så var skikkelig berg og dalbane

Like mye galskap, fortsatt ikke så mye å se :hilarious:
IMG_9657.jpeg

Hei! Jeg melder meg inn her jeg :)
Vi hadde egentlig tenkt til å vente et par måneder siden jeg er mye på reise fremover, men jeg var hjemme i helga som var og sjekket i appen at jeg hadde sannsynligvis eggløsning samme dag som hyggestunden. Så nå håper jeg på november Har kjent en del murring de siste to dagene, men vet ikke om det betyr noe... Forrige graviditet endre i MA i uke 8, og det tok lang tid før vi følte at vi var klare igjen.

Ziggi - 32 - B1 - PP1 (etter MA) - EL 15.02 - IKM 02.03
Velkommen til oss! Kanskje det var ment to be, så spennende!

Tror ikke vi har fått lagt inn nok aksjer denne runden. Skikkelig leit.. Første gang jeg temper en syklus, vet ikke om den er helt pålitelig for har vært mye våken og opp og ned på nettene med syk babis. Mannen orket ikke humping når jeg fikk positiv el-test.. føler dette har gått skeis allerede. Hadde da sex 3 dager før el og 1 dpo. Men samtidig er jeg så sliten nå, så føler ikke jeg burde ha en babis nr 2 :facepalm:
Var ikke helt lett å se no mønster her, nei. Men du får ta utgangspunkt i testene dine tror jeg :) Huff, syke barn er slitsomt, trøbbel med søvn er tortur!! Har du fått sovet litt i natt? :Heartpink

Kan jeg spørre deg om det med stikkinger i livmoren? :) jeg er ikke så rutinert, bare vært gravid en gang som endte i SA i januar. Men kjenner du disse stikkingene midt på? Jeg kjenner en god del stikkinger på siden, ikke midt på, og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Er 7-8 DPO :)
Så spennende tegn!! Har du begynt testingen i dag?

Er egentlig veldig fint å gå gravid. De tre første barna mine kom som perler på en snor uten en bekymring. Men denne gangen er det bare vondt. Mistet 4 ganger før uke 12.. og så dødfødsel 27+6. Har egentlig ikke så mye håp igjen... men ønsker så sterkt å få flere barn. Alderen er liksom ikke på min side heller.

Jeg elsker galskapen her inne. Jeg er en testetøs med streksyn som har brukt altfor mye penger på tester det siste året:p Og jeg skal kaste meg inn i testingen. Har som alltid noen symptomer på at det kan ha klaffet. Temperaturen... fikk et drop 5DPO og så vært høy siden. Noe som kan minne om festeblødning... og hvilepulsen er relativt høy, men det kan henge igjen fra svangerskapet. Men tar alt med en klype salt. Må bare mote meg opp til å tørre å teste. Har sjekket at testene er negative etter svangerskapet.
Huff, så uheldig :shy::Heartpink Nå har du ikke sagt noe om det (og ikke sikkert du vil det, det respekterer jeg!) - men hva skjedde siden datteren deres kom til verden i uke 27? Er det slik at det er "fare" for at det samme skjer igjen? Eller var der rett og slett uflaks? :shy: :Heartpink

Jeg håper det❤️ Drømmer så inni h… mye om nettene nå, blir fort mett eller kvalm av mat :smiley-angelic001 våkna nå og frista veeeldig å ta en test, men blir jo så skuffa om den er negativ selv om jeg vet at det er tidlig
Dette var KJEMPE tegn da?!! Shitt.. Når tenker du begynne teste?

Om jeg var i tvil, så bekrefter i alle fall dette eggløsning! 6dpo i dag, jeg bruker å få en dipp ca 7-8dpo som ofte lurer meg til å tro og håpe på festedipp, blir spennende 0 se om det skjer nå også. Når jeg ble gravid med guttungen var tempen all over the place. Jeg har blitt forkjølet, det var jeg den gangen også, så vi får håpe på at immunforsvaret mitt nå er opptatt med andre ting!
IMG_1362.jpeg

Oi! Skjønte du at du kanskje var gravid da? Testet du negativt før 11 DPO eller testet du første gang da? Edit: sorry! Leste litt fort, ser nå at du skrev det!
Hu ene kollegaen min sa «du er sikkert gravid!», men jeg trodde ikke noe på det. Jeg hadde ikke klart å finne el den syklusen og følte vi hadde bomma helt med aksjer, så jeg hadde egentlig gitt opp den syklusen før den var over :knegg: Testet tre dager senere bare fordi vi skulle på fest på kvelden og jeg ville være 100% sikker :happy:

Joda jeg ser den jeg å, men den er ikke noe sterkere enda var vel det jeg mente hehe :hilarious: men syns jeg ser noe fortsatt jeg å!! Veldig spent på nærmeste dagene, og prøver å huske på at det tar en stund før hcg øker og at det enda er håp:smiley-angelic001:Heartpink er jo tross alt bare 9 dpo (kanskje 7?) og vi her inne er jo egentlig ganske gal :laughing001 så prøver å ta det med ro:bag:
Ja herlighet du må holde på håpet om stigning, du fortalte jo om venninna di som ikke testet positivt før veldig sent!

Hjelper å holde igjen på g.testing en del ved å teste med EL tester litt :laughing001 Men syns egentlig at den testen var mørkere igjen i dag enn i går, så nå frister det jo ennå mer å ta en g.test:banghead::laughing001

Back
Topp