❤️ IKM uke 9 ❤️

Kan jeg spørre deg om det med stikkinger i livmoren? :) jeg er ikke så rutinert, bare vært gravid en gang som endte i SA i januar. Men kjenner du disse stikkingene midt på? Jeg kjenner en god del stikkinger på siden, ikke midt på, og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Er 7-8 DPO :)
Nei, har hatt det på høyre side :shy: Vet ikke ennå om det betyr noe, men får se om et par dager!

Håper det betyr positiv test for oss begge :smiley-angelic001:D

Her er kveldens. Ikke mye å juble for ? :pompus: :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2117.jpeg
    IMG_2117.jpeg
    238,7 KB · Visninger: 74
Første gang ble jeg akutt kvalm i lunsjen typ 8 DPO. Måtte brekke meg og spytte ut det jeg hadde i munnen på do. Kom ikke noe opp og ble ikke noe mer kvalm i svangerskapet :happy: testet positivt tre dager senere, men da var den såpass sterk at jeg hadde nok testet positivt før også.
Oi! Skjønte du at du kanskje var gravid da? Testet du negativt før 11 DPO eller testet du første gang da? Edit: sorry! Leste litt fort, ser nå at du skrev det!

Last edited:
Nei, har hatt det på høyre side :shy: Vet ikke ennå om det betyr noe, men får se om et par dager!

Håper det betyr positiv test for oss begge :smiley-angelic001:D
Åh, det er på min høyre side også. Jeg husker at jeg hadde en del stikkinger forrige gang også, men da hadde jeg andre symptomer tidlig også. Nå er det bare stikkinger og noen andre svake symptomer, men ja håper det betyr positivt for oss:Heartpink

Jeg regner med å ryke på første test på fredag :angelic: Er bare 5 DPO i dag og syns tida går veeeeeldig tregt nå. Syns jeg hadde skikkelig ligamentsmerter når jeg reiste meg fra sofaen akkurat, me. Det kan da vel umulig gå?
Det kan da vel gå :angelic: Håper det er en reaksjon på at det skjer noeeee :dummy:

Jeg har fått strekesyken som dere andre her så jeg syns jeg ser noe, nederst og øverst der stripa ville vært er det mer farge?
Er det ikke en svak strek der da? Justerte lyset på telefonen så såg jeg noe iallfall.
Joda jeg ser den jeg å, men den er ikke noe sterkere enda var vel det jeg mente hehe :hilarious: men syns jeg ser noe fortsatt jeg å!! Veldig spent på nærmeste dagene, og prøver å huske på at det tar en stund før hcg øker og at det enda er håp:smiley-angelic001:Heartpink er jo tross alt bare 9 dpo (kanskje 7?) og vi her inne er jo egentlig ganske gal :laughing001 så prøver å ta det med ro:bag:

Joda jeg ser den jeg å, men den er ikke noe sterkere enda var vel det jeg mente hehe :hilarious: men syns jeg ser noe fortsatt jeg å!! Veldig spent på nærmeste dagene, og prøver å huske på at det tar en stund før hcg øker og at det enda er håp:smiley-angelic001:Heartpink er jo tross alt bare 9 dpo (kanskje 7?) og vi her inne er jo egentlig ganske gal :laughing001 så prøver å ta det med ro:bag:
Gal? Skjønner ikke? :laughing001

Heier på at den blir sterkere om noen dager ❤️

Takk for heiarop :Heartpink Hvordan går det for deg? Er du 6 dpo nå? Har du tenkt noe på når du har tenkt å ta en test? :whacky011
Siden det er over midnatt så er jeg 9 DPO nå tror jeg... kroppen er nok ikke helt i rute enda. Men har ikke lyst til å teste. Nå er det akkurat en måned siden dødfødselen... Vil være gravid, men vil ikke vite det. Kan legges i koma og våkne når jeg er 8 måneder på vei. Tror nok uansett ikke at jeg er gravid allerede. Har lagt godt med aksjer, men kroppen trenger nok litt mer tid.

Siden det er over midnatt så er jeg 9 DPO nå tror jeg... kroppen er nok ikke helt i rute enda. Men har ikke lyst til å teste. Nå er det akkurat en måned siden dødfødselen... Vil være gravid, men vil ikke vite det. Kan legges i koma og våkne når jeg er 8 måneder på vei. Tror nok uansett ikke at jeg er gravid allerede. Har lagt godt med aksjer, men kroppen trenger nok litt mer tid.
Skjønner det veldig godt, og er nok lurt! Kroppen kommer seg med tiden, så prøv å ta best mulig vare på deg selv denne tiden så skjer det etterhvert uansett :Heartpink og skjønner også veldig godt det du skriver om at du ikke vil våkne før du er 8 mnd på vei, blir jo liksom et helt nytt perspektiv på det å gå gravid og så utrolig mye mer skummelt og usikkert enn det egentlig trenger å være, og det er jo helt grusomt synd for det er jo en så fin ting å gå gravid egentlig! :sorry: krysser fingrene for en ny og god opplevelse for deg når tiden er inne for det! :Heartpink håper du får litt underholdning av galskapen her inne hvertfall da :hilarious:

Skjønner det veldig godt, og er nok lurt! Kroppen kommer seg med tiden, så prøv å ta best mulig vare på deg selv denne tiden så skjer det etterhvert uansett :Heartpink og skjønner også veldig godt det du skriver om at du ikke vil våkne før du er 8 mnd på vei, blir jo liksom et helt nytt perspektiv på det å gå gravid og så utrolig mye mer skummelt og usikkert enn det egentlig trenger å være, og det er jo helt grusomt synd for det er jo en så fin ting å gå gravid egentlig! :sorry: krysser fingrene for en ny og god opplevelse for deg når tiden er inne for det! :Heartpink håper du får litt underholdning av galskapen her inne hvertfall da :hilarious:
Er egentlig veldig fint å gå gravid. De tre første barna mine kom som perler på en snor uten en bekymring. Men denne gangen er det bare vondt. Mistet 4 ganger før uke 12.. og så dødfødsel 27+6. Har egentlig ikke så mye håp igjen... men ønsker så sterkt å få flere barn. Alderen er liksom ikke på min side heller.

Jeg elsker galskapen her inne. Jeg er en testetøs med streksyn som har brukt altfor mye penger på tester det siste året:p Og jeg skal kaste meg inn i testingen. Har som alltid noen symptomer på at det kan ha klaffet. Temperaturen... fikk et drop 5DPO og så vært høy siden. Noe som kan minne om festeblødning... og hvilepulsen er relativt høy, men det kan henge igjen fra svangerskapet. Men tar alt med en klype salt. Må bare mote meg opp til å tørre å teste. Har sjekket at testene er negative etter svangerskapet.

Er egentlig veldig fint å gå gravid. De tre første barna mine kom som perler på en snor uten en bekymring. Men denne gangen er det bare vondt. Mistet 4 ganger før uke 12.. og så dødfødsel 27+6. Har egentlig ikke så mye håp igjen... men ønsker så sterkt å få flere barn. Alderen er liksom ikke på min side heller.

Jeg elsker galskapen her inne. Jeg er en testetøs med streksyn som har brukt altfor mye penger på tester det siste året:p Og jeg skal kaste meg inn i testingen. Har som alltid noen symptomer på at det kan ha klaffet. Temperaturen... fikk et drop 5DPO og så vært høy siden. Noe som kan minne om festeblødning... og hvilepulsen er relativt høy, men det kan henge igjen fra svangerskapet. Men tar alt med en klype salt. Må bare mote meg opp til å tørre å teste. Har sjekket at testene er negative etter svangerskapet.
Må ikke miste håpet :Heartpink

Jeg håper det❤️ Drømmer så inni h… mye om nettene nå, blir fort mett eller kvalm av mat :smiley-angelic001 våkna nå og frista veeeldig å ta en test, men blir jo så skuffa om den er negativ selv om jeg vet at det er tidlig
Ja vettu hva, vent lengst mulig :hilarious: Skal IKKE starte å teste så tidlig neste måned dersom det ikke gikk denne gangen, for et styr :schocked028:pompus::hilarious:

Back
Topp