❤️ IKM uke 9 ❤️

Har du merket noe på melka nå som du har begynt på Progesteron, @Rorøvoveror?

Synes poden har lyst til å bytte bryst oftere - han tar liksom 3-4 sug, også vil han bytte, og sånn er det frem og tilbake - så jeg mistenker at det kanskje ikke kommer like mye som før. Men det er jo derfor det ikke er "anbefalt" for ammende også da, fordi det kan gå ut over produksjonen - jeg bare tenkte det ville skje litt mer gradvis :hilarious:

Samboer brukte litt ekstra lang tid hjem fra jobb i dag, han hadde visst vært på tidenes shoppingsrunde:laughing002 skal iallefall ikke stå på mangel av tester her nå:cool14
IMG_2759.jpeg

Har du merket noe på melka nå som du har begynt på Progesteron, @Rorøvoveror?

Synes poden har lyst til å bytte bryst oftere - han tar liksom 3-4 sug, også vil han bytte, og sånn er det frem og tilbake - så jeg mistenker at det kanskje ikke kommer like mye som før. Men det er jo derfor det ikke er "anbefalt" for ammende også da, fordi det kan gå ut over produksjonen - jeg bare tenkte det ville skje litt mer gradvis :hilarious:
Hm... Godt spørsmål! Han er kanskje ferdig litt før, men han klarer søren meg å få opp produksjonen i løpet av helga når han forsyner seg litt oftere :hilarious: jeg får litt følelsen av spreng på mandagen, den gutten elsker pupp! :hilarious:

Synes jeg merker det mest på at jeg er helt vilt oppblåst! Har du merka noe? Er så spent på om jeg kommer meg forbi 8 dpo, mye spenning de neste dagene. :shy:

Last edited:
Godt jeg turte å kjøpe en pakke med tester, for her begynner det å skje noe hvertfall! Må bli en ny test i kveld! Men da er spørsmålet, det ble aksjer i går kveld. Om det er topp i natt, burde man da legge aksjer i kveld eller vente til i morgen (la svømmerne modne)? Jeg har kort topp, så om toppen er i natt så er det mulig egget slipper ila morgendagen og får ikke lagt aksjer før i morgen kveld egentlig :dead:
1000004388.png

Hm... Godt spørsmål! Han er kanskje ferdig litt før, men han klarer søren meg å få opp produksjonen i løpet av helga når han forsyner seg litt oftere :hilarious: jeg får litt følelsen av spreng på mandagen, den gutten elsker pupp! :hilarious:

Synes jeg merker det mest på at jeg er helt vilt oppblåst! Har du merka noe? Er så spent på om jeg kommer meg forbi 8 dpo, mye spenning de neste dagene. :shy:

Om det ikke går særlig utover produksjonen, så er jo det helt topp :D

Jaa, kjenner meg oppblåst, og ganske så forstoppet - jeg har bare klart å gå ordentlig på do 2-3 ganger på snart ei uke nå :dead:

Om det ikke går særlig utover produksjonen, så er jo det helt topp :D

Jaa, kjenner meg oppblåst, og ganske så forstoppet - jeg har bare klart å gå ordentlig på do 2-3 ganger på snart ei uke nå :dead:
Jeg føler din smerte, vi er ikke mye hyggelig å ha i hus på dette kjøret :hilarious:

Veldig usikker, men det er nok til at han får disse rundene med kos som han er så glad i. Lurer på om de merker forskjell i melka om vi blir gravid?

Perfekt timing at det var den dagen mannen er i kjempedårlig humør + at han må jobbe hele kvelden..
Fått lagt inn noe på forhånd? Vi fikk ikke lagt inn etter positiv test :facepalm: Men la inn rett før positiv test… virka som testene gikk fort ned igjen så forhåpentligvis slapp egget fort etter topp :sign17

Back
Topp