Hvordan utviklet det seg sist? Gjøre en recap for alle nye?Det er nok lurt.
Ja, tok to til i dag og blir nok en til i kveld. Holder seg ganske stabil, men merker litt på kroppen at noe skjer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan utviklet det seg sist? Gjøre en recap for alle nye?Det er nok lurt.
Ja, tok to til i dag og blir nok en til i kveld. Holder seg ganske stabil, men merker litt på kroppen at noe skjer![]()

Sist syklus var jeg usikker og hadde lite tegn i forhold til nå egentlig. Nå er jeg mye mer oppblåst, økt utflod og høyere lyst.Hvordan utviklet det seg sist? Gjøre en recap for alle nye?![]()
har bedt samboer ta seg en koserunde for seg selv, slik at det er «fersk» og god sperm i omløp til vi begynner aksjelegging enten i morgen eller søndag
Hahah
i følge chat gpt kan den komme mellom cd 16-19 ut i fra folikkelstørrelsen jeg hadde tirsdag, men vanskelig å si! CD 19 er onsdag
Kanskje det hjelper på eggmodning at jeg har ammefri i over et døgn nå 

Hvor ofte tenker du han bør "tømme"?Så gøy å ha første over i DPO-land allerede, @MindelDa er vi i gang!
Har ikke fått noe el-slim ennå, men merker at lysten på sengekos har begynt å ta seg opp. Synd jeg er på jobbtur fra i dag til i morgenhar bedt samboer ta seg en koserunde for seg selv, slik at det er «fersk» og god sperm i omløp til vi begynner aksjelegging enten i morgen eller søndag
Hahah
Ikke forventet el før til onsdag, men håååper den kommer tidligerei følge chat gpt kan den komme mellom cd 16-19 ut i fra folikkelstørrelsen jeg hadde tirsdag, men vanskelig å si! CD 19 er onsdag
Kanskje det hjelper på eggmodning at jeg har ammefri i over et døgn nå
![]()
Synes det blir litt vrient nå selv når jeg vet det er litt dårlig stelt hos gubben, så må finne en mellomting mellom for sjeldent og for ofte. Men hvert tredje dag virker å være greit for han, må ikke blitt for ofte, da blir det vanskelig igjen 
Så bra at det endelig har sluttet å blø! Har du sjekket med el-tester og?Idag cd13 endelig sluttet å blø helt plutselig. Håper det blir el 14/02 likevel. Begynner å teste etter el fra imorgen. Hvordan står det til med el med dere andre?![]()
Vil tro eggløsningen blir bekreftet i morgen (trenger tre temperaturer).
Blødning ble kort denne gangen
det lover bra! Blør alltid 5 dager, men de 2 gangene jeg var blitt gravid så har jeg bare blødd 4 dager. Da kommer sikkert el 1 dag før og 1 dag lenger lutealfase er min teori
håper veldig på klaff denne syklusen, da hadde mye gått i orden 
Begynte å teste fra og med idag, det var lavt verdi. Aksjer ble allerede lagt inn i natt, blir annenhver dag frem overSå bra at det endelig har sluttet å blø! Har du sjekket med el-tester og?

Vi prøver å la det gå ca to dager mellom hver utløsning, men ved første graviditet så hadde vi oss hver dag, og det ble unge av det ogsåHvor ofte tenker du han bør "tømme"?![]()
Synes det blir litt vrient nå selv når jeg vet det er litt dårlig stelt hos gubben, så må finne en mellomting mellom for sjeldent og for ofte. Men hvert tredje dag virker å være greit for han, må ikke blitt for ofte, da blir det vanskelig igjen
![]()
men da begynte vi en uke før el, og innen el nærmet seg så sleit han mer å mer med å komme, så tenker det er greit med en hviledag i mellom 

Her har el-slim begynt å komme! Litt sterkere tester i dag enn i går, og tror det er en sjanse for at el kanskje kommer en dag tidligere enn forventet. Vi får se om jeg får positiv i morgen eller ikkeNoen andre som har testet noe i helga?
Åhh du er allerede der! Yaay!Vis vedlegget 454390Økning fra i går (nederst) til i dag
Tror faktisk toppen kommer i morgen - men jeg har blitt skuffet før, så tør ikke håpe for mye
Ikke at det har så mye å si uansett, siden jeg skal ta progesteron denne rundenmen det blir deilig å komme over i DPO-land!
Hadde du den som viste de fire mest fertile dagene, eller de to mest fertile? Har du fått smiley ennå?Åhh du er allerede der! Yaay!
Merker at det der er ulempen med de digitale testene jeg har, at man ikke vet om det blir sterkere strek eller ikke..

Åh det er forskjeller på det også.. må se etterpå hvilken jeg har. Men ingen smiley her. Ifølge beregningene er ikke EL før på lørdag, aka en halv evighet til, men så har jeg jo også ganske uregelmessig mens, så det kan fort være før den tid også..Hadde du den som viste de fire mest fertile dagene, eller de to mest fertile? Har du fått smiley ennå?
Du kan jo eventuelt supplere med en strimmel om dagen, om du vil ha mer kontroll. Jeg skulle gjerne hatt digitale denne runden også, men de er så dyre, så ble bare strimmel nå![]()