❤️ IKM uke 9 ❤️

Hvordan utviklet det seg sist? Gjøre en recap for alle nye? :angelic:
Sist syklus var jeg usikker og hadde lite tegn i forhold til nå egentlig. Nå er jeg mye mer oppblåst, økt utflod og høyere lyst.
Forrige syklus var det lite av mye egentlig.

Var jo første ordentlige syklus etter senaborten i nov. (Uke 21+2).
Var sikker på at jeg fant EL, da jeg gikk tom for tester og når jeg trudde jeg var ca 8 dpo kunne jeg skimte en strek og antydning til strek igjen rundt 12 dpo, men den var nok bare skygge eller en kjemisk❤️

Så gøy å ha første over i DPO-land allerede, @Mindel :D Da er vi i gang!

Har ikke fått noe el-slim ennå, men merker at lysten på sengekos har begynt å ta seg opp. Synd jeg er på jobbtur fra i dag til i morgen :hilarious: har bedt samboer ta seg en koserunde for seg selv, slik at det er «fersk» og god sperm i omløp til vi begynner aksjelegging enten i morgen eller søndag :hilarious: Hahah

Ikke forventet el før til onsdag, men håååper den kommer tidligere :angelic: i følge chat gpt kan den komme mellom cd 16-19 ut i fra folikkelstørrelsen jeg hadde tirsdag, men vanskelig å si! CD 19 er onsdag :shy: Kanskje det hjelper på eggmodning at jeg har ammefri i over et døgn nå :hilarious::smiley-angelic001

Idag cd13 endelig sluttet å blø helt plutselig. Håper det blir el 14/02 likevel. Begynner å teste etter el fra imorgen. Hvordan står det til med el med dere andre? ❤️

Så gøy å ha første over i DPO-land allerede, @Mindel :D Da er vi i gang!

Har ikke fått noe el-slim ennå, men merker at lysten på sengekos har begynt å ta seg opp. Synd jeg er på jobbtur fra i dag til i morgen :hilarious: har bedt samboer ta seg en koserunde for seg selv, slik at det er «fersk» og god sperm i omløp til vi begynner aksjelegging enten i morgen eller søndag :hilarious: Hahah

Ikke forventet el før til onsdag, men håååper den kommer tidligere :angelic: i følge chat gpt kan den komme mellom cd 16-19 ut i fra folikkelstørrelsen jeg hadde tirsdag, men vanskelig å si! CD 19 er onsdag :shy: Kanskje det hjelper på eggmodning at jeg har ammefri i over et døgn nå :hilarious::smiley-angelic001
Hvor ofte tenker du han bør "tømme"? :knegg: :happy090 Synes det blir litt vrient nå selv når jeg vet det er litt dårlig stelt hos gubben, så må finne en mellomting mellom for sjeldent og for ofte. Men hvert tredje dag virker å være greit for han, må ikke blitt for ofte, da blir det vanskelig igjen :hilarious:

Hatt besøk i helga, så har vært travel fra ende til annen.. Men ser ut som temperaturen øker, riktig nok drakk jeg vin i går, men tendensen var økende uansett før i morges :happy: Vil tro eggløsningen blir bekreftet i morgen (trenger tre temperaturer).

Vedlegg

• Screenshot_20250209_081357_FF App.jpg
    Screenshot_20250209_081357_FF App.jpg
    135,1 KB · Visninger: 39
:dance011Blødning ble kort denne gangen :gen014 det lover bra! Blør alltid 5 dager, men de 2 gangene jeg var blitt gravid så har jeg bare blødd 4 dager. Da kommer sikkert el 1 dag før og 1 dag lenger lutealfase er min teori :hilarious: håper veldig på klaff denne syklusen, da hadde mye gått i orden :smiley-angelic001

Om det klaffer, så blir det akkurat samme syklusen som første barnet. Litt skummelt det å, han er født i august men skulle blitt født i november :eek:så august kan bli nervepirrende.

Hvor ofte tenker du han bør "tømme"? :knegg: :happy090 Synes det blir litt vrient nå selv når jeg vet det er litt dårlig stelt hos gubben, så må finne en mellomting mellom for sjeldent og for ofte. Men hvert tredje dag virker å være greit for han, må ikke blitt for ofte, da blir det vanskelig igjen :hilarious:
Vi prøver å la det gå ca to dager mellom hver utløsning, men ved første graviditet så hadde vi oss hver dag, og det ble unge av det også :hilarious: men da begynte vi en uke før el, og innen el nærmet seg så sleit han mer å mer med å komme, så tenker det er greit med en hviledag i mellom :shy::hilarious:

Begynte å teste i dag.. fikk meg til å lure på; ved uregelmessig syklus, kan man alltid stole på at EL skjer 14 dager før TR?

IMG_1532.jpeg
Økning fra i går (nederst) til i dag :shy:
Tror faktisk toppen kommer i morgen - men jeg har blitt skuffet før, så tør ikke håpe for mye :hilarious:
Ikke at det har så mye å si uansett, siden jeg skal ta progesteron denne runden :p men det blir deilig å komme over i DPO-land!

Vis vedlegget 454390Økning fra i går (nederst) til i dag :shy:
Tror faktisk toppen kommer i morgen - men jeg har blitt skuffet før, så tør ikke håpe for mye :hilarious:
Ikke at det har så mye å si uansett, siden jeg skal ta progesteron denne runden :p men det blir deilig å komme over i DPO-land!
Åhh du er allerede der! Yaay!
Merker at det der er ulempen med de digitale testene jeg har, at man ikke vet om det blir sterkere strek eller ikke..

Åhh du er allerede der! Yaay!
Merker at det der er ulempen med de digitale testene jeg har, at man ikke vet om det blir sterkere strek eller ikke..
Hadde du den som viste de fire mest fertile dagene, eller de to mest fertile? Har du fått smiley ennå?

Du kan jo eventuelt supplere med en strimmel om dagen, om du vil ha mer kontroll. Jeg skulle gjerne hatt digitale denne runden også, men de er så dyre, så ble bare strimmel nå :hilarious:

Hadde du den som viste de fire mest fertile dagene, eller de to mest fertile? Har du fått smiley ennå?

Du kan jo eventuelt supplere med en strimmel om dagen, om du vil ha mer kontroll. Jeg skulle gjerne hatt digitale denne runden også, men de er så dyre, så ble bare strimmel nå :hilarious:
Åh det er forskjeller på det også.. må se etterpå hvilken jeg har. Men ingen smiley her. Ifølge beregningene er ikke EL før på lørdag, aka en halv evighet til, men så har jeg jo også ganske uregelmessig mens, så det kan fort være før den tid også..

Back
Topp