❤️ IKM Uke 8 ❤️

Cd 14 her, mye el smerter. Ovitrelle ble satt i går så nå er jeg klar for el i morgen. Alltid godt å komme over i dpo-land :laughing002

Hvordan går det med dere?

Fikk positiv CB EL-test CD 15, og fikk i dag CD 17 positiv strimmeltest :hilarious: Regner eggløsning på CD 18 og går over i DPO land på tirsdag! (CD19)

Så får jeg heller få en positiv overraskelse hvis det viste seg å være 2 dager før enn hva strimmeltestene sier :angelic:

Det ble aksjelegging CD 12,14,15,16 og blir aksjelegging i dag og i morgen! Så krysser vi alle fingre for at skatt nr 3 sitter denne mnd :Heartred

IMG_2322.jpeg
IMG_2323.jpeg

Hei. Jeg har vært litt usikker på om jeg skal melde meg på i uke 7 eller i uke 8. Jeg har forstått første gang negynt å teste for EL , fordi syklusen min tidligere har vært utrolig stabil. Nå derimot tror jeg det er noe som er galt.. Forrige syklus varte i 22 dager, blødde ekstremt kraftig i 8 dager, og hatt to mellomblødninger etterpå. Jeg begynte å teste for EL på CD 10, da var den nesten positiv. Har fortsatt å teste i håp om at den blir sterkere, men den har bare blitt svakere og svakere. I dag på CD 14 er den helt blenda.. Noen som har erfaring på om EL kan komme på CD 9? Eller kan det tenkes at jeg plutselig ikke har EL mer? Alt har blitt forandret etter et akutt keisersnitt og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..

Hei. Jeg har vært litt usikker på om jeg skal melde meg på i uke 7 eller i uke 8. Jeg har forstått første gang negynt å teste for EL , fordi syklusen min tidligere har vært utrolig stabil. Nå derimot tror jeg det er noe som er galt.. Forrige syklus varte i 22 dager, blødde ekstremt kraftig i 8 dager, og hatt to mellomblødninger etterpå. Jeg begynte å teste for EL på CD 10, da var den nesten positiv. Har fortsatt å teste i håp om at den blir sterkere, men den har bare blitt svakere og svakere. I dag på CD 14 er den helt blenda.. Noen som har erfaring på om EL kan komme på CD 9? Eller kan det tenkes at jeg plutselig ikke har EL mer? Alt har blitt forandret etter et akutt keisersnitt og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..
Jeg hadde gjerne EL på CD10 (da fikk jeg 26 dagers syklus) mens vi prøvde på første. Siden 21 dagers syklus er innenfor normalen, bør jo det gå an med EL så tidlig som CD7?

Flytter meg fra uke 7, CD 21 i dag, og fortsatt ikke EL. Har hatt to sykluser på rad med kjemisk, så kanskje derfor det blir kluss. Så EL 4/2 er et håp om at jeg får positiv test i morgen.

Andregangsønsker - 30 - B2 - PP3 - EL 4/2 - IKM 18/2
Velkommen hit til oss :love017 Krysser fingrene for positiv EL-test snart!

Snøfnugg1515 - 40 - B1 -PP1 (etter MA) - EL 6/2 - IKM 20/2

EL og IKM er i følge appene men jeg har nettopp gjennomgått en MA så er veldig spent på hvordan denne syklusen blir. Spotter minimalt nå og skal prøve å finne eggløsningen etterhvert og gjøre et nytt forsøk før neste eventuelle mens. Så får vi se hvordan dette går Smile Cd 11 i dag.
Velkommen til gruppa :love017 Tanker til deg etter MA. Håper det ordner seg fort for deg!

Jeg har også gått fra å ha en stabil syklus til å ha en helt merkelig syklus, med EL mellom CD20 og CD25! Dette skjedde etter jeg slutta på p-piller. Skal si at jeg også har hatt en MA. Jeg hadde heller ikke erfaring med å teste med EL-tester før nå i høst. Og jeg ble tatt på senga, da jeg trodde syklusen min var helt annerledes enn den egentlig var :joyful: Jeg har dessverre ikke erfaring med EL på CD9. Men jeg har også vært i samme tanken om at jeg plutselig kan ha "slutta" å ha eggløsning, men så kommer den plutselig etter hvert. :wacky: Jeg tror jeg ville bare ha fortsatt å teste, om så helt fram til neste mens hvis ikke EL dukker opp. Da har du kanskje en slags pekepinne, og kan teste for EL tidligere neste syklus

Hei!! Tenkte bare å si at jeg har hatt el på cd9 flere ganger, har syklus på 25-26 dager..så det går an det :happy119

Jeg hadde tatt en tur til gynekologen. Jeg tror jeg selv får eggløsning rundt 9 eller 10 denne syklusen, muligens 11, ut i fra det eggløsningstestene viser. Om streken ikke helt kommer seg opp der den skal kan det være at egget ikke klarer å slippe. Slik er det for meg og får ovitrelle-sprøyte for at egget skal slippe. <3

Hahah herregud, var på do isted og gjorde nr 2, og rundt ELtider kommer det jo alltid slim ut da, denne gangen var det helt sykt mye, en whole ass eggehvite :laughing025

Nvm! Eggløsning er flyttet til i morgen! :hilarious: IKM 15/2 så burde sikkert egentlig byttet til uke 7

Trodde jeg fant Peak men el testene bare økte over natten og i dag tidlig :laughing001Jaja!

Skal legge askjer i dag og to dager til så er litt ekstra håpefull denne prøveperioden :angelic::Heartred
IMG_2332.png
IMG_2333.png

Noen som har tips til å treffe el rett etter MA? Ventet en mens forrige gang men nå vil jeg bare prøve på en gang. Tok en el test sammen med en g-test i dag og de ble jo positive begge to, så kan nok ikke stole på el tester denne syklusen. Vente på el slimet og stole på det? Eller bare ha sex annenhver dag frem til ikm i håp om å treffe? :happy:

Noen som har tips til å treffe el rett etter MA? Ventet en mens forrige gang men nå vil jeg bare prøve på en gang. Tok en el test sammen med en g-test i dag og de ble jo positive begge to, så kan nok ikke stole på el tester denne syklusen. Vente på el slimet og stole på det? Eller bare ha sex annenhver dag frem til ikm i håp om å treffe? :happy:
Nå har ikke jeg peiling, men hvis dere kan er det lurt å ha sex annenhver dag, det anbefales jo. Kommer det ELslim kan du sikkert stole på det, da har du en pekepinn

Cd12 i dag , fortsatt ikke blitt helt vandig utflod enda , eltestene går litt opp og ned. Håper det skjer noe snart!

Vedlegg

• IMG_0659.png
    IMG_0659.png
    1 MB · Visninger: 27
starter med å teste for EL i dag, men kommer kun til å bruke clear blue digital, og teste på kvelden (var det jeg gjorde forrige syklus, da fikk jeg positiv test på CD 20, er på CD17 i dag). Venter dere alltid til det er gått 4 timer etter siste dobesøk før test? Gikk på do kl 19.30, og glemte å teste da :laughing002

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp