❤️ IKM Uke 5 ❤️

Nesten positiv for mye timer siden, tipperden er positiv i kveld (og i morgen :laughing002 ), eggløsning mandag kveld/tirsdag tror jeg? Håper jeg kjenner noe, så jeg vet litt mer.

Vedlegg

• Screenshot_20250112_164150_Premom.jpg
    Screenshot_20250112_164150_Premom.jpg
    94,6 KB · Visninger: 15
Kan se ut som symptomene har vært helt riktige, plutselig nå slo den aller siste EL testen ut på høy❤️ Har ikke flere EL tester og kommer ikke til å kjøpe flere før evt TR kommer uheldigvis innom. Da håper jeg at aksjeleggingen i dag tidlig og gir resultater, blir nok litt mer i dagene fremover forsikkerhetsskyld. Men da er blir vel EL i morgen, en dag tidligere.
Ser bra ut dette :D :hello2 Skal jeg oppdatere alt med en dag tidligere?

Her er det helt tørt, så tror nok EL var på fredag. Fikk lagt inn én aksje heeelt på tampen i denne rekordkorte syklusen, men jeg spiser ananas, så det blir sikkert bra :hilarious:
Åja, sorry, det husket jeg jo nå at du nevnte!! Men da blir kanskje ikm. Litt før? Bare om jeg skulle flytte deg med rette datoer :)

Idag cd14 etter abort, og begynner å øke igjen i kveld kan det tyde på eggløsning? Jeg har sluttet å blø og har eggløsningslim? Men har hcg i kroppen fortsatt. Så frustrerende å finne dette ut.
IMG_8821.jpeg

Idag cd14 etter abort, og begynner å øke igjen i kveld kan det tyde på eggløsning? Jeg har sluttet å blø og har eggløsningslim? Men har hcg i kroppen fortsatt. Så frustrerende å finne dette ut.
Vis vedlegget 452519
Åh vanskelig å si altså :shy: testene er veldig følsom for hcg.. Du får positiv en test på en veldig svak G Test liksom.. Men behandle det som eggløsningen i tilfelle :Heartred

Blir ikke helt klok på testingen. Har trodd at EL skulle være 16 i følge alle beregninger til ulike apper, men nå ser det ut til at den kommer mye tidligere en antatt
Fikk tatt en test sent i går kveld, og to i dag. Har også kramper og stikking på den ene siden samt fått masse EL slim. Fikk tatt en runde i dag tidlig, planen var å kunne ta en runde hver dag frem til EL (16) og to dager etter (18) redd jeg har gått glipp av sjansen denne PP.

Hva tror dere?

IMG_1475.jpeg

Blir ikke helt klok på testingen. Har trodd at EL skulle være 16 i følge alle beregninger til ulike apper, men nå ser det ut til at den kommer mye tidligere en antatt
Fikk tatt en test sent i går kveld, og to i dag. Har også kramper og stikking på den ene siden samt fått masse EL slim. Fikk tatt en runde i dag tidlig, planen var å kunne ta en runde hver dag frem til EL (16) og to dager etter (18) redd jeg har gått glipp av sjansen denne PP.

Hva tror dere?

Vis vedlegget 452526
Min kommer alltid på dag 11-13 for har 25-26 dager lang syklus, ikke 28 :happy119

Back
Topp