❤️ IKM uke 5 ❤️ 2019

Jeg skjønner 100% hvordan du tenker, har selv hatt di tankene i flere år før vi startet prøvingen:) men jeg tok det valget til slutt at jeg vil heller vite det nå når jeg enda er ung enn etter kanskje 2 år til med prøving:) går du offentlig får du dekket 3 forsøk med ivf + nedfrysing av egg, evt inseminering om ivf ikke er nødvendig :)
Vi valgte bare at om det skulle være noe så får vi ta det som det kommer :) har også en i familien som fikk beskjed om at hun ALDRI kom til å få barn, di bestemte seg for adopsjon og ett halvt år etterpå var hun gravid og har nå en nydelig liten datter :) så ting skjer selv om man ikke alltid kan kontrollere det :) ønsker deg masse lykke til uansett hva du bestemmer deg for og håper du får di svarene du ønsker :)
Veldig sant det du sier om å ikke vente to år til før vi spørr med tanke på at vi fort blir eldre, samboer er jo 32 år allerede så...

Åå, jeg visste ikke at de tre første var dekket av staten. Har ikke lest meg så veeldig opp på alle mulighetene enda, håper jo på at det skal skje. Men jeg må vel kanskje finne motet til å bestille en legetime :/
Tusen takk igjen for at du svarer og deler, det setter jeg veldig stor pris på <3
 
Veldig sant det du sier om å ikke vente to år til før vi spørr med tanke på at vi fort blir eldre, samboer er jo 32 år allerede så...

Åå, jeg visste ikke at de tre første var dekket av staten. Har ikke lest meg så veeldig opp på alle mulighetene enda, håper jo på at det skal skje. Men jeg må vel kanskje finne motet til å bestille en legetime :/
Tusen takk igjen for at du svarer og deler, det setter jeg veldig stor pris på <3

Det er bare hyggelig å kunne dele erfaringer og kunnskap med hverandre:) Her har jeg gravd å googlet og stillt spørsmål på alt som kan stilles og har venninner og familie som er veldig åpne og deler erfaringer både gode og dårlige :)
Så masse lykke til med alt og håper alt ordner seg for dere :)
 
Veldig sant det du sier om å ikke vente to år til før vi spørr med tanke på at vi fort blir eldre, samboer er jo 32 år allerede så...

Åå, jeg visste ikke at de tre første var dekket av staten. Har ikke lest meg så veeldig opp på alle mulighetene enda, håper jo på at det skal skje. Men jeg må vel kanskje finne motet til å bestille en legetime :/
Tusen takk igjen for at du svarer og deler, det setter jeg veldig stor pris på <3
Er bare å spør spm. :) vi prøvet i 3år.. lurte fælt på hvorfor det aldri gikk og bestemte oss for å ta utredning hos klinikk. Beskjeden kom som et sjokk men fy søren hvor glad vi er for at vi gikk. Her er det mannens svømmere som ikke er som de skal. Så sannsynligheten for at han klarer å gjør meg gravid er veldig lav. Så vi driver på med ivf nå :) så bare å spør hvis du lurer på noe
 
Da kom TR :cat:
 
Digital test Idag :happy: nederste strimmel er fra samme urin.
(To timer siden sist jeg tisset)

Klarer ikke helt å slippe jubelen løs, da jeg fikk sånn digital test sist pp, men startet å blø en uke etter ikm..
Snapchat-1718965056.jpg
 
Ingen tr ennå, men IKM er enten i dag eller kanskje i morgen. Fortsatt mensenmurringer og jeg har vært kvalm når jeg har lagt meg. Var meningen å teste i dag tidlig, men fikk ikke gjort det. Tester trolig i kveld. Nervepirrende :nailbiting:
 
Gratulerer alle sammen som fikk positiv test i uke 5 :love022

Og jeg ønsker dere andre lykke til i neste pp! :wav Heia heia!
 
Gratulerer til alle med positiv test i uke 5, og så håper jeg at alle dere andre følger etter i termingruppe for november :Heartred
 
Går over i ny pp
 
Går over i ny pp
 
Back
Topp