❤️ IKM uke 5 ❤️ 2019

Positiv el tesr i kveld(ca 1 uke før jeg trodde) noe som er bra da dpo tiden blir litt lenger(pleier å være på rundt 8-11 dager) :)
Babyklister er startet så krysser fingre og tær for at vi er heldige denne gang:)
 
Jeg vil gjerne være med her :) Nylig registrert, men har sneket på dere en god stund allerede :angelic:

Bazinga - 30 - B2 - PP2 - ELca 20./3 - IKM 3.2
 
Wohoo! Første dag på maksimal på fertilitetsmonitoren. Passer perfekt ettersom gubben kommer hjem i ettermiddag (jobber langt borte) og blir hjemme til fredag. Med andre ord, vi treffer EL denne pp :) Men, gruer meg meg DPO-land.. er så ufattelig utålmodig så dagene går alltid så sent frem mot IKM :hilarious:
 
Wohoo! Første dag på maksimal på fertilitetsmonitoren. Passer perfekt ettersom gubben kommer hjem i ettermiddag (jobber langt borte) og blir hjemme til fredag. Med andre ord, vi treffer EL denne :) Men, gruer meg meg DPO-land.. er så ufattelig utålmodig så dagene går alltid så sent frem mot IKM :hilarious:
Happy humping ikveld da :talk017
 
Her kommer et dumt spørsmål:bag:

Hvis EL kom mye tidligere enn forventet, blir da IKM forflyttet eller er IKM fortsatt samme dato?:smiley-ashamed004
 
Jeg er så lei av å vente på eggløsning!!:sorry:
Kan den ikke bare komme nå?:excited001
Det er litt stressende å måtte vite helt sikkert for ellers er det ikke noe vits i å bruke alle de pengene på å reise til Danmark og betale klinikken...
Uff nei nå var jeg negativ, men godt å få det ut hvertfall.. :)
 
Er ikke alltid lutealfasen er lik, min varierer mellom 8-14 dager. Ikm hos meg er alltid samme tid men el flytter seg innimellom
Har du luthealfase defekt da? Vært til gynekolog med dette? Vet at de kaller en luthealfase som er kortere enn 10 dager defekt.
 
Har du luthealfase defekt da? Vært til gynekolog med dette? Vet at de kaller en luthealfase som er kortere enn 10 dager defekt.
Ja var på klinikk hausken, fikk da beskjed om det var normalt(da di fleste lutealfasene er lenger en 10 dager). Det hender den er kortere men det mente legen kunne ha med stress eller sykdom å gjøre:)
 
Back
Topp