❤️ IKM UKE 46 ❤️

Den ser da positiv ut spør du meg :happy::happy:

Men, ta en til i morgen tidlig og vent til alt rosa er flyttet bort så ser du det bedre :happy:

Ingen tr i sikte her helt enda. Så får se hva som skjer her:hilarious:
Åå jeg tør neste ikke håpe :happy: har aldri tidligere fått antydning til strek en gang! Tok bilde etter 3 min som det stod på pakken.
Blir en ny i morgen hvertfall :nailbiting:
Spennende for deg! Blir det test på deg også i morgen?
 
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Vi startet å prøve denne syklusen, ikm i dag 15.11. Har tatt test hver dag i 3 dager nå. I går dukket det opp en veldig svak strek og i dag er den sterkere! Øverste er i dag og nederst er i går.
Tørr nesten ikke tro på at det gikk så fort siden vi brukte 1 helt år på forrige
Ååå denne ser lovende ut!!:D når hadde du eggløsning? Vi har ca lik IKM :) skal du prøve digital i helga?
 
Åå jeg tør neste ikke håpe :happy: har aldri tidligere fått antydning til strek en gang! Tok bilde etter 3 min som det stod på pakken.
Blir en ny i morgen hvertfall :nailbiting:
Spennende for deg! Blir det test på deg også i morgen?
Skjønner den! Håper på et klart svar for deg i morgen :happy::happy::happy:
Jeg har ikke fått tr enda heller her. Den kommer alltid på klokka på morgenen, så tar ingen test før til uken tenker jeg. Kan jo hende den er forsinket pga tanntrekking og tannlegeskrekken min i går :hilarious::hilarious:

Krysser fingrene for deg :happy::happy::happy:
 
Ååå denne ser lovende ut!!:D når hadde du eggløsning? Vi har ca lik IKM :) skal du prøve digital i helga?
Litt usikker, men tror rundt 30.10/1.11 :) ja, ser veldig lovende ut, men tør liksom ikke håpe for mye :oops: har bestilt digital i dag, så tar når dem kommer i posten neste uke :D skal du ta digital i helgen?
 
Fikk denne testen i dag 17 DPO, så lurer på om det går mot kjemisk hos meg... :( Jaja, i hvert fall glad for at jeg har fått mine første positive tester og kan si at jeg har vært gravid en gang.
 

Vedlegg

  • FB7719B9-2370-4DE2-942F-96150B2CA639.jpeg
    FB7719B9-2370-4DE2-942F-96150B2CA639.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 81
Fikk denne testen i dag 17 DPO, så lurer på om det går mot kjemisk hos meg... :( Jaja, i hvert fall glad for at jeg har fått mine første positive tester og kan si at jeg har vært gravid en gang.
Kan se ut som meg forrige mnd :( god klem :Heartpink
 
Skjønner den! Håper på et klart svar for deg i morgen :happy::happy::happy:
Jeg har ikke fått tr enda heller her. Den kommer alltid på klokka på morgenen, så tar ingen test før til uken tenker jeg. Kan jo hende den er forsinket pga tanntrekking og tannlegeskrekken min i går :hilarious::hilarious:

Krysser fingrene for deg :happy::happy::happy:
Krysser fingrene for deg også!! :)
 
Litt usikker, men tror rundt 30.10/1.11 :) ja, ser veldig lovende ut, men tør liksom ikke håpe for mye :oops: har bestilt digital i dag, så tar når dem kommer i posten neste uke :D skal du ta digital i helgen?
Skjønner det veldig godt, jeg tør liksom heller ikke siden det fortsatt er så tidlig :joyful: tenkte kanskje kjøpe en digital i dag, for tror ikke jeg klarer å vente på bestilling.. :hilarious: får se hva jeg rekker, har det litt travelt
 
Fikk denne testen i dag 17 DPO, så lurer på om det går mot kjemisk hos meg... :( Jaja, i hvert fall glad for at jeg har fått mine første positive tester og kan si at jeg har vært gravid en gang.
Har du tatt digital?

Bør ikke bruke strimler for å måle stigning, det kan være så ulikt fargestoff! Håpet er ikke ute så lenge det er strek :) kanskje du kan måle hCG hos legen? Til uka hvis ikke du har begynt å blø?
Sender en klem:Heartred
 
Har du tatt digital?

Bør ikke bruke strimler for å måle stigning, det kan være så ulikt fargestoff! Håpet er ikke ute så lenge det er strek :) kanskje du kan måle hCG hos legen? Til uka hvis ikke du har begynt å blø?
Sender en klem:Heartred

Tusen takk! Tok digital test 3+3 og 4+1, begge viste gravid 1-2. Har med en digital ned som jeg eventuelt kan ta i morgen (4+4) eller søndag (4+5). Men er litt redd for at den uansett bare viser 1-2, og at jeg heller burde spare den. Har time hos gynekologen på tirsdag (5+0), så kanskje hun kan si noe om situasjonen.
 
Krysser fingrene for deg også!! :)
Ooookei! Velkommen til galehuset.

TR har ikke kommet og jeg demonterte digital testen mest for å se strimlene der..

Skal det alltid være 3 streker der eller er det hcg i meg???? Nå har jeg blitt gal :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Er to strimler.
En strimmel med kontrollstrek regner jeg med og en blå strek til ved siden av.
På strimmel nr 2 er det også en blå strek.
 
Dumt å få forhåpninger men Googlet litt på dette da...

Ser visst ut til jeg ikke har høy nok hcg for å slå ut på digital enda.. Hmmmm...

Velkommen til tolkenes dronning :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191115_115923_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191115_115923_com.android.chrome.jpg
    19 KB · Visninger: 61
Testa med digital i natt rundt 03, for våknet av tannsmerter. Den var negativ. Så da venter jeg egentlig bare på tr tror jeg :hilarious:

Får se om den kommer i dag. Går på sterke smertestillende så merker ikke noe til menssmerter heller :hilarious::dead:

æsj da, både negativ og tannsmerter:banghead: da får du ha masse masse lykke til i ikm 50:love7
 
Hvor lenge etter testen ble lysere begynte du å blø? Og gjorde det vondere enn vanlig mensen?
Fikk vanlig mens egentlig. Merket ingen forskjell. Så hadde jeg ikke testet tidlig hadde jeg aldri sett positiv test
 
Back
Topp