❤️ IKM UKE 46 ❤️

Klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg lenger, så kjøpte en RFSU i stad:hilarious: Men den var blenda som snø gitt. Bildene uåpnet er etter 5 min og åpnet er etter 30 min.
 

Vedlegg

  • D1EEBAA7-3A39-4321-B5EC-F1B9AAC41DD7.jpeg
    D1EEBAA7-3A39-4321-B5EC-F1B9AAC41DD7.jpeg
    46,8 KB · Visninger: 79
  • 53751CBB-176E-41D0-941C-CF150585B82B.jpeg
    53751CBB-176E-41D0-941C-CF150585B82B.jpeg
    29,4 KB · Visninger: 74
  • 44A7E930-026D-48D1-A33A-B405EE5C7697.jpeg
    44A7E930-026D-48D1-A33A-B405EE5C7697.jpeg
    41,5 KB · Visninger: 69
Vel, puppene mine er merkbart større. Så nå vil jeg fredag skal komme for å se om tr kommer eller ei!

Har en digital som jeg skal ta på morgenen på fredag. Er den negativ så flytter jeg meg til ikm uke 50 :hilarious::hilarious:
 
kommer nok til å oppdatere her jeg også:oops: Selv om detta egentlig er helt tullete av meg, siden jeg ikke er prøver:p

Vet du hva?
Selvom man prøver eller ei, så er det så gøy å tyde tester selvom man blir sprø av det. Den spennende følelsen dagene før ikm :hilarious:
Vi har ikke prøvd ordentlig denne mnd så derfor er jeg forberedt på besøk av tr i morgen, men skulle hun ikke dukke opp så er jeg heldig :hilarious::happy::happy:

Vi får krysse fingre på at vi begge får positiv test, eller joine uke 50 sammen og gå enda en måned med galskap og teststrek-syn :hilarious:
 
IKM+1 i dag, skulle kommet i går. Men tester ikke enda, er "bare" på CD30 og har tidligere hatt mensen så sent som CD31. Om ingen ting har kommet til helga så må jeg kanskje rive i en test...
 
Vet du hva?
Selvom man prøver eller ei, så er det så gøy å tyde tester selvom man blir sprø av det. Den spennende følelsen dagene før ikm :hilarious:
Vi har ikke prøvd ordentlig denne mnd så derfor er jeg forberedt på besøk av tr i morgen, men skulle hun ikke dukke opp så er jeg heldig :hilarious::happy::happy:

Vi får krysse fingre på at vi begge får positiv test, eller joine uke 50 sammen og gå enda en måned med galskap og teststrek-syn :hilarious:
Jeg venter også TR i dag eller i morgen. Joiner IKM uke 50 sammen med dere dersom hun dukker opp ;)
Har du noen tegn til at TR er på vei eller hvordan føler du deg?
Blir testing i morgen på meg også :D
 
Last edited:
IKM+1 i dag, skulle kommet i går. Men tester ikke enda, er "bare" på CD30 og har tidligere hatt mensen så sent som CD31. Om ingen ting har kommet til helga så må jeg kanskje rive i en test...
Like lang syklus som meg! Ligger på 31/32 dager. CD 31 i dag.
Blir spennende å se hvor mange flere positive tester det blir i denne gruppa ila helga :Heartred
 
Negativ test og 1 dag over ikm. Og ingen tegn til at den skal komme heller..
Kanskje eg lurer kroppen eller motsatt til å tro eg er gravid:D:hilarious:
 
Jeg venter også TR i dag eller i morgen. Joiker IKM uke 50 sammen med dere dersom hun dukker opp ;)
Har du noen tegn til at TR er på vei eller hvordan føler du deg?
Blir testing i morgen på meg også :D
Har ingen tegn egentlig. Har hatt mensenmage siden litt etter El, så vanskelig å vite :hilarious::hilarious:

Blir spennende i morgen :happy::happy:
 
Jeg ser! Har du tatt ny test etter dette?
Tok graviditetstest på fertilitetsmonitoren som viste ikke gravid, men på selve testen er det en ekstra strek. Turte ikke å teste imårrest så venter til tidligst i morgen :p hadde jo maksimal den 05. Så el var vell 06. og det er ikke mange dagene siden :eek:
 

Vedlegg

  • 76A61C35-4707-4678-9AC0-F93FB7BD4E48.jpeg
    76A61C35-4707-4678-9AC0-F93FB7BD4E48.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 91
Tok graviditetstest på fertilitetsmonitoren som viste ikke gravid, men på selve testen er det en ekstra strek. Turte ikke å teste imårrest så venter til tidligst i morgen :p hadde jo maksimal den 05. Så el var vell 06. og det er ikke mange dagene siden :eek:
Såå spennende!! Krysser fingrene for at det er noe.. ♥️
 
Back
Topp