❤️ IKM uke 44 ❤️

Mindel

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Junilykke 2022
Prøver meg på å lage IKM gruppe denne gang :)

Denne IKM gruppen går både over halloween og over til ny måned i november :Heartred

Eksempel:
Nick - 37 - B1 - PP1 - EL 15/10 - IKM 29/10

Mandag 28. Oktober

Tirsdag 29. Oktober

Håpefullprøver2024 - 30 - B1 - PP4 - EL 15/10 - IKM 29/10

Onsdag 30. Oktober

Torsdag 31. Oktober

Amy_ - 40 - B2 - PP0 - El 19.10 - IKM: 31/01.11

Fredag 1. November

Lørdag 2. November

Søndag 3. November

Ønskeomsøsken2015- 25- B2- pp2 etter SA- EL 19.10- TR-3.11

Byttet uke: :salut
Abbie90
Blomsten84
Frostbite

Gravid::love7
Luringen1 - overraskende gravid fra forrige periode :Heartpink
Aléria - positivt 25. Oktober :Heartpink
Fiolblomst - positivt 28. Oktober :Heartpink
Flicka - positivt 29. Oktober :Heartpink
Pingpling - positivt 30. Oktober :Heartpink
Marthe<3 - positivt 1. November :Heartpink
Aili - positivt 2. November :Heartpink - dessverre en kjemisk

TR: :depressed:
Lykketroll1
 Ari<3
Theac
Solgave
Lillemo123
Timmi
Lilje1992
Astrantia
Maya91
Marslillemor
Linedanser
Mindel
Isond

Last edited:
Håper blir vi en fin gjeng som henger her for uker! Og forhåpentligvis mange positive tester :D CD 1 for jeg i dag, så mange uker til eggløsningstester :knegg::bag:

Skal ringe i morgen og høre om pris på en fertilitetssjekk, vi er såpass oppi årene, bare i kom vite hvordan ting ligger an. Sjekker hormoner, og se etter myomer evt i livmoren.

Henger meg på her :happy:
Maya91 - 33 - B1 - PP5 - EL 16/10 - IKM 29/10

Så kjekt å se deg her inne! Selv om jeg selvfølgelig skulle ønsket du ble gravid forrige periode :Heartpink
Takk, det samme! Krysser alt som krysses kan for at dette er måneden vår :Heartred håper også ventetiden ikke føles for lang!

Nei, prøver fylle ventetiden med litt praktiske ting. Så over testene nå i stad, har nok graviditetstester (selvsagt, rekker ikke teste mye fra 9 DPO til mensen kommer på 11 DPO :knegg: ). Eggløsningstester derimot, det går det 30++ av hver måned fordi jeg håper at den kommer før cd 20-21 hver gang, og at jeg tar fire om dagen, det kunne jo hende jeg fikk en rask topp for første gang i livet :bookworm::bag::knegg:

Jo, og super skuff at klinikken jeg hadde sett meg ut å ringe for en sjekk av "babysystemet" i dag, hadde høstferie denne uka! Vi har neste uke hos oss, så så ikke den komme. Hadde håpet å få tatt blodprøver på CD 3 (som er i morgen, lite håp, skjønte jo at det virker usannsynlig) kanskje. Da må jeg vente en hel måned til..

Og, jeg har regnet feil, så vi er faktisk på prøveperiode 7, ikke 6 nå. Ikke at det er noe nøye, jeg følte bara å bikke 6 var en liten bøyg mentalt, så den kom og gikk uten at jeg visste det da, kanskje like greit :knegg:

Nei, prøver fylle ventetiden med litt praktiske ting. Så over testene nå i stad, har nok graviditetstester (selvsagt, rekker ikke teste mye fra 9 DPO til mensen kommer på 11 DPO :knegg: ). Eggløsningstester derimot, det går det 30++ av hver måned fordi jeg håper at den kommer før cd 20-21 hver gang, og at jeg tar fire om dagen, det kunne jo hende jeg fikk en rask topp for første gang i livet :bookworm::bag::knegg:
Jeg har å nok tester til denne og kanskje neste periode. Fikk El ganske sent forrige PP, så da gikk det ganske mange tester :hilarious: men klare å holde meg til å teste max to ganger om dagen når det nærmer seg da.

Kjedelig at du må vente en hel måned til da, krysse fingrene for at det klaffer denne gangen så du slipper den timen! Her er ikke privat et alternativ, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre når det nå ser ut til at dette tar veldig lang tid..

Eller, så jo nå det var PP 5, de ønsker vel at man har prøvd litt..? 6 måneder om man er eldre, ett år som yngre? Eller er det udatert info? Har ikke sjekket selv :bag:

Eller, så jo nå det var PP 5, de ønsker vel at man har prøvd litt..? 6 måneder om man er eldre, ett år som yngre? Eller er det udatert info? Har ikke sjekket selv :bag:
Fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen etter 1 år, å så er det jo ventetiden i tillegg da. Synes personlig det er ufattelig lenge å skulle prøve, uten et eneste tiltak. Første pp var jo i mai, men det endte i exu og måtte operere bort ene egglederen i juli (var da jeg fikk beskjed om å ta kontakt etter et år).

Fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen etter 1 år, å så er det jo ventetiden i tillegg da. Synes personlig det er ufattelig lenge å skulle prøve, uten et eneste tiltak. Første pp var jo i mai, men det endte i exu og måtte operere bort ene egglederen i juli (var da jeg fikk beskjed om å ta kontakt etter et år).
Åh, det er lenge å vente! Spesielt når man vet det tar lang tid å vente etter det igjen, så det skjønner jeg veldig godt.. Og med en mindre eggleder er kanskje sjansene halvert og?

Åh, det er lenge å vente! Spesielt når man vet det tar lang tid å vente etter det igjen, så det skjønner jeg veldig godt.. Og med en mindre eggleder er kanskje sjansene halvert og?
Veldig lenge. Nei, sjansene er heldigvis ikke halvert, det er bare mulig det tar litt lengere tid. Men hva er lengere tid liksom? :hilarious:

Mensen er ikke helt igang enda (IKM imorgen), men jeg spotter, så den er nok like rundt hjørnet :shy: Så jeg melder meg inn her først som sist :happy:

Aléria - 34 - B3 - PP5 - EL 16/10 - IKM 30/10

Back
Topp