Tok du på furst?Tok ett døgn å få svar sist, så håper det kommer imorgen tross helg! Kan logge meg inn direkte på labben sine sider og lese av resultatet. Tok godt over ett døgn sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du på furst?Tok ett døgn å få svar sist, så håper det kommer imorgen tross helg! Kan logge meg inn direkte på labben sine sider og lese av resultatet. Tok godt over ett døgn sist.
Ja er vertfall de som behandler prøven fra legen.Tok du på furst?
Jeg har alltid fått svar samme dag og legen min bruker også furst. Noen ganger fått sent på kvelden.Ja er vertfall de som behandler prøven fra legen.
Hvorfor skulle du ikke være gravid?Lite spørsmål til dere.. tok en tidlig gravidtest babyplan. Fikk skyggestrek med en gang. Er det noen som har erfaring med det? Har bilde, men får ikke lastet opp av en eller annen merkelig grunn. Tror ikke jeg er gravid, men IKM er fortsatt på søndag så venter jo enda på TR. I allefall meget skuffende å få skyggestrek når det ikke er noe der
Edit: fikk lagt inn bilde nå
Ååå heldig der da! Hos meg er den ikke registrert enda!Jeg har alltid fått svar samme dag og legen min bruker også furst. Noen ganger fått sent på kvelden.
Lite spørsmål til dere.. tok en tidlig gravidtest babyplan. Fikk skyggestrek med en gang. Er det noen som har erfaring med det? Har bilde, men får ikke lastet opp av en eller annen merkelig grunn. Tror ikke jeg er gravid, men IKM er fortsatt på søndag så venter jo enda på TR. I allefall meget skuffende å få skyggestrek når det ikke er noe der
Jeg ser tydelig strek!! Minner om mine egne 9/10dpoLite spørsmål til dere.. tok en tidlig gravidtest babyplan. Fikk skyggestrek med en gang. Er det noen som har erfaring med det? Har bilde, men får ikke lastet opp av en eller annen merkelig grunn. Tror ikke jeg er gravid, men IKM er fortsatt på søndag så venter jo enda på TR. I allefall meget skuffende å få skyggestrek når det ikke er noe der
Her ser du min 3/4 dager før ikm. Bare for referanseLite spørsmål til dere.. tok en tidlig gravidtest babyplan. Fikk skyggestrek med en gang. Er det noen som har erfaring med det? Har bilde, men får ikke lastet opp av en eller annen merkelig grunn. Tror ikke jeg er gravid, men IKM er fortsatt på søndag så venter jo enda på TR. I allefall meget skuffende å få skyggestrek når det ikke er noe der
Krysser fingrene for deg! Håper spiren sitterTakk for svar folkens Ser ut som jeg må ta ny test i morgen da! Hadde sinnsyke murringer for to kvelder siden, men ikke noe siden. Tror om det kan ha vært et sent egg som festet seg? Hååååper, men kan jo også bare være en skyggestrek.
Egget kan feste seg så seint som 12 DPO, håper masse for degTakk for svar folkens Ser ut som jeg må ta ny test i morgen da! Hadde sinnsyke murringer for to kvelder siden, men ikke noe siden. Tror om det kan ha vært et sent egg som festet seg? Hååååper, men kan jo også bare være en skyggestrek.
Ja, og hva om deryggsmertene du hadde like etter eggløsning, var eggløsningen?! Da er du jo også litt kortere på vei. Så mange muligheter herTakk for svar folkens Ser ut som jeg må ta ny test i morgen da! Hadde sinnsyke murringer for to kvelder siden, men ikke noe siden. Tror om det kan ha vært et sent egg som festet seg? Hååååper, men kan jo også bare være en skyggestrek.
Er jo bare hyggelig på besøk, jeg driver å sniker på deres med..innså nå at jeg ikke var i min ikm gruppe og igjen
Ser også! Og jeg bruker å se ingenting.Lite spørsmål til dere.. tok en tidlig gravidtest babyplan. Fikk skyggestrek med en gang. Er det noen som har erfaring med det? Har bilde, men får ikke lastet opp av en eller annen merkelig grunn. Tror ikke jeg er gravid, men IKM er fortsatt på søndag så venter jo enda på TR. I allefall meget skuffende å få skyggestrek når det ikke er noe der
Tusen takk, håper jeg også selv om jeg ikke tørr heltKrysser fingrene for deg! Håper spiren sitter
Er 12 DPO i dag om EL var rett, men temper jo ikke, så vet jo ikke helt. Håååååper, men så skummelt å håpeEgget kan feste seg så seint som 12 DPO, håper masse for deg
Hmm, du sier noe. Håper virkelig at det blir en sterkere strek i morgen, men det er jo så himla skummelt å håpe også.. Blir spennende i morgen i allefallJa, og hva om deryggsmertene du hadde like etter eggløsning, var eggløsningen?! Da er du jo også litt kortere på vei. Så mange muligheter her
Sååå spennende! Krysser fingrene for at den viser positivtHer i gården skulle TR komme i dag, og hun er fortsatt fraværende. Faktisk nesten for fraværende, var på butikken med samboer og han kommenterte på hvordan jeg hadde «kommet meg fra mensen»
Null symptomer på noe som helst av TR lengre. Så endte opp med å kjøpe en tidlig test jeg kan ta i morgen. Tror jeg spotta bitte litt på Tirsdagen når jeg virkelig trodde TR kom så… kanskje det var festeblødning og smerter? Lov å håpe!
Så nå må jeg bare prøve å holde meg med å teste til i morgen.
Har aldri opplevd skygger på BabyPlan! Det der ser akkurat ut som min test 9 DPO. Tror du er gravid jegLite spørsmål til dere.. tok en tidlig gravidtest babyplan. Fikk skyggestrek med en gang. Er det noen som har erfaring med det? Har bilde, men får ikke lastet opp av en eller annen merkelig grunn. Tror ikke jeg er gravid, men IKM er fortsatt på søndag så venter jo enda på TR. I allefall meget skuffende å få skyggestrek når det ikke er noe der