❤️ IKM Uke 4 ❤️

Utvikling så langt, siste testen er ikke tørr! Nå krysder jeg fingrene for blodprøve fredag. Har bare 5 tester igjen. Gidder ikke bestille flere. Kjøper jeg ett annet merke? Har bestillt to digitale. Når slutter dere å teste?
Vis vedlegget 453231
Personlig slutter jeg å teste når teststreken er sterkere enn kontrollstreken, og at ukesindikatoren viser 3+.

Testreken har vært sterkere enn kontrollstreken ca. 17 DPO alle gangene, og har fått 3+, mellom 17-19 DPO.

Synes testene dine ser veldig bra ut! Et tips, er å kun legge ved den sterkeste testen tatt i løpet av dagen, slik at du faktisk ser den reelle økningen. Det kan være vanskelig å se om flere fra samme dag er satt sammen, og man kan bli unødig bekymret :Heartred Gjorde det samme i stad, og nå ser økningen veldig fin ut ref. vedlagt bilde.

IMG_2265.jpeg

Har alltid fått mens selv 12 DPO. Så lenge den er over 10, så er det fult mulig å bli gravid :Heartred

Masse lykke til i neste PP! Heier på deg :happy:
Her har jeg alltid hatt 14 dager. Så har nok ikke vært helt i hormonell balanse enda. Fikk ikke mensen før han var nesten syv måneder. Så kroppen min bruker litt tid. Har alltid blitt gravid på første eller andre pp. så er ikke sånn sett bekymret for å ikke bli gravid. Og blir jeg ikke gravid så slipper jeg å sterilisere meg. Vinn vinn ☺️

Back
Topp