Abbie90
Glad i forumet
Vi har det når vi ønsker og vil.. har ikke kun «pliktsex» men også koser ossHvor lenge før EL begynner dere å ha samleie, og hvor hyppig har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har det når vi ønsker og vil.. har ikke kun «pliktsex» men også koser ossHvor lenge før EL begynner dere å ha samleie, og hvor hyppig har dere?
Har samleie annenhver dag (+) fra første fertile dag, og t.o.m eggløsningsdagen.Hvor lenge før EL begynner dere å ha samleie, og hvor hyppig har dere?
Så snart selve blødningen har gitt segNår regner dere mensen som ferdig?
I går var det ikke blod, men slimete brunlig utflod. Regnes det som en dag med mens liksom?
Annenhver dag pluss litt til Begynner 5-6 dager før EL. Prøver også å holde romantikken oppe så det ikke bare føles som pliktsexHvor lenge før EL begynner dere å ha samleie, og hvor hyppig har dere?
Dette sliter jeg mye med. Sex lyst på bunn fra før av, og nå når vi «må» ha det er det skikkelig kjipt. Må prøve å jobbe med det fremover.Vi har det når vi ønsker og vil.. har ikke kun «pliktsex» men også koser oss
Ja var nok dårlige odds hos oss sist pp. Men det var første «ordentlige» pp med letrozol og EL tester. Så vi la aksjer samme dag som toppen kom på teat og dagen etter.Har samleie annenhver dag (+) fra første fertile dag, og t.o.m eggløsningsdagen.
Det beste er å ha samleie i forkant av eggløsning, slik at sædcellene ligger å venter på det reisende egget. Men, jeg liker å «sikre» meg
Da jeg ble gravid sist, hadde vi kun samleie én gang 5 dager før eggløsning
Dette må vi jobbe med. Synes det er vanskelig å balansereAnnenhver dag pluss litt til Begynner 5-6 dager før EL. Prøver også å holde romantikken oppe så det ikke bare føles som pliktsex
Hadde det jeg og.. til jeg slutta på cerzatte(før vi fsnt ut at vi ville ha en til ) tok seg opp da. Så har jeg og startet på tilskuddet «4her» noe jeg og føler hjelper noe på lyst hjelper sikker også at jeg er glad i gode seeegs daDette sliter jeg mye med. Sex lyst på bunn fra før av, og nå når vi «må» ha det er det skikkelig kjipt. Må prøve å jobbe med det fremover.
Velkommen! Du er lagt til på listenKakaoo - 34 - B3 - PP2 - EL 12.01 - IKM 25.01
Velkommen til ossNinkinonk - 34 - B1 - Pp2 (etter sa) - el 12.01 - ikm 24.01
Annenhver dag pluss litt til Begynner 5-6 dager før EL. Prøver også å holde romantikken oppe så det ikke bare føles som pliktsex
Vi har to små under 5 år! Når klokken bikker 22:00 er jeg utslitt og vil helst bare være i fredDette må vi jobbe med. Synes det er vanskelig å balansere
Godt nytt år! Selv har jeg alt begynt testing Både siden appene etterspør, og mira’en likeså..:bStikker innom for å ønske dere alle en fin nyttårsfeiring i dag
2024 ble dessverre ikke vårt år, men jeg har all tro på at 2025 gir oss den babyen vi så sårt drømmer om! Jeg håper damene i gravid-forumene sender litt babystøv vår vei, og at vi om ikke altfor lenge selv sitter med fine positive tester i hendene.
Mot slutten av uken begynner kanskje flere å begynne å teste etter eggløsning, så del gjerne bilder når den tid kommer. Personlig synes jeg det er veldig spennende!
Med dét sagt ønsker jeg dere et riktig godt nytt år
Godt nyttår! Krysser fingrene for at vi alle sitter med en nytt familiemedlem neste nyttårStikker innom for å ønske dere alle en fin nyttårsfeiring i dag
2024 ble dessverre ikke vårt år, men jeg har all tro på at 2025 gir oss den babyen vi så sårt drømmer om! Jeg håper damene i gravid-forumene sender litt babystøv vår vei, og at vi om ikke altfor lenge selv sitter med fine positive tester i hendene.
Mot slutten av uken begynner kanskje flere å begynne å teste etter eggløsning, så del gjerne bilder når den tid kommer. Personlig synes jeg det er veldig spennende!
Med dét sagt ønsker jeg dere et riktig godt nytt år
Velkommen til oss @AnneSAnneS - 35 - b3 - pp3 etter laparoskopi (prøvd siden juni 2023 med en liten pause i mellom) - el 13/1 - ikm 24/1