❤️ IKM Uke 4 ❤️

Hvor lenge før EL begynner dere å ha samleie, og hvor hyppig har dere?
Har samleie annenhver dag (+) fra første fertile dag, og t.o.m eggløsningsdagen.

Det beste er å ha samleie i forkant av eggløsning, slik at sædcellene ligger å venter på det reisende egget. Men, jeg liker å «sikre» meg :hilarious:

Da jeg ble gravid sist, hadde vi kun samleie én gang 5 dager før eggløsning :nailbiting:

Har samleie annenhver dag (+) fra første fertile dag, og t.o.m eggløsningsdagen.

Det beste er å ha samleie i forkant av eggløsning, slik at sædcellene ligger å venter på det reisende egget. Men, jeg liker å «sikre» meg :hilarious:

Da jeg ble gravid sist, hadde vi kun samleie én gang 5 dager før eggløsning :nailbiting:
Ja var nok dårlige odds hos oss sist pp. Men det var første «ordentlige» pp med letrozol og EL tester. Så vi la aksjer samme dag som toppen kom på teat og dagen etter.

Dette sliter jeg mye med. Sex lyst på bunn fra før av, og nå når vi «må» ha det er det skikkelig kjipt. Må prøve å jobbe med det fremover.
Hadde det jeg og.. til jeg slutta på cerzatte(før vi fsnt ut at vi ville ha en til :hilarious:) tok seg opp da. Så har jeg og startet på tilskuddet «4her» noe jeg og føler hjelper noe på lyst:smiley-angelic006 hjelper sikker også at jeg er glad i gode seeegs da:angelic:

Annenhver dag pluss litt til :) Begynner 5-6 dager før EL. Prøver også å holde romantikken oppe så det ikke bare føles som pliktsex :hilarious:
Dette må vi jobbe med. Synes det er vanskelig å balansere
Vi har to små under 5 år! Når klokken bikker 22:00 er jeg utslitt og vil helst bare være i fred :bookworm:

Kjenner veldig på lyst i den fertile perioden, men ellers i måneden hadde en klem og ett kyss per dag vært nok. Misforstå meg rett, jeg elsker mannen min og mener oppriktig at han er det beste som har hendt meg utenom barna - men, intimgrensen min er liksom nådd når kvelden kommer. :hilarious:

Stikker innom for å ønske dere alle en fin nyttårsfeiring i dag :love2

2024 ble dessverre ikke vårt år, men jeg har all tro på at 2025 gir oss den babyen vi så sårt drømmer om! Jeg håper damene i gravid-forumene sender litt babystøv vår vei, og at vi om ikke altfor lenge selv sitter med fine positive tester i hendene.

Mot slutten av uken begynner kanskje flere å begynne å teste etter eggløsning, så del gjerne bilder når den tid kommer. Personlig synes jeg det er veldig spennende!

Med dét sagt ønsker jeg dere et riktig godt nytt år :hug013

2024 ble dessverre ikke vårt år, men jeg har all tro på at 2025 gir oss den babyen vi så sårt drømmer om! Jeg håper damene i gravid-forumene sender litt babystøv vår vei, og at vi om ikke altfor lenge selv sitter med fine positive tester i hendene.

Mot slutten av uken begynner kanskje flere å begynne å teste etter eggløsning, så del gjerne bilder når den tid kommer. Personlig synes jeg det er veldig spennende!

Godt nytt år! Selv har jeg alt begynt testing :hilarious: Både siden appene etterspør, og mira’en likeså..:b

Godt nyttår! Krysser fingrene for at vi alle sitter med en nytt familiemedlem neste nyttår :Heartred

AnneS - 35 - b3 - pp3 etter laparoskopi (prøvd siden juni 2023 med en liten pause i mellom) - el 13/1 - ikm 24/1 :)

AnneS - 35 - b3 - pp3 etter laparoskopi (prøvd siden juni 2023 med en liten pause i mellom) - el 13/1 - ikm 24/1 :)
Velkommen til oss @AnneS :Heartred

Krysser fingrene for at spiren snart sitter! For oss tok det ca. 6 måneder etter lap. Da satt endelig vårt første barn!

Hvordan har syklusen din vært i etterkant?

Back
Topp