❤️ IKM uke 3 ❤️

Frostbite

Virgo and moon child ✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Vi som prøver :)
Himmelbarn
360_F_129561871_0aeXt58KpEeygOSN0XsyZ1gASf7TpM5f.jpeg

Velkommen til IKM uke 3 :Heartblue
Vi lager oss et fint fellesskap denne prøveperioden også!
Håper vinteren bringer med seg lykke og håp, og at vi får mange positive tester i gruppa.

Eksempel på innmelding
Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdagen (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

:Heartblue Mandag 13. Januar
Viljelilje - 36 - B7(8) - PP12 - EL 30/12 - IKM 13/01
Solstråla92 - 32 - B2 - PP2 etter MA - EL 30/12 - IKM 13/01

:Heartblue Tirsdag 14. Januar
Furutre - 41 - B4 - PP3 - EL 31/12 - IKM 14/01
Tubbie93 - 30 - B1 - PP6 - EL 31/12 - IKM 14/01
Emilieeh - 28 - B1 - PP 6 (3 etter SA) - EL 31/12 - 14/01
Lillevenn17 - 30 - B3 - PP1 etter MA - EL 31/12 - IKM 14/01

:Heartblue Onsdag 15. Januar
Frostbite - 32 - B2 - PP3 - EL 31/12 - IKM 15/01

:Heartblue Torsdag 16. Januar
FjärilMamma - 33 - B3 - PP2 - EL 01/01 - IKM 16/01

:Heartblue Fredag 17. Januar
Miss-babysyk - 37 - B2 - PP8 - EL 03/01 - IKM 17/01
Astrantia - 36 - B2 - PP4 - EL 02/01 - IKM 17/01

:Heartblue Lørdag 18. Januar
Bailey - 31 - B2 - PP3 - EL 04/01 - IKM 18/01

:Heartblue Søndag 19. Januar

:Heartred Gravid

:yuck: TR

Last edited:
Furutre - 41 - B4 - PP3 - EL 31.12. - IKM 14.1.

Det er vel egentlig PP22 siden vi har prøvd i snart 2 år, men jeg har mistet 3 ganger mellom uke 8 og 12 på disse årene, så har jo vært endel avbrekk. Er på andre mens etter MA, så teller sånn :)

Furutre - 41 - B4 - PP3 - EL 31.12. - IKM 14.1.

Det er vel egentlig PP22 siden vi har prøvd i snart 2 år, men jeg har mistet 3 ganger mellom uke 8 og 12 på disse årene, så har jo vært endel avbrekk. Er på andre mens etter MA, så teller sånn :)
Velkommen hit :Heartred Krysser fingre og tær for at dette er PP’en til oss alle :love017

Er så utålmodig, skulle ønske det var romjul så man kunne kommet i gang med aksjelegging :laughing002
Hvilke vitaminer og annet tar dere gjennom syklusen?
Tar folat og bli gravid vitaminene i den samlepakken fra apoteket.
Jeg skal teste q10 om jeg får tak i det i dag, solvipect og melatonin. Hvis jeg er sikker på når jeg har eggløsning så kjører jeg nok på med ananas også.

Noen tips når man sliter med å få eggløsning og bare mister i kjemisk?

Er så utålmodig, skulle ønske det var romjul så man kunne kommet i gang med aksjelegging :laughing002
Jeg skal teste q10 om jeg får tak i det i dag, solvipect og melatonin. Hvis jeg er sikker på når jeg har eggløsning så kjører jeg nok på med ananas også.

Kanskje wild yam? Det hjelper på progesteronet.

Hva hjelper disse tingene for? :smiley-ashamed005

Jeg har tenkt å prøve grapefruktkjerneekstrakt , var innom sunkost , men de skjønte ikke hva jeg mente engang. Dere som har prøvd det , har dere bestilt på nett eller kjøpt i butikk?

Tubbie93 - 30 - B1 - PP6 - EL 31.12 IKM 14.01

TR er ferdig for denne gang! Gleder meg til ny PP nå. Første gang på flere mnd at samboer ikke skal på reisejobb som har begrenset aksjelegging :D :gen014

Håper på mange positive tester i gruppen her ❤️

Jeg har tenkt å prøve grapefruktkjerneekstrakt , var innom sunkost , men de skjønte ikke hva jeg mente engang. Dere som har prøvd det , har dere bestilt på nett eller kjøpt i butikk?
Rart de ikke skjønte det :bookworm:Jeg kjøpte grapefruktkjerneekstrakt på sunkost, klikk og hent. Den som heter citrosept. Den smakte hest så prøvde ikke mer enn en gang for noen måneder siden men skal kjøre på denne syklusen likevel :hungover:

Hei!

Usikker på hvor mye prøving det blir denne måneden, men hiver meg med :happy:

Astrantia - 36 - B2 - PP4 - EL 2/1 - IKM 17/1

Back
Topp