Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok det blir flere coronaer [emoji23]Takk! Hva med deg? Blir det test eller corona? [emoji847]
[emoji17]
[emoji17]
Klem!!!!
Takk [emoji173]️ Negativ idag også.. 13 DPO
Takk [emoji173]️ Negativ idag også.. 13 DPO
Så tristKlem til deg!
Hm, ja.. Takk [emoji173]️
IKM imorgen men det burde vell vært antydning til strek idag om det var noe!
Nå er jeg sååå ferdig kjenner jeg...
Ååå, det skjønner jegdet skal jo være mulig å få positiv senere men jeg bruker å gi opp ved negativ 13dpo hvertfall.. man blir lei i det gamet her altså! Håper det klaffer snart for dere!
(Selv har jeg ikke turt å teste, 13 dpo i dag, får se om spottinga starter snart men får ofte ikke tr før 15 eller 16 dpo).
Ja.. får ta en digital imorgen tidlig da kanskje.. stoler ikke helt på strimlene egentlig!
Kjenner jeg har brukt meg opp nå, ferdig med hele prøvetida!
Så spennende da! Skal du ikke teste før du begynner å spotte heller?
Vet ikke helt jeg gitt, på vei hjem fra ferie nå så kanskje det blir en test i kveld eller i mårra da. Men frister egentlig å bare vente noen dager å se om tr kommer, er så lei av de negative testene..
Skjønner godt at du er lei altså. Jeg går ofte ganske i kjelleren på dette tidspunktet. Men håper du, som meg, får litt mer håp og giv når ny el nærmer seg!!
Da ville jeg tatt en ikveld, spennende da! Føler du noe på kroppen eller?
Dette tidspunktet er der værste!! Joda mere håp kommer med ny mens, MEN det er så sinnsykt lang tid å vente i mellom!!

Er ikke lenger enn 9+5. Skal gå på gel til uke 11 og blodfortynnende til uke 36.Hvor langt har du kommet nå?[emoji1]
Skal du også gå på gel’en og blodfortynnende til rundt uke 12?Har du fått noen bivirkninger av det? Ble mye spørsmål nå[emoji28]
Ah jeg vet! Den drøye uka før man begynner å leite etter el er så laaaang...
Njæ, kjenner vel egentlig ikke noe spesielt annet enn det jeg ellers gjør. Tenkte over at jeg ikke har hatt det vanlige pms-humøret enda da, men det kan jo være fordi vi har ferie og litt ekstra stikkinger og «lyning» i brystene og armhulene. Trenger ikke å ha noen betydning med andre ord. Får se, kanskje jeg ender opp med en i kveld da..![]()
Mm, syns hele mnd er lang jeg! Værtfall de få dagene ra 12 DPO - til tr kommer! [emoji24]
Nei, idag datt jeg skikkeli i kjellern...
Man kjenner jo litt ekstra etter også![emoji85] Får håpe dine symptomer er spiren som klorer seg fast![emoji846]

Ånei [emoji52] Så synd..

Vis vedlegget 259619
Da er alle strimmeltestene tatt og jeg håper testetrangen min kan gi seg nå. Er jo veldig fin økning, så burde jo gå an å roe ned på det nå[emoji23] Men har en digital liggende som jeg vil ta i morgen. Vil se om den har gått opp fra 1-2 til 2-3. Så vil jeg sikkert kjøpe en digital til for å se om 3+ er kommet[emoji85] Off er det mulig. Testoman x100!