Jeg ser!Vis vedlegget 460003
Kan det være noe her daaa??? Hater denne testingen hahamen håper dette utvikler seg
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!Vis vedlegget 460003
Kan det være noe her daaa??? Hater denne testingen hahamen håper dette utvikler seg
![]()

Føler det sånn hver gang. Så positiv når vi kommer over i dpo-land og er sikker på at denne runden gikk det. Men jo nærmere vi kommer tr jo mer negativ blir jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt får opp håpet den første tiden.IKM-uka er altså så kjip. Jeg følte meg så gravid tidligere i uka, nå føler jeg meg sikker på at mensen kommer.Lurer på om jeg noen gang greier å bare holde meg nøytral frem til IKM. Blir gal.

Saaaaaaamme her. Det er til å bli gal av. Også den konstante indre dialogen for å stagge forventningene hvis man er for positiv, og holde oppe håpet hvis man er for negativ. Virkelig så energikrevende..Føler det sånn hver gang. Så positiv når vi kommer over i dpo-land og er sikker på at denne runden gikk det. Men jo nærmere vi kommer tr jo mer negativ blir jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt får opp håpet den første tiden.![]()
Testet etter jobb i dag og fikk disse (måtte ta tre, måtte sjekke om det var korrekt det jeg så)Har du testet noe mer?![]()

Synes også jeg ser noe på alle. Krysser fingrene!!Testet etter jobb i dag og fikk disse (måtte ta tre, måtte sjekke om det var korrekt det jeg så)
Vis vedlegget 460036Vis vedlegget 460037
Synes jo det er noe på alle, og det så ut som de var rosa, hva tror dere?
Samboeren min så ikke noe![]()
Jeg ser ogsåTestet etter jobb i dag og fikk disse (måtte ta tre, måtte sjekke om det var korrekt det jeg så)
Her må det være noe på gang!Jeg ser!!Testet etter jobb i dag og fikk disse (måtte ta tre, måtte sjekke om det var korrekt det jeg så)

Ingen tvil på at det er streker på alle herTestet etter jobb i dag og fikk disse (måtte ta tre, måtte sjekke om det var korrekt det jeg så)

Ingen tvil på at det er streker på alle her![]()
Jeg ser!!![]()
Jeg ser ogsåHer må det være noe på gang!
Synes også jeg ser noe på alle. Krysser fingrene!!
Har hatt litt lysebrun utflod, så det kan virkelig gå den ene eller andre veien, men man har jo lov å håpe!

Jeg synes det er lettere å se streken nå enn i går! Nå ser vel samboeren og?Dagens test! Fortsatt noe der
Nederste er litt tørrere versjon av øverste, men ikke mer enn kanskje 6-7 min etter dypp.
Vis vedlegget 460092
Vis vedlegget 460093
Har i tillegg vært litt uggen og trøtt. Fortsatt lys brun/rosa utflod, så klarer ikke heelt å slippe jubelen løs enda.
Hvis det er noe som holder så burde det vel være sterkere strek i morgen/lørdag?![]()

Jeg synes også den var bittelitt sterkere! Han har ikke heeelt skjønt det med strektester, og vil den skal være sterkere før vi tør å jubleJeg synes det er lettere å se streken nå enn i går! Nå ser vel samboeren og?![]()
Tror egentlig positiv digital test er det som skal til for han!Masse lykke til i neste prøveperiodeDette er sånn typisk! - men kroppen hjelper økonomisk til da! Kan flyttes til TR.
Hadde tenkt å starte moroa med testing i dag, men denne syklusen hadde var visst EL en dag tidligere enn forespeilet. Jaja. Sånn er det..