❤️ IKM Uke 19 ❤️

IKM-uka er altså så kjip. Jeg følte meg så gravid tidligere i uka, nå føler jeg meg sikker på at mensen kommer. :( Lurer på om jeg noen gang greier å bare holde meg nøytral frem til IKM. Blir gal.
Føler det sånn hver gang. Så positiv når vi kommer over i dpo-land og er sikker på at denne runden gikk det. Men jo nærmere vi kommer tr jo mer negativ blir jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt får opp håpet den første tiden. :sorry:

Føler det sånn hver gang. Så positiv når vi kommer over i dpo-land og er sikker på at denne runden gikk det. Men jo nærmere vi kommer tr jo mer negativ blir jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt får opp håpet den første tiden. :sorry:
Saaaaaaamme her. Det er til å bli gal av. Også den konstante indre dialogen for å stagge forventningene hvis man er for positiv, og holde oppe håpet hvis man er for negativ. Virkelig så energikrevende..

Har du testet noe mer? :love7
Testet etter jobb i dag og fikk disse (måtte ta tre, måtte sjekke om det var korrekt det jeg så) :pompus:

IMG_1890.jpeg
IMG_1891.jpeg

Synes jo det er noe på alle, og det så ut som de var rosa, hva tror dere?

Samboeren min så ikke noe :wacky:

Dagens test! Fortsatt noe der :nailbiting:
Nederste er litt tørrere versjon av øverste, men ikke mer enn kanskje 6-7 min etter dypp.
IMG_1906.jpeg

IMG_1907.jpeg

Har i tillegg vært litt uggen og trøtt. Fortsatt lys brun/rosa utflod, så klarer ikke heelt å slippe jubelen løs enda.

Hvis det er noe som holder så burde det vel være sterkere strek i morgen/lørdag? :happy:

Dagens test! Fortsatt noe der :nailbiting:
Nederste er litt tørrere versjon av øverste, men ikke mer enn kanskje 6-7 min etter dypp.
Vis vedlegget 460092
Vis vedlegget 460093
Har i tillegg vært litt uggen og trøtt. Fortsatt lys brun/rosa utflod, så klarer ikke heelt å slippe jubelen løs enda.

Hvis det er noe som holder så burde det vel være sterkere strek i morgen/lørdag? :happy:
Jeg synes det er lettere å se streken nå enn i går! Nå ser vel samboeren og? :love017

Jeg synes det er lettere å se streken nå enn i går! Nå ser vel samboeren og? :love017
Jeg synes også den var bittelitt sterkere! Han har ikke heeelt skjønt det med strektester, og vil den skal være sterkere før vi tør å juble :happy: Tror egentlig positiv digital test er det som skal til for han!

Dette er sånn typisk! - men kroppen hjelper økonomisk til da! Kan flyttes til TR.
Hadde tenkt å starte moroa med testing i dag, men denne syklusen hadde var visst EL en dag tidligere enn forespeilet. Jaja. Sånn er det..

Back
Topp