❤️ IKM Uke 19 ❤️

Så spennende! Håper du har rett og at egget har festet seg :Heartred Jeg er 12 dpo i dag, og både kvalm og fryktelig trøtt. Synes symptomene kom veldig tidlig. Kvalmen var grunnen til at jeg mistenkte at noe var på gang, det startet allerede 7 dpo med blaff av kvalme gjennom dagen. Før det hadde jeg ingen symptomer
Kanskje det er tvillinger

Gaggi - 30 - B1 - PP10 - EL 23/4 - IKM 7/5

Legger ved bilde fra positiv test fra i går (11dpo)
Jeg har hatt 1 BO, 1 SA og 1 kjemisk, så håper så iiiinderlig at det sitter denne gangen
Tar cyclogest, prednisolon og klexane, så håper virkelig at støttemedisinene gjør susen!

Heier på alle dere andre som venter i spenning ❤️

Vedlegg

• IMG_4617.jpeg
    IMG_4617.jpeg
    257,6 KB · Visninger: 28
Spennende!
Jeg testet positivt allerede 8 dpo (veldig svakt), og testene har heldigvis bare blitt sterkere :Heartred Haha, så artig at du sier det. PMS-humøret har også vært helt fraværende her denne syklusen. Jeg pleier å bli en heks noen dager før IKM, men ikke denne gangen :laughing002 Når skal du teste?
Åå, så gøy <3 Da håper jeg veldig det går veien! Man kan jo bli veldig pessimist av prøvingen og alt som kanskje er inkludert i det, men er jo faktisk størst sjans for at det går bra! :)

Jeg vil helst vente med testing. Tipper det blir til lørdag. Med mindre jeg ikke greier å holde meg, haha!

Gaggi - 30 - B1 - PP10 - EL 23/4 - IKM 7/5

Legger ved bilde fra positiv test fra i går (11dpo)
Jeg har hatt 1 BO, 1 SA og 1 kjemisk, så håper så iiiinderlig at det sitter denne gangen
Tar cyclogest, prednisolon og klexane, så håper virkelig at støttemedisinene gjør susen!

Heier på alle dere andre som venter i spenning ❤️
Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at spiren sitter helt til termin denne gangen. :Heartred
Skal jeg sette deg rett på gravid?:love017

Travel helg, men har testa som en gal når jeg har rukket :hilarious: Negaatiivt. Men elsker testing! Skulle bare ta en tidlig-test i dag og utelukke det helt (ca 12 dpo), og så syns jeg at jeg skimtet noe svakt! Har jo alltid testet positivt med vanlig test 9 dpo, så mest sannsynlig kjemisk eller skygge. Men samtidig, håpet lever til mensen kommer. Testet igjen noen timer senere, da hadde jeg ikke flere tidlig-tester, og den var negativ. Kjenner tegn på mensen/graviditet, så en av de er det :hilarious:

Første prøveperiode, har to fantastiske skatter fra før (første ivf og andre naturlig) og tre embryo på frys, så kjenner skuldrene er veldig lave. Tenker på alle dere som drømmer om et første barn og har mange prøveperioder bak dere, husker følelsen av håpløshet :Heartred

1000020856.jpg

1000020857.jpg

Skal på et arrangement med jobb i dag og av erfaring bruker det å bli en del alkohol. Så da måtte jeg bare ta en test for sikkerhetsskyld, men den var så klart negativ, 10 dpo :sorry:

Så da er det bare å vente på tr, håper hun kommer kjapt så vi kan sette i gang med en ny runde

Back
Topp