Tuuli
Flørter med forumet
Kanskje det er tvillingerSå spennende! Håper du har rett og at egget har festet segJeg er 12 dpo i dag, og både kvalm og fryktelig trøtt. Synes symptomene kom veldig tidlig. Kvalmen var grunnen til at jeg mistenkte at noe var på gang, det startet allerede 7 dpo med blaff av kvalme gjennom dagen. Før det hadde jeg ingen symptomer
Jeg er 12 dpo i dag, og både kvalm og fryktelig trøtt. Synes symptomene kom veldig tidlig. Kvalmen var grunnen til at jeg mistenkte at noe var på gang, det startet allerede 7 dpo med blaff av kvalme gjennom dagen. Før det hadde jeg ingen symptomer
Når skal du teste?

Negaatiivt. Men elsker testing! Skulle bare ta en tidlig-test i dag og utelukke det helt (ca 12 dpo), og så syns jeg at jeg skimtet noe svakt! Har jo alltid testet positivt med vanlig test 9 dpo, så mest sannsynlig kjemisk eller skygge. Men samtidig, håpet lever til mensen kommer. Testet igjen noen timer senere, da hadde jeg ikke flere tidlig-tester, og den var negativ. Kjenner tegn på mensen/graviditet, så en av de er det