Noen som har opplevd smerter ved forsinket/uteblitt EL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ooh! Dette var jo spennende!!Nå ved andre dobesøk var det rosa på papiret. Vet ikke om det var det ved første dobesøk også, sjekket ikke papiret da. Skjønner ingen ting. Tør man håpe på festeblødning 10dpo? Er vel bare tanta, nesten en uke for tidlig![]()
Ja det kan du siOoh! Dette var jo spennende!!

Går rett i kjelleren også når noken er gravide. Var ein vennine som eg snakka om prøving med. Ho ble gravid for eit år siden og fikk nr 2 i desember og heile den tida+ 1 år tidligere hadde eg prøvd. Var også ein anna kvinne eg kjenner som har to gutter. Ho tok abort hjemme to gonger. Ein i fjor vinter, fjor sommer og blei gravid i høst og beholdt den. Føler at no begynner det å bli kun sjalusi og lite glede for andres vegneHar nettopp vært hos venninna mi som har vært prøver noen måneder lenger enn meg og hun hadde nettopp fått positiv test. Jeg er selvfølgelig kjempeglad på hennes vegne, men gikk også rett i kjelleren da hun sa det. Vi har liksom pratet om alt dette med prøving sammen og støttet hverandre gjennom alle negative tester.
Hehe så typisk. Får ofte mens rett etter test, derfor jeg nesten ikke tester lengerJeg tok test i morges og fikk TR mens jeg tisset på pinnen! Måtte bare le av meg selv som hadde kjøpt clear blue tidlig testHar hatt rar syklus etter MA og da er syklus 5 dager forsinket og ikke 7 som jeg tenkte. Er selvfølgelig skuffa, men samtidig letta over at syklus er innenfor normalen.
Vi har besøk nå og til i morgen så håper det kan være med på å bremse både tanke- og testekjøret. Det skjedde med meg for to pp'er sidenJeg tok test i morges og fikk TR mens jeg tisset på pinnen! Måtte bare le av meg selv som hadde kjøpt clear blue tidlig testHar hatt rar syklus etter MA og da er syklus 5 dager forsinket og ikke 7 som jeg tenkte. Er selvfølgelig skuffa, men samtidig letta over at syklus er innenfor normalen.
en bortkastet test der altså. Krysser fingrene for deg neste pp!Uff, det er vanskelig altså! Sender deg en stor klemGår rett i kjelleren også når noken er gravide. Var ein vennine som eg snakka om prøving med. Ho ble gravid for eit år siden og fikk nr 2 i desember og heile den tida+ 1 år tidligere hadde eg prøvd. Var også ein anna kvinne eg kjenner som har to gutter. Ho tok abort hjemme to gonger. Ein i fjor vinter, fjor sommer og blei gravid i høst og beholdt den. Føler at no begynner det å bli kun sjalusi og lite glede for andres vegne

Hurra! Så flottMammatilA00 - 25 - B2 - PP7 - EL 23/4 - IKM 7/5
Prøver å melde meg inn her da. EL skulle egentlig komme 1/5, men FF mente den kom før. Trodde ikke på det først da temperaturen var tilnærmet coverline fra tidligere sykluser, men kan jo se ut som FF hadde rett? Tester fra i går og i dag (10 dpo)
Vis vedlegget 459824Vis vedlegget 459825Vis vedlegget 459826

Så spennende! Har det kommet noe mer eller stoppet det? Vi tør absolutt håpe på festeblødningNå ved andre dobesøk var det rosa på papiret. Vet ikke om det var det ved første dobesøk også, sjekket ikke papiret da. Skjønner ingen ting. Tør man håpe på festeblødning 10dpo? Er vel bare tanta, nesten en uke for tidlig![]()

Jeg ser! Så herligMammatilA00 - 25 - B2 - PP7 - EL 23/4 - IKM 7/5
Prøver å melde meg inn her da. EL skulle egentlig komme 1/5, men FF mente den kom før. Trodde ikke på det først da temperaturen var tilnærmet coverline fra tidligere sykluser, men kan jo se ut som FF hadde rett? Tester fra i går og i dag (10 dpo)
Vis vedlegget 459824Vis vedlegget 459825Vis vedlegget 459826
Vil du at jeg skal sette deg rett på gravid eller vente til IKM?Vente. Tror fortsatt ikke helt på at jeg har hatt EL så tidlig, så er vanskelig å tro at det er på ekte enda når det kan være skyggestrekJeg ser! Så herligVil du at jeg skal sette deg rett på gravid eller vente til IKM?
Krysser fingrene for at det utvikler seg og er babystrekVente. Tror fortsatt ikke helt på at jeg har hatt EL så tidlig, så er vanskelig å tro at det er på ekte enda når det kan være skyggestrek

Mine tester var nok bare en forbikjøring. Satser på TR kommer på riktig tid så vi bare kan kjøre på på nytt![]()

Det der er så tungt. Jeg prøver å tenke at det er lov å ha flere følelser på likt. Glede for venninna, men sorg for seg selv.Har nettopp vært hos venninna mi som har vært prøver noen måneder lenger enn meg og hun hadde nettopp fått positiv test. Jeg er selvfølgelig kjempeglad på hennes vegne, men gikk også rett i kjelleren da hun sa det. Vi har liksom pratet om alt dette med prøving sammen og støttet hverandre gjennom alle negative tester.