❤️ IKM Uke 19 ❤️

Ser dere det samme som meg? :D
Vet testen ikke er gyldig etter tidsfristen, men skimtet noe i stad - og synes den er litt tydeligere nå. Kanskje bare en skygge, men vanskelig å ikke få forhåpninger.

Vedlegg

• IMG_1006.jpeg
    IMG_1006.jpeg
    608,7 KB · Visninger: 140
  • IMG_1004.jpeg
    IMG_1004.jpeg
    755,1 KB · Visninger: 139
  • IMG_1009.jpeg
    IMG_1009.jpeg
    541,8 KB · Visninger: 138
Krysser alt jeg har for at det utvikler seg :Heartred Hørt flere klager på skygger på babyplan, men mine har alltid vært heelt blenda hvis det ikke er noe på gang
Samme her. Har aldri fått antydning før eller etter tidsfrist om det ikke er graviditet. Nå krysser jeg alt for deg! Spent på neste testen din :nailbiting: :Heartred

Jeg er 8 dpo og merker at testelysta begynner å melde sin ankomst. Enn så lenge har jeg klart å stå i mot, men kjenner jeg meg selv rett ryker det en test i løpet av dagen eller morgendagen. :hilarious:

Masse lykke til alle sammen. :Heartred Håper det blir flust av positive tester fremover :love7
Krysser fingrene for deg :Heartred Imponert over viljestyrken :laughing002

Jeg er 8 dpo og merker at testelysta begynner å melde sin ankomst. Enn så lenge har jeg klart å stå i mot, men kjenner jeg meg selv rett ryker det en test i løpet av dagen eller morgendagen. :hilarious:

Masse lykke til alle sammen. :Heartred Håper det blir flust av positive tester fremover :love7
Akkurat det samme her :nailbiting: må prøve å holde meg til imorgen, 9dpo. Vanskelig når også mannen begynner å bli utålmodig.

Ser dere det samme som meg? :D
Vet testen ikke er gyldig etter tidsfristen, men skimtet noe i stad - og synes den er litt tydeligere nå. Kanskje bare en skygge, men vanskelig å ikke få forhåpninger.
Seeer! Så spennende! Krysser fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere!

Hadde ikke sett for meg noe prøveperiode, men lurer på om jeg skal lure meg inn her i siste liten.

Julefrø- 30 - B1 - PP1 etter MA - EL 21/4? - IKM 5/5??

Egentlig forventet IKM var 28 april, men etter MA og sykdom tror jeg syklusen min er forskjøvet en uke frem. Fikk tidlig tilbake mensen etter MA (under 4 uker), men så ikke noe tegn til eggløsning når jeg forventet det. Både samboer og meg har tatt alt ganske tungt og bestemte oss for å ikke stresse med prøvingen uansett og har vært på en skikkelig dry spell. Men plutselig så jeg eggløsningslim på syklusdag 21 og 22 og greide å forføre mannen :cool:

Trodde likevel jeg skulle få mensen til normal tid da jeg kjente masse symptomer med stikking og murring hele helga og denne uken, men mensen er ikke kommet! Er på syklusdag 32, og har alltid hatt 28 dagers syklus. Hvis jeg har rett i at syklusen er forskjøvet er det kanskje håp, men kan jo også bare være at kroppen ikke har kommet seg enda.

Har ingen tidligtester tilgjengelig, så tenker å vente til lørdag. Noen som vet om stripsene fra rfsu kan vise noe på DPO 12?

Spennende for deg også da! Tester du mer senere? Ikke noe mer på mine tester foreløpig. Men kjenner jo at den skal bli positiv snart :joyful: Har du noe indikasjon på graviditet?
Tester ikke før i morgen tidligst tror jeg. Kjedelig! Håper din snart er positiv. Tester du mer i dag?
Nei, egentlig ingenting. Har ikke tro på at det klaffer før til høsten.

Tester ikke før i morgen tidligst tror jeg. Kjedelig! Håper din snart er positiv. Tester du mer i dag?
Nei, egentlig ingenting. Har ikke tro på at det klaffer før til høsten.
Jeg klarer ikke la vær å teste ikveld. Sånn er jeg bare :hilarious: Lykke til til deg imorgen. Er god sjans for at det allerede har klaffet!

Jeg klarer ikke la vær å teste ikveld. Sånn er jeg bare :hilarious: Lykke til til deg imorgen. Er god sjans for at det allerede har klaffet!
Spennende! Del test da:D jeg er på hyttetur så litt enklere p la være å teste da. For mye folk rundt:bag: har pcos, så kan ta tid. Men fikk letrozol ved oppstart, så håper såklart. Men ikke så store forhåpninger.

Spennende! Del test da:D jeg er på hyttetur så litt enklere p la være å teste da. For mye folk rundt:bag: har pcos, så kan ta tid. Men fikk letrozol ved oppstart, så håper såklart. Men ikke så store forhåpninger.
Håper for deg, jeg :) Ser om jeg legger ut testen. Kan være jeg bare blir snurt av den og legger meg:joyful:

Back
Topp