Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!7 dpo her, og tok både babyplan og makesure vanlig test nå nettopp. Kunne skimte noe på begge. Og på Premom kommer det opp 0.01. Ble ulidelig spent nå!
Hvordan får du premom til å gi deg sånne tall? De to jeg la inn under hCg forrige pp måtte jeg selv krysse av som negative.Kjedelig når man ikke finner innbilte symptomer en gang7 Dpo og dagene går fremdeles tregtLitt murringer i magen i går og på morgenen i dag, men utenom det kjenner jeg meg fremdeles bare helt vanlig. Dette til tross for at prøver å kjenne etter hver minste ting. Ikke engang puppene er ømme
![]()

Vil egentlig vente lengst mulig denne gangen, så har ikke kjøpt inn tester enda. Har igjen en strimmel fra forrige gang som jeg tenkte ta søndag, men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde utDet lover veldig bra, daIkke lenge til svar! Når skulle du ta første test?

Oppe til høyre står det «mer», og så velger du «andre».Så spennende!Hvordan får du premom til å gi deg sånne tall? De to jeg la inn under hCg forrige pp måtte jeg selv krysse av som negative.
Du er flink som venter. Jeg liker å pinesVil egentlig vente lengst mulig denne gangen, så har ikke kjøpt inn tester enda. Har igjen en strimmel fra forrige gang som jeg tenkte ta søndag, men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde ut![]()

Skikkelig murring, lammende trøtthet, stikninger i sidene spesielt høyre, men d verste er kvalmen! Jeg faster egentlig i et 16/8 vindu men måtte bare avbryte den for to dager siden for jeg er så kvalm
Men på dette tidspunktet aner jeg ingenting, leser jo at kroppen er på bærtur etter en SA
Jøss, da har jeg lært noe nytt, takk!Oppe til høyre står det «mer», og så velger du «andre».
Ingen årsak!Jøss, da har jeg lært noe nytt, takk!
Velkommen til ossJeg melder meg her, men er usikker på hva det ender med siden kroppen er noe på styr etter en SA her tidligere i april
Elvira2025 - 39 - B3 - PP1 etter SA - EL 23/4?? - IKM 7/5??
Er det flere som har hatt SA og opplevde sinnsyke el smerter? Hadde skikkelig el smerter og nå har det tatt av med enten graviditetssymptomer eller da mens symptomer, hvem vetSkikkelig murring, lammende trøtthet, stikninger i sidene spesielt høyre, men d verste er kvalmen! Jeg faster egentlig i et 16/8 vindu men måtte bare avbryte den for to dager siden for jeg er så kvalm
Men på dette tidspunktet aner jeg ingenting, leser jo at kroppen er på bærtur etter en SA
![]()

Har du testet noe mer?7 dpo her, og tok både babyplan og makesure vanlig test nå nettopp. Kunne skimte noe på begge. Og på Premom kommer det opp 0.01. Ble ulidelig spent nå!

Ja, jeg testet igår kveld, og nå klokken 05. Helt negative. Begynner å lure litt på meg selv nå, kanskje det ikke er noe likevel. Men føler veldig på meg at testen skal bli positiv, altså! Er kun 8 dpo. Våknet inatt og var småkvalm. Lå lenge før jeg klarte å sovne igjen.Har du testet noe mer?![]()
![]()
TakkVelkommen til oss
Så trist at du måtte gjennom en SA.Jeg hadde en MA i februar og kan skrive under på at kroppen kan være på bærtur etterpå. Jeg hadde omvendt av deg og hadde sterke EL-smerter før jeg ble gravid. Etter MA har jeg såvidt kjent antydning til EL. Før hadde jeg alltid ømme pupper fra eggløsning til TR, nå har ikke puppene vært ømme siden aborten.
Krysser fingrene for at symptomene dine skyldes en liten spire og ikke bare kroppen som surrer![]()

Premom sa 0.01 her i dag også. Første gang jeg har brukt premom. Vet du om dette er vanlig å få? Eller aldri hørt om 0.01 før?7 dpo her, og tok både babyplan og makesure vanlig test nå nettopp. Kunne skimte noe på begge. Og på Premom kommer det opp 0.01. Ble ulidelig spent nå!

Jeg har aldri fått noe annet enn 0.00. Har ved annen graviditet lagt inn alle positive tester der for å ha oversikt. Og da er en tydelig men svak positiv nummerert som 0.09, f.eks.Premom sa 0.01 her i dag også. Første gang jeg har brukt premom. Vet du om dette er vanlig å få? Eller aldri hørt om 0.01 før?![]()
Ai! Skikkelig spennende da! Ser du har testa i går og i natt også, men ikke noe mer utslag?Jeg har aldri fått noe annet enn 0.00. Har ved annen graviditet lagt inn alle positive tester der for å ha oversikt. Og da er en tydelig men svak positiv nummerert som 0.09, f.eks.

Spennende for deg også da! Tester du mer senere? Ikke noe mer på mine tester foreløpig. Men kjenner jo at den skal bli positiv snartAi! Skikkelig spennende da! Ser du har testa i går og i natt også, men ikke noe mer utslag?![]()
Har du noe indikasjon på graviditet?
Skummelt å få opp håpet, men nysgjerrigheten tok overhånd. Fortsatt ingen symptomer, annet enn urolig søvn i natt
Forstår deg så godtKlarte ikke å la være å teste. Blenda test, 8 dpo i dag. Hvis jeg legger godviljen til med lommelykt i riktig vinkel føler jeg at jeg kan myse til en svak skygge. Tror det bare er i hodet mittSkummelt å få opp håpet, men nysgjerrigheten tok overhånd. Fortsatt ingen symptomer, annet enn urolig søvn i natt
God 1.mai til dere alle![]()
Kan jo være det er starten på noe! Ha en fin dag