Ja... begynner å tro det jeg og. Kjæresten så strekene og.. da er de virkelig der...Syns ikke dette ser ut som skygger![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... begynner å tro det jeg og. Kjæresten så strekene og.. da er de virkelig der...Syns ikke dette ser ut som skygger![]()

WrææælEhh... tok nye tester.... det blir noen nervepirrende dager fremover.... flere skyggestreker... Vis vedlegget 458876
Det her er absolutt IKKE skygge.. Den er så tydelig og ROOOOSA
Håper det utvikler seg til en sterk baby strekHar så og si ingen symptomer bortsett fra at pms’n ikke er så tydelig som den pleier.. Og har følelsen av å ikke være gravid, har kjent det på kroppen når jeg har vært gravid, alle de andre gangene, så da blir dette evt en et unntak.. Men magefølelsen pleier (dessverre) å ha rettDet er fortsatt noe håp, men skjønner du begynner å stille deg inn på TR også.. Har du noen følelse eller symptomer?

Dette er ikke skygger, helt klart farge der!Ehh... tok nye tester.... det blir noen nervepirrende dager fremover.... flere skyggestreker... Vis vedlegget 458876

Jeg ser på begge!! Hvor mange dpo?Ehh... tok nye tester.... det blir noen nervepirrende dager fremover.... flere skyggestreker... Vis vedlegget 458876

10 DPO. Pleier ikke å teste tydelig positivt før 12-13DPOJeg ser på begge!! Hvor mange dpo?![]()
GravidEhh... tok nye tester.... det blir noen nervepirrende dager fremover.... flere skyggestreker... Vis vedlegget 458876

Gi meg noen dager så kommer jeg kanskje snikende inn til deg. Litt trist at du er helt alene på januarforumet. Men som deg så vet jeg at jeg settes igang før, om jeg er heldig å i det hele tatt komme så langt.Gravid![]()
Dette kan da ikke være skygger, tydelige fine streker det der!Ehh... tok nye tester.... det blir noen nervepirrende dager fremover.... flere skyggestreker... Vis vedlegget 458876

Samme her! Eller ikke samme testen da, men samme opplevelsen. Og jeg går tilbake og ser på den hele tiden. Joda vet at det ikke er gyldig, men jeg skimter altså en suuuupersvak rosa strek. Og jeg har hatt tendenser til soppinfeksjon i mange dager, noe som var første tegnet sist gang. Utrolig irriterende symptom da. Så hvis jeg ikke er gravid, så har jeg bare en irriterende soppinfeksjon Tenkte å ta en ny i morgen, men er så redd for å bli skuffa. Aner heller ikke om hvor mange DPO jeg er på.Jeg har testa nå! RFSU tidlig var det eneste de hadde! Var først helt blenda, men over tiden er det strek altså! Sikkert ikke til å stole på, men testkjøret er kanskje i gang!
Det var trist å høre at du føler/kjenner på at det ikke går veienFortsatt bare svake tester her, så jeg ringte legekontoret for å få måling av hcg. Fikk time på torsdag.
Jeg kjenner murringer i magen, men ellers skjer det ingenting og blør heller ikke. Jeg har fortsatt ikke trua på at dette går veien, så håper kroppen ordner opp snart.
Jeg har ingen råd, for har ikke erfaring med testing og slikt, men håper du får et bedre svar veldig snart enn hva du frykter 
Klart rosa den svake streken. Missa EL så vet ikke DPO, men er på CD26 og forventer TR imorgen.
JaaaaaDenne er vel positiv?Klart rosa den svake streken. Missa EL så vet ikke DPO, men er på CD26 og forventer TR imorgen.
Når jeg kom hjem fra jobb igår fikk jeg en "bølge" av kvalme når jeg satt i sofaen med ungene, trodde det var pga. hard start på hverdagen etter påskeferie, men tydeligvis ikke![]()

GratulererDenne er vel positiv?Klart rosa den svake streken. Missa EL så vet ikke DPO, men er på CD26 og forventer TR imorgen.
Når jeg kom hjem fra jobb igår fikk jeg en "bølge" av kvalme når jeg satt i sofaen med ungene, trodde det var pga. hard start på hverdagen etter påskeferie, men tydeligvis ikke![]()