❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Mars-lillemor

♡ 03.23 ♡
Marsboerne 2023
Hei alle sammen! :Heartpink

Det var ingen IKM gruppe uke 16 og 17. Så jeg lager liksågodt en. Kanskje blir vi en liten gjeng med sene romjulsbabyer eller evt. nyttårsbabyer :happy:

Jeg håper på mange positive tester! :Heartpink:Heartblue

Selv får jeg bare lagt inn en aksje denne runden, men den aksjen skal være god :hilarious:

Eksempel på innmelding:

Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

Marslillemor - 31 - B2 - PP7 - EL 06/04 - IKM 20/04

Mandag 14/04

♡ Sjokolade90 - 35 - B3 - PP8 - EL 3/4 - IKM 14/4

Tirsdag 15/04

Onsdag 16/04

♡ MammaØnsket - 36 - B1 - PPx - EL 3/4 - IKM 16/4

Torsdag 17/04
♡ Eibhlin - 29 - B1 - PP2år - EL 3/4 - IKM 17/4
♡ Smågoth - 30 - B2 - PP4 - EL 02.04. - IKM 17.04

Fredag 18/04
♡ Eplejuice - 34 - B2 - PP6 - EL 04.04. - IKM 18.04
♡ Håpefull ❤️ - 40 - B1 - PP3 - EL 05/04 - IKM 18/04

Lørdag 19/04
♡ Miss-babysyk - 38 - B2 - PP11 - EL 05/04 - IKM 19/04

Søndag 20/04
♡ Marslillemor - 31 - B2 - PP7 - EL 06/04 - IKM 20/04

Mandag 21/04
♡ Mumsy - 30 - B3 - PP 8 (Tror jeg! Har mistet tellingen) - EL 05/04 - IKM 21/04

Tirsdag 22/04

Onsdag 23/04

Torsdag 24/04

Fredag 25/04

Lørdag 26/04

Søndag 27/04

Gravid :dummy::dummy1:

TR :banghead:

Byttet uke :hello

Last edited:
Hei! Jeg blir med her jeg, selv om jeg har veldig ustabil mens da vi står midt i div hormoner i forbindelse med IVF. I utgangspunktet har jeg 35 dagers syklus, så hvis jeg følger den så er IKM 17.4. Så tar utgangspunkt i det, selv om det er en reell risiko for at jeg må bytte uke :hilarious: Håper det går greit!

Eibhlin - 29 - B1 - PP2år - EL 3/4 - IKM 17/4

Smågoth - 30 - B2 - PP4 - EL 02.04. - IKM 17.04.

Jeg får evt. termin 28.12., og isåfall håper jeg at det blir fødsel før (fødte 38+1 sist) :smiley-ashamed004

Denne PPen tenker jeg å prøve å begynne å tempe, hvis jeg klarer å komme inn i vanen :p Aner ikke hvor mye batteri det er i termometeret jeg brukte i et halvt år for 3 år siden, men vi får bare se hvordan det går :hilarious:

Hei! Jeg blir med her jeg, selv om jeg har veldig ustabil mens da vi står midt i div hormoner i forbindelse med IVF. I utgangspunktet har jeg 35 dagers syklus, så hvis jeg følger den så er IKM 17.4. Så tar utgangspunkt i det, selv om det er en reell risiko for at jeg må bytte uke :hilarious: Håper det går greit!

Eibhlin - 29 - B1 - PP2år - EL 3/4 - IKM 17/4
Velkommen :happy:

Sjokolade90 - 35 - B3 - PP8 - EL 3/4 - IKM 14/4
Velkommen :happy:

Smågoth - 30 - B2 - PP4 - EL 02.04. - IKM 17.04.

Jeg får evt. termin 28.12., og isåfall håper jeg at det blir fødsel før (fødte 38+1 sist) :smiley-ashamed004

Denne PPen tenker jeg å prøve å begynne å tempe, hvis jeg klarer å komme inn i vanen :p Aner ikke hvor mye batteri det er i termometeret jeg brukte i et halvt år for 3 år siden, men vi får bare se hvordan det går :hilarious:
Velkommen :happy: Mulig jeg har regnet feil, trodde desmberbaby25 var over nå, så tenkte terminene ble i januar nå :hilarious: Kanskje det blir noen nyttårsbabyer :D Har forresten kjøpt termometer på babyplan, selvsagt ikke kommet i posten enda, men tenker å begynne å tempe selv denne runden. Har aldri gjort det, så kan jo bli spennende!

Da blir det spennende å se hvem som får romjulsbabyer :binkybaby
Miss-babysyk - 38 - B2 - PP11 - EL 05/04 - IKM 19/04
Velkommen :happy: Jeg har regnet helt feil, tenkte desmberbaby var over. Men ser jo nå at det kan være vi både får romjulsbabyer og nyttårsbabyer :hilarious: :D

Last edited:
Velkommen :happy: Mulig jeg har regnet feil, trodde desmberbaby25 var over nå, så tenkte terminene ble i januar nå :hilarious: Kanskje det blir noen nyttårsbabyer :D Har forresten kjøpt termometer på babyplan, selvsagt ikke kommet i posten enda, men tenker å begynne å tempe selv denne runden. Har aldri gjort det, så kan jo bli spennende!
Er nok en del som fortsatt tar prøvepause, tror noen venter helt til mai for å være safe :smiley-ashamed004 Har også merket at IKM gruppene mine har vært ganske stille generelt, så vi får se hvor mange vi blir til slutt :p Var ikke så mange som ble gravide i uke 12.

Tror termometeret jeg har også er fra Babyplan. Prøvde å få gjort det, men våknet så mange ganger (selv med barnefri, haha), og ligger på et varmt hotellrom, så det ble bare feil uansett :hilarious:
Er bare på CD4 da, har fortsatt tid til å komme inn i det :happy:

Er nok en del som fortsatt tar prøvepause, tror noen venter helt til mai for å være safe :smiley-ashamed004 Har også merket at IKM gruppene mine har vært ganske stille generelt, så vi får se hvor mange vi blir til slutt :p Var ikke så mange som ble gravide i uke 12.

Tror termometeret jeg har også er fra Babyplan. Prøvde å få gjort det, men våknet så mange ganger (selv med barnefri, haha), og ligger på et varmt hotellrom, så det ble bare feil uansett :hilarious:
Er bare på CD4 da, har fortsatt tid til å komme inn i det :happy:
Satser på at vi blir en liten gjeng. Her hopper vi ikke over noen muligheter for å bli gravid :hilarious:

Her er jeg bare på CD 1, så om termometeret kommer en av de nærmeste dagene i posten så skal det vel bli noen temperaturer og forholde seg til :D

Satser på at vi blir en liten gjeng. Her hopper vi ikke over noen muligheter for å bli gravid :hilarious:

Her er jeg bare på CD 1, så om termometeret kommer en av de nærmeste dagene i posten så skal det vel bli noen temperaturer og forholde seg til :D
Nei dere må jo ta de sjansene dere kan :hilarious:

Går uansett fint an å skippe tempingen under TR, man får fortsatt noen dager å sammenligne med :p

Jeg har jo regnet helt feil denne syklusen. Tenkte at om det klaffet denne runden så ble det sene januarbabyer :hilarious: Men innser jo at her har jeg bommet og vi får sene romjulsbabyer og nyttårsbabyer :dummy1::D Sikkert en del som hopper over denne prøveperioden for å slippe desemberbaby, så ikke sikkert vi blir så mange. Inviterer derfor likså godt IKM Uke 17 også. Regner med det er greit for dere :D

Jeg har jo regnet helt feil denne syklusen. Tenkte at om det klaffet denne runden så ble det sene januarbabyer :hilarious: Men innser jo at her har jeg bommet og vi får sene romjulsbabyer og nyttårsbabyer :dummy1::D Sikkert en del som hopper over denne prøveperioden for å slippe desemberbaby, så ikke sikkert vi blir så mange. Inviterer derfor likså godt IKM Uke 17 også. Regner med det er greit for dere :D
Likegreit, er mulig vi ikke blir så mange i uke 16 :smiley-ashamed004

Nei, kan se ut som vi blir få, sikkert en del som vil slippe desemberbaby :hilarious: Sjekket terminkalkulatoren og klaffer det for meg så har jeg termin 1. Januar 2026 :D
Vi var færre enn vanlig allerede i uke 12, så vet ikke om vi blir særlig flere nå :smiley-ashamed004 Men uke 13 var mange flere, så da hjelper det på med dobbel gruppe :joyful:
Det er en flott termin da! :woot:

Vi var færre enn vanlig allerede i uke 12, så vet ikke om vi blir særlig flere nå :smiley-ashamed004 Men uke 13 var mange flere, så da hjelper det på med dobbel gruppe :joyful:
Det er en flott termin da! :woot:
Ja, satser på at vi blir litt flere nå som uke 17 er invitert med :happy:
Ja, det hadde jo vært gøy med nyttårsbaby :D

Endelig kom mensen på CD53, så da kan jeg se litt fremover og endelig hive meg inn i en ny IKM tråd :happy:

Eplejuice - 34 - B2 - PP6 - EL 04.04. - IKM 18.04.

Starter opp igjen med temping fra og med i morgen og el-tester fra CD8, så får jeg oppdatere datoer når jeg vet el. Selv om forrige syklus var helt på bærtur må jeg nesten bare ta utgangspunkt i at denne blir litt mer normal.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp