❤️ IKM uke 15 ❤️

Det er greit, krysser fingrene for at det går fint! Jeg hadde masse mensensmerter begge mine graviditeter hvertfall❤️❤️
Ja, jeg håper veldig. Men hadde rosa utflod i dag morgest i tillegg. Håper det bare er festeblødning. I november mista jeg helt i starten av svangerskapet, tror det var en kjemisk (jeg var vel i uke 5 da), og jeg blir så redd for at det er det samme. Men tydelig og fin strek i dag da :smiley-angelic001
Du kan jo sette meg på gravid, så får jeg heller prøve å huske å si ifra her om mensen kommer.
 
Ja, jeg håper veldig. Men hadde rosa utflod i dag morgest i tillegg. Håper det bare er festeblødning. I november mista jeg helt i starten av svangerskapet, tror det var en kjemisk (jeg var vel i uke 5 da), og jeg blir så redd for at det er det samme. Men tydelig og fin strek i dag da :smiley-angelic001
Du kan jo sette meg på gravid, så får jeg heller prøve å huske å si ifra her om mensen kommer.
Men er veldig mange som har blødninger tidlig i svangerskapet! Så ikke mist håpet❤️ Ååhh forstår at du er redd for det…❤️ Det kan jeg!
 
5 dager over tiden, men helt blenda test :hungover: Er nok stress og sykdom som utsetter TR her. Veldig frustrerende siden syklusen min endelig hadde stabilisert seg på 30 dager de tre siste månedene
 

Vedlegg

  • IMG_4377.jpeg
    IMG_4377.jpeg
    900,4 KB · Visninger: 26
Back
Topp