❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg temper gjennom hele syklusen, men du må jo ikke tempe når tr er på besøk da. Så gjør det ingenting om du hopper over en dag her og der, så lenge du ikke gjør det i dagene rundt el. Men jo mer du tester, jo lettere er det å se trend:happy:
Hvis du ser på grafen jeg la ut nå, så ser du at jeg hoppet over en helg.
Skjønner, takk for utfyllende svar! Jeg skal definitivt tenke på det. Spørsmålet er om man kjøper et rimelig termometer eller går rett på et sånt et som overfører alt direkte til premom-appen?

Syns dere det ser ut som at kroppen fortsatt prøver å slippe egget? Jeg skulle ha tatt tester på morgenen også, men glemmer det alltid. Ikke så lett å huske på alt kl 5 om morgenen.

Vedlegg

• 1000034684.png
    1000034684.png
    425,1 KB · Visninger: 26
Skjønner, takk for utfyllende svar! Jeg skal definitivt tenke på det. Spørsmålet er om man kjøper et rimelig termometer eller går rett på et sånt et som overfører alt direkte til premom-appen?

Syns dere det ser ut som at kroppen fortsatt prøver å slippe egget? Jeg skulle ha tatt tester på morgenen også, men glemmer det alltid. Ikke så lett å huske på alt kl 5 om morgenen.
Jeg kjøpte det termometeret på babyplan, ikke så dyrt :happy: det husker den siste temperaturen du tok, så du kan legge det inn manuelt senere hvis du ikke husker det med en gang.

Testene dine var vanskelig å tolke denne runden, kan jo nesten se ut som det fortsatt prøver å slippe eller at det var høyere i morges da. Jeg ville nok fortsatt å teste hvis du har tester og har råd til det :)

Her inne var det action og mange kommende streker fra dere jeg var med i sist syklus! Så utrolig gøy å se! Jeg havnet i uke 12+13 nå pga. spådd mens 28.3 i appen.. men virker som det ikke er så mange igjen på den uken nå, føler det er her inne jeg burde være ifht. eggløsning, er 9dpo i dag.. :Heartred

Her inne var det action og mange kommende streker fra dere jeg var med i sist syklus! Så utrolig gøy å se! Jeg havnet i uke 12+13 nå pga. spådd mens 28.3 i appen.. men virker som det ikke er så mange igjen på den uken nå, føler det er her inne jeg burde være ifht. eggløsning, er 9dpo i dag.. :Heartred
velkommen til action gruppen ❤️ Har du tatt noen tester idag?

Altså nå må jeg kanskje krype til korset med all klagingen min :happy8 Men her er det jo en strek? :confused004 Syntes den ser veldig grå ut på bildet, men mer rosa i virkeligheten. Jeg holdt testen nedi litt lenger enn jeg burde (6-7 sek) fordi urinen ikke rakk så langt opp på testen. Kan man få falsk strek av det? Har null symptomer så hopper ikke i taket enda…
Måte pakke en test med meg idag til jobben og sparte tiss i 4 timer. Jeg ser noe nå enn den jeg tok midt på natta.
Hva skjer dere?! Her hagler det jo inn begynnende babystreker?! Hva er hemmelighetene? Hva har dere hatt i suppa? :pompus: Herlig!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp