Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Synes jeg skimter noe der2 1/2 time![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg skimter noe der2 1/2 time![]()
Jeg ser strek i alle fall2 1/2 time![]()
Ser noe her ja! Så spennendeSyntes den ble tydelig tør også. Blir spennede å se.. har spå konene rett eller feil![]()
VelkommenMelder meg inn her litt på tampen av syklusen
CD94 - 30 - B1 - PP2 - EL 18/3 - IKM 1/4
Ser på begge! Håper den utvikler segTok denne i dag 8/9 DPO. Føler jeg kan se en svak strek om jeg legger godvilja til, men er nok bare en skygge… ser det kanskje bedre på det redigerte
SeeerTok denne i dag 8/9 DPO. Føler jeg kan se en svak strek om jeg legger godvilja til, men er nok bare en skygge… ser det kanskje bedre på det redigerte
Ser her og! SpennendeSyntes den ble tydelig tør også. Blir spennede å se.. har spå konene rett eller feil![]()
Så spennende!!Måte pakke en test med meg idag til jobben og sparte tiss i 4 timer. Jeg ser noe nå enn den jeg tok midt på natta. Vis vedlegget 457134
Ser også på beggeTok denne i dag 8/9 DPO. Føler jeg kan se en svak strek om jeg legger godvilja til, men er nok bare en skygge… ser det kanskje bedre på det redigerte
Skjønner, takk for utfyllende svar! Jeg skal definitivt tenke på det. Spørsmålet er om man kjøper et rimelig termometer eller går rett på et sånt et som overfører alt direkte til premom-appen?Jeg temper gjennom hele syklusen, men du må jo ikke tempe når tr er på besøk da. Så gjør det ingenting om du hopper over en dag her og der, så lenge du ikke gjør det i dagene rundt el. Men jo mer du tester, jo lettere er det å se trend
Hvis du ser på grafen jeg la ut nå, så ser du at jeg hoppet over en helg.
Jeg ser også!Tok denne i dag 8/9 DPO. Føler jeg kan se en svak strek om jeg legger godvilja til, men er nok bare en skygge… ser det kanskje bedre på det redigerte
Jeg kjøpte det termometeret på babyplan, ikke så dyrtSkjønner, takk for utfyllende svar! Jeg skal definitivt tenke på det. Spørsmålet er om man kjøper et rimelig termometer eller går rett på et sånt et som overfører alt direkte til premom-appen?
Syns dere det ser ut som at kroppen fortsatt prøver å slippe egget? Jeg skulle ha tatt tester på morgenen også, men glemmer det alltid. Ikke så lett å huske på alt kl 5 om morgenen.
velkommen til action gruppenHer inne var det action og mange kommende streker fra dere jeg var med i sist syklus! Så utrolig gøy å se! Jeg havnet i uke 12+13 nå pga. spådd mens 28.3 i appen.. men virker som det ikke er så mange igjen på den uken nå, føler det er her inne jeg burde være ifht. eggløsning, er 9dpo i dag..![]()
2 1/2 time![]()
Altså nå må jeg kanskje krype til korset med all klagingen minMen her er det jo en strek?
Syntes den ser veldig grå ut på bildet, men mer rosa i virkeligheten. Jeg holdt testen nedi litt lenger enn jeg burde (6-7 sek) fordi urinen ikke rakk så langt opp på testen. Kan man få falsk strek av det? Har null symptomer så hopper ikke i taket enda…
Hva skjer dere?! Her hagler det jo inn begynnende babystreker?! Hva er hemmelighetene? Hva har dere hatt i suppa?Måte pakke en test med meg idag til jobben og sparte tiss i 4 timer. Jeg ser noe nå enn den jeg tok midt på natta.
Takk for detvelkommen til action gruppenHar du tatt noen tester idag?