Hei. Spør dere som tydelig hat mer erfaring enn meg på dette med å tydelig syklus og hele pakka.
Jeg har blitt gravid på første forsøk 5 ganger (har 3 barn), så for meg er dette veldig uvant og skikkelig vondt.
Jeg har hatt EL slim i noen dager nå, og vi la derfor inn noen aksjer to av dagene ( mandag og tirsdag). Så ble minsten innlagt på sykehus og ting ble selvfølgelig ikke som forventet. Hadde ekstreme smerter i går (noe jeg er temmelig sikker på at er selve slippet av egget) og nå er slimet borte. Hjelper det å legge aksjer i dag? Eller er alt håp ute uansett?
Jeg synes dette har tatt uvanlig lang tid og kroppen min spiller så absolutt ikke på lag mer. Har alltid hatt syklus på 28 dager, nå er den alt fra 24-28 dager.. Har også så store smerter ved eggløsning og tidvis før og under mens at jeg nesten besvimer av smerter, samt mye mellomblødninger. Kanskje kroppen trenger mer tid til å komme seg denne gangen enn den har gjort før, men jeg kjenner at det er skikkelig demotiverende å prøve når kroppen ikke spiller på lag.