❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Virkelig merkelig med disse smertene du har hatt. Håper du finner ut av det og at det blir spire på deg veldig snart. Men så lenge tanta ikke er her er det vel fortsatt et lite håp?
Ahh ja en liiiiten bittelite fis av et håp… Følte jo på et stort håp for i dag 12dpo, så når det ikke var noe antydninger på testen og det blir så nært opp til tanta så tror jeg bare man legger fra seg håpet og heller prøver å forbedre seg på det besøket man helst ikke vil ha:hilarious: :shifty:

Hei. Spør dere som tydelig hat mer erfaring enn meg på dette med å tydelig syklus og hele pakka.
Jeg har blitt gravid på første forsøk 5 ganger (har 3 barn), så for meg er dette veldig uvant og skikkelig vondt.

Jeg har hatt EL slim i noen dager nå, og vi la derfor inn noen aksjer to av dagene ( mandag og tirsdag). Så ble minsten innlagt på sykehus og ting ble selvfølgelig ikke som forventet. Hadde ekstreme smerter i går (noe jeg er temmelig sikker på at er selve slippet av egget) og nå er slimet borte. Hjelper det å legge aksjer i dag? Eller er alt håp ute uansett?

Jeg synes dette har tatt uvanlig lang tid og kroppen min spiller så absolutt ikke på lag mer. Har alltid hatt syklus på 28 dager, nå er den alt fra 24-28 dager.. Har også så store smerter ved eggløsning og tidvis før og under mens at jeg nesten besvimer av smerter, samt mye mellomblødninger. Kanskje kroppen trenger mer tid til å komme seg denne gangen enn den har gjort før, men jeg kjenner at det er skikkelig demotiverende å prøve når kroppen ikke spiller på lag.

Hei. Spør dere som tydelig hat mer erfaring enn meg på dette med å tydelig syklus og hele pakka.
Jeg har blitt gravid på første forsøk 5 ganger (har 3 barn), så for meg er dette veldig uvant og skikkelig vondt.

Jeg har hatt EL slim i noen dager nå, og vi la derfor inn noen aksjer to av dagene ( mandag og tirsdag). Så ble minsten innlagt på sykehus og ting ble selvfølgelig ikke som forventet. Hadde ekstreme smerter i går (noe jeg er temmelig sikker på at er selve slippet av egget) og nå er slimet borte. Hjelper det å legge aksjer i dag? Eller er alt håp ute uansett?

Jeg synes dette har tatt uvanlig lang tid og kroppen min spiller så absolutt ikke på lag mer. Har alltid hatt syklus på 28 dager, nå er den alt fra 24-28 dager.. Har også så store smerter ved eggløsning og tidvis før og under mens at jeg nesten besvimer av smerter, samt mye mellomblødninger. Kanskje kroppen trenger mer tid til å komme seg denne gangen enn den har gjort før, men jeg kjenner at det er skikkelig demotiverende å prøve når kroppen ikke spiller på lag.
Egget lever i 24 timer, så det er avhengig av når egget slapp i går :)

Jeg røyk på vanlig babyplan test idag. Selvfølgelig blenda hvit. Men murringene er der fortsatt. Jeg er 8 dpo så er jo alt for tidlig. Kan ikke huske at jeg har hatt mens smerter så tidlig før bare så tenkte kanskje den skulle gi utslag, men neida

Bare ett spm for dere som er over i DPO land.. nå er jeg bare 1 DPO.... Men er sykt tørst å niplene er ømme... det kan jeg ikke huske at har vært en stor greie for meg.. er det noen andre som kjenner på disse 2 tingene? + litt oppblåst (må sette meg sakte med for at det ikke skal gjøre vondt i nedre del av magen høyre side)

Bare ett spm for dere som er over i DPO land.. nå er jeg bare 1 DPO.... Men er sykt tørst å niplene er ømme... det kan jeg ikke huske at har vært en stor greie for meg.. er det noen andre som kjenner på disse 2 tingene? + litt oppblåst (må sette meg sakte med for at det ikke skal gjøre vondt i nedre del av magen høyre side)
Jeg gjør også det.
Ikke tørst, men resten

To øverste er torsdag for å sjekke at det faktisk ikke kom masse skyggegreier denne mnd, som forrige mnd.
Men så de neste da, gårsdagens tester. Svaaake synlige streker.
Dagens stripe nederst... Blir ikke så mye sterkere...
Jeg har hatt så mange slike strekker som ikke blir sterkere dessverre! Lurestrekker bare. Håper de utvikler seg for din del.

Her er tre tester tatt på morgenurin idag. Ja jeg måtte sette den vekk litt før jeg kom meg på noe apotek :blackeye: kan det ha noe å si for at man får positivt utslag?
Det ser jo foreløpig lovende ut eller? :Heartpink

selv om jeg forrige mnd også fikk pluss tegnet. Nå skal jeg prøve og kun teste Babyplan strimmel i morra og de neste dagene. Og så vente med de digitale til ikm utover i uka som kommer.

Vedlegg

• 20250329_190824.jpg
    20250329_190824.jpg
    1,1 MB · Visninger: 13

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp