❤️ IKM UKE 11 ❤️

Sniker.. Jeg ser!! :love017
Gjør du?! Så gøy at det ikke bare er meg. Men den så sånn her ut etter noen minutter over tidsfristen, veldig tynn strek så da er det vel ingenting :hilarious: Blæ

IMG_3835.jpeg

Samboeren fikk en telefon fra ei som hang over doskålen i dag ihvertfall kastet opp av lukten av biola.:wacky: Han kjøpte med graviditetstest for å si det sånn! Nå er jeg redd for å ta testen.. tenk om det bare er fullstendig kaos i hormonene mine!? Selv om alt lukter og smaker annerledes og jeg er konstant kvalm så er det egentlig alt for tidlig å få symptomer.. Når ville dere tatt testen for mest sikkert svar? Jeg er 8-9 dpo i dag.

Samboeren fikk en telefon fra ei som hang over doskålen i dag ihvertfall kastet opp av lukten av biola.:wacky: Han kjøpte med graviditetstest for å si det sånn! Nå er jeg redd for å ta testen.. tenk om det bare er fullstendig kaos i hormonene mine!? Selv om alt lukter og smaker annerledes og jeg er konstant kvalm så er det egentlig alt for tidlig å få symptomer.. Når ville dere tatt testen for mest sikkert svar? Jeg er 8-9 dpo i dag.
Håhåhå, dette er spennende :woot:
Da jeg ble gravid spydde jeg 9 DPO, turte ikke teste før 12 DPO, da var streken supersterk :hilarious:
Kan godt være du får en god strek i morgen

Jeg ble kvalm 9 dpo sist, fikk svak positiv test samme dag. Krysser fingrene for deg :hello2

Jeg fikk positiv nå 8-9 dpo på ettermiddagsurin! Jeg sier kjør!

Blenda test her også! Klarte ikke vente lenger så tok en idag tidlig. EL kom også litt senere enn antatt så er ca 7/8 dpo i dag. Men enda tidlig tenker jeg. Skal prøve å vente til onsdag før jeg tar en ny test! :)
Jeg skal også prøve å vente ett par dager men er veeldig usikker på om jeg kommer til å klare det :whacky011 idag røk jeg på testing både morgen og kveld, 8dpo :smiley-ashamed005

CD 27 i dag og ikke tegn til hverken det ene eller det andre:rolleyes: Håper og tror jeg er 7 dpo i dag, men virkelig ingen symptomer på at eggløsning kommer/ har vært eller at menstrasjon nærmer seg. Tok en eggløsningstest i går kveld, den var så svak at Premom nesten ikke fikk den på kamera - viste 0,02:laughing002.
Har bare lagt inn aksjer 1 gang denne runden, resten har vi vært forsiktige. Har derfor svært lite håp, men er utålmodig på å komme tilbake i syklus.

10 dpo i dag. Blenda Babyplan og litt tydeligere CB, men tror ikke det er meningen at man skal se de svake strekene på CB. Fortsatt tidlig selvfølgelig, men jeg pleier å få positiv test i uke 8-9 så føler håpet er ute. Tester på nytt på IKM tenker jeg :Heartred

Bare kjedelig at man har så lang syklus og må vente så lenge på EL, eneste positive med det er jo at om jeg blir gravid på neste EL så blir det Januar-baby :angelic:

Back
Topp