❤️ IKM uke 11 ❤️

Mamma til femkløveret <3

Elsker forumet
Sommerspirene 2025
Ny prøveperiode og ny mulighet for livets beste gave ❤ Velkommen til IKM gruppa for uke 11, i midten av Mars og forventet termin i November ❤

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
PP = prøveperiode
B = ka barn det prøves på, nr 1, nr 2 osv.
EL = eggløsning
IKM = forventet, ikke-kommende mens

Som f.eks:
Mammatiltrekløveret<3 - 34år - PP18 - B4 - EL 26.02 - IKM 15.03

Så fører jeg deg opp her :happy: koselig om du slenger med litt info om deg/din prøvetid, men så klart helt frivillig :)

♡ Mandag 15. Mars
1.
Ønskerbarn24 - 25 år - PP24 - B1 - EL(IUI) 01.03

♡ Tirsdag 16. Mars
1.
Ziberia - 31 år - PP1 - B1 - EL 02.03
2. Leneb - 35 år - PP3 - B6 - EL usikkert pga lang syklus forrige
3. Blunke - 34 år - PP18? - B4 - Usikker på EL

♡ Onsdag 17. Mars
1.
Trude - 32 år - PP6 - B1 - EL 02.03

♡ Torsdag 18. Mars

♡ Fredag 19. Mars
1.
Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 05.03
2. Minimandt - 30 år - PP2 - B4 - EL 04.03

♡ Lørdag 20. Mars
1. Håpefull94 - 26 år - PP8 - B2 - EL 05.03
2. Prøvernr3 - 36 år - PP1 - B3 - EL 06.03

Søndag 21. Mars
1. Minera8812 - 32 år - PP1 - B5 - El 07.03

Usikker IKM/uka før eller etter: :confused:

Gravid: :love017:Heartred
Verri28 - 28 år - PP3 - B2 - EL 03.03
Sarabi - 25 år - PP11 - B1 - EL 03.03
Maiine - 30 år - PP1 - B2 - EL ?

TR (tante rød - mensen): :smiley-angry017
Cornelialill - 30 år - PP5 - B2 - EL 03.03
Itsgonnabe3 - 33 år - PP5 - B3 - EL 03.03
Mammatiltrekløveret - 34 år - PP18 - B4 - EL 26.02
Milli28 - 28 år - PP1 - B2 - EL ca 07.03
Maimamma19 - 28 år - PP1 - B1 - EL 01.03
Mini_S - 31 år - PP8 - B2 - EL 08.03
Alfakrøll - 32 år - PP3 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 06.03
LilleLengter - 34 - PP15 - B2 - EL usikker ca 5/3

Last edited:
Velkommen til uke 11-gruppa!:love7

Håper vi har hellet med oss her og får november-babiser:Heartred Forteller litt om meg her. Jeg har tre (to store) barn fra før, og den minste blir 2 år neste måned. Ønsket å få en til slik at minsten har en til å leke med:Heartred Vi har ikke hatt prevensjon etter fødselen i 2019, og fortsatt så har det ikke klaffet. Har ikke vært så nøye med EL osv tidligere. I denne gruppa SKAL jeg føre opp EL-skjema og håper :sign17 finner egget denne gangen :angelic::dummy1:

Noen som har erfaringer med EL-testing med tanke på temping og appen? Fortell gjerne! ;)

Igår har jeg begynt med temping for første gang, så det blir spennende å se hvordan grafen ser ut mot EL :angelic: Tenker at jeg skal ta EL-tester ganske snart for å følge med mer i denne syklusen og håper jeg har hellet:p

Er på CD6 nå (hvis man regner første dagen av mens-start om jeg forstod riktig?):oops:

Igår har jeg begynt med temping for første gang, så det blir spennende å se hvordan grafen ser ut mot EL :angelic: Tenker at jeg skal ta EL-tester ganske snart for å følge med mer i denne syklusen og håper jeg har hellet:p

Er på CD6 nå (hvis man regner første dagen av mens-start om jeg forstod riktig?):oops:

det er riktig :)

1 dag over ikm med bare negative tester, nå venter eg på TR så da dukker eg nok snart opp her, halveis klar for PP 24 :hungover:
Håper at du er allerede gravid!:Heartred Men du er hjertelig velkommen i gruppa her hvis det ikke klaffet nå for din del:Heartred

Verri28 - 28 år - PP3 - B2- EL - 03.03.21- IKM 18.03.21
Hei :happy: jeg har jo ikke regelmessig syklus enda for jeg sluttet på p - pillen i slutten av november så har hatt mensen bare 2 ganger.. Første mnd var på 39 dager - kom på dag 40 og andre mnd var 36 dager - kom på dag 37 :p idag er jeg på CD4 så dette blir spennende. håper ikke jeg får enda lenger syklus denne mnd fordi jeg skal igang med å teste etter el og fordi jeg titter her inne (redd det stresser).. Når vi prøvde på nr en hadde jeg en syklus som varte i 90 dager!!heldigvis bare en gang, men tenk dere 3 mnd uten mensen!
Men i følge appen FLO så skal jeg ha El 3.mars og mensen 18.mars,men jeg skal prøve eggeløsningstester denne mnd for å sjekke litt og kartlegge siden vi brukte 1 år og 6 mnd på førstemann og siste syklus før det klaffet var med letrozol, så vil se om jeg merker El og når den evt er <3
Hvis El og ikm endrer seg så skiver jeg det her!
Masse lykke til, til alle i denne gruppa :greet025 måtte det klaffe for oss denne prøveperioden <3

Last edited:
Verri28 - 28 år - PP3 - B2- EL - 03.03.21- IKM 18.03.21
Hei :happy: jeg har jo ikke regelmessig syklus enda for jeg sluttet på p - pillen i slutten av november så har hatt mensen bare 2 ganger.. Første mnd var på 39 dager - kom på dag 40 og andre mnd var 36 dager - kom på dag 37 :p idag er jeg på CD3 så dette blir spennende. håper ikke jeg får enda lenger syklus denne mnd fordi jeg skal igang med å teste etter el og fordi jeg titter her inne (redd det stresser).. Når vi prøvde på nr en hadde jeg en syklus som varte i 90 dager!!heldigvis bare en gang, men tenk dere 3 mnd uten mensen!
Men i følge appen FLO så skal jeg ha El 3.mars og mensen 18.mars,men jeg skal prøve eggeløsningstester denne mnd for å sjekke litt og kartlegge siden vi brukte 1 år og 6 mnd på førstemann og siste syklus før det klaffet var med letrozol, så vil se om jeg merker El og når den evt er <3
Hvis El og ikm endrer seg så skiver jeg det her!
Masse lykke til, til alle i denne gruppa :greet025 måtte det klaffe for oss denne prøveperioden <3
Først, velkommen skal du være! :love7

Det er kjedelig når man ikke har regelmessige mens, det vet jeg alt om og prøver på PP17 her:rolleyes: Men gir oss ikke! Jeg håper at syklusen din faller mer på plass etterhvert eller om du er allerede heldig i denne PP:angelic:
Lykke til :D

Først, velkommen skal du være! :love7

Det er kjedelig når man ikke har regelmessige mens, det vet jeg alt om og prøver på PP17 her:rolleyes: Men gir oss ikke! Jeg håper at syklusen din faller mer på plass etterhvert eller om du er allerede heldig i denne PP:angelic:
Lykke til :D
Jaa er det!! Slet med det for noen år siden ogs0 når vi prøvde på gutten vår som nå er 1 år og 9 mnd <3 tusen takk!! Masse lykke til du også da :happy:

Ziberia - 31 år - PP1 - B1 - EL 02.03 - IKM 16.03

Hei:happy: Prøver nå på det første barnet, og er veldig spent siden jeg er helt ny i dette :laughing002Tok ut kobber spiral i slutten av Januar, og kaller dette PP1 siden Februar var det lite prøving!

Hei:happy: Prøver nå på det første barnet, og er veldig spent siden jeg er helt ny i dette :laughing002Tok ut kobber spiral i slutten av Januar, og kaller dette PP1 siden Februar var det lite prøving!
Masse lykke til <3

Spennende! :D
Velkommen skal du være og lykke til!:Heartred

Da havnet eg her, IUI er inseminering med partnes sperm. Vi har pakke på 3 forsøk hos klinikk hausken og skal nå igang med forsøk nr 2. Får letrozol før EL som er hormoner og Cyclogest (progresteronstøtte) etterpå. Alt dette fordi vi er uforklarlige barnløse. Så er eit forsøk før vi evt gjør noe anna i det offentlige.

Ønskerbarn24 - 25 - PP24 - B1 - EL(IUI) 01.03 - IKM 15.03

Da havnet eg her, IUI er inseminering med partnes sperm. Vi har pakke på 3 forsøk hos klinikk hausken og skal nå igang med forsøk nr 2. Får letrozol før EL som er hormoner og Cyclogest (progresteronstøtte) etterpå. Alt dette fordi vi er uforklarlige barnløse. Så er eit forsøk før vi evt gjør noe anna i det offentlige.

Ønskerbarn24 - 25 - PP24 - B1 - EL(IUI) 01.03 - IKM 15.03
Velkommen inn i gruppa :D
Det gjør meg vondt å lese, det må jo være helt forferdelig å forsøke så lenge nå! Måtte presis 2 år her idag skal klaffe deres PP :Heartred Masse lykke til!:Heartred

Velkommen inn i gruppa :D
Det gjør meg vondt å lese, det må jo være helt forferdelig å forsøke så lenge nå! Måtte presis 2 år her idag skal klaffe deres PP :Heartred Masse lykke til!:Heartred

Hyggelig ! Ja det suger skikkelig for å si det rett ut ! :hilarious:

Itsgonnabe3- 33 år - pp5 - B3 - EL 3/3 - IKM 16/3

joiner her etter å ha fått en skikkelig nedtur med sterk skygge sist runde :( pleier å ta det fint men er vanskeligere å riste det av seg når forhåpningene var så høye og skuffelsen så stor. Tillater meg å smådeppe litt i dag så er det bare å komme seg videre

pp5 her altså! Tredje barn, men lengselen er like stor og prøvingen like altoppslukende. Håper på en litt mer avslappa pp. Ble litt stress sist synes jeg, med å legge inn aksjer. Blir ikke helt det samme når man har det presset selv om det ikke passer pga overtidsjobbing/syke barn osv. minste hadde en dårlig soveperiode i det siste så ikke like enkelt å få det til å passe. Får se om jeg klarer å være litt mer cool fremover. Det tar jo på for hver pp.

Itsgonnabe3- 33 år - pp5 - B3 - EL 3/3 - IKM 16/3

joiner her etter å ha fått en skikkelig nedtur med sterk skygge sist runde :( pleier å ta det fint men er vanskeligere å riste det av seg når forhåpningene var så høye og skuffelsen så stor. Tillater meg å smådeppe litt i dag så er det bare å komme seg videre

pp5 her altså! Tredje barn, men lengselen er like stor og prøvingen like altoppslukende. Håper på en litt mer avslappa pp. Ble litt stress sist synes jeg, med å legge inn aksjer. Blir ikke helt det samme når man har det presset selv om det ikke passer pga overtidsjobbing/syke barn osv. minste hadde en dårlig soveperiode i det siste så ikke like enkelt å få det til å passe. Får se om jeg klarer å være litt mer cool fremover. Det tar jo på for hver pp.
Velkommen skal du være :Heartred

Enig! De skyggestrekene skulle aldri finnes! Gir oss falske håp, men satser på at det skal bli babystrek enn skyggestreker på deg denne gangen! Lykke til:Heartred

Sniker meg inn her i håp om at kroppen er på vei å stabilisere seg nå. Håper på en eggløsning igjen snart! Hadde en MA i jula, så jeg vet ikke helt når verken EL eller M vil komme neste gang, men jeg er på dag 4 nå. Selv om det ikke har vært så mange PP, så har vi egentlig prøvd siden juni i i fjor, men pga EXU og MA har det gått noen unødvendige uker...

Cornelialill - 30 år - PP5 - B2 - EL 06.03? - 21.03?

Sniker meg inn her i håp om at kroppen er på vei å stabilisere seg nå. Håper på en eggløsning igjen snart! Hadde en MA i jula, så jeg vet ikke helt når verken EL eller M vil komme neste gang, men jeg er på dag 4 nå. Selv om det ikke har vært så mange PP, så har vi egentlig prøvd siden juni i i fjor, men pga EXU og MA har det gått noen unødvendige uker...

Cornelialill - 30 år - PP5 - B2 - EL 06.03? - 21.03?
Velkommen inn hit i gruppa :Heartred Det var ikke artig å lese her, men håper at syklusen din kommer seg på plass! Lykke til :D

Er det noen av dere som har prøvd grapefruktjuice for mer EL-slim? Hvor mye og når begynte dere i såfall? :happy:

Det smaker jo såå pyton, men prøver meg denne PP'n! :wtf:

Back
Topp