❤️ Graviditetstestene våre november 2017 ❤️

den testen helt til høyre på bildet med flere på er fra idag. Ser en stigning :)
 

Vedlegg

  • 01.12.jpg
    01.12.jpg
    71,1 KB · Visninger: 98
  • idag.jpg
    idag.jpg
    83,7 KB · Visninger: 95
Helt klart stigning! Gratulerer!!! PS - nå er det desember! Bli først til å legge ut pos test på desembertråden!!
Ååh jeg er på vei til jobb og får bare lagt inn bilder via pc'en:( blæ :p er redd for alt mulig jeg nå. Spesielt at det bare skal være en kjemisk:(
 
Stigning til morgenen i dag også, kanskje her faktisk er noe på gang?:p Den blå har også begynt å få svak strek i dag:)
Snapchat-1022131886.jpg

Snapchat-1336775348.jpg
 
Trur jeg holder igjen litt, er så redd for å bli skuffet atte [emoji43] Hva mener du med terminspire? Slippe overtid ? Tenker der er bedre å vente til det er helt sikkert en å vise den svake streken, så ser han mer en gang at det er sant. Man lager seg jo en forsvarsmur mot skuffelser! Har små babysokker med "I love dad" liggende , tror jeg pakker inn de sammen med digital til søndag om den slår ut da[emoji173]️

Terminspire betyr at den sitter til termin og at du ikke mister[emoji173]️[emoji173]️
 
Trur jeg holder igjen litt, er så redd for å bli skuffet atte [emoji43] Hva mener du med terminspire? Slippe overtid ? Tenker der er bedre å vente til det er helt sikkert en å vise den svake streken, så ser han mer en gang at det er sant. Man lager seg jo en forsvarsmur mot skuffelser! Har små babysokker med "I love dad" liggende , tror jeg pakker inn de sammen med digital til søndag om den slår ut da[emoji173]️
Med terminspire mener vi bare at det holder i mål/ikke mister, samt at man ønsker babyen ikke skal bli født for tidlig.
 
Til dere som er så flinke på testing☺️ Jeg hadde en sa for i overkant av to uker siden. HCG viste 71 og 3 to dager senere. «Måtte bare» kjøpe eggløsningstester fordi jeg har blitt bitt av «teste basillen» ;). De var negative 3 dager på rad og så positive 6 dager på rad !! Æsj. Så teste gira som jeg har blitt «måtte bare ta en graviditets test der ble strekene på RFSU strimlene lilla begge to. Drar meg i håret og sitter nå her som er spørsmålstegn! Er det i det hele tatt mulig, eller er det bare falsk positiv?! (Vil ikke vente å se hva som skjer... en dag...... to dager ... forferdelig tålmodighet)
Det du mener er at når du hadde en SA for to uker siden falt hcg fra 71 til 3 på to dager.
Når testet du med disse testene og hvor langt var du da du mistet?
kroppen kan tulle seg til litt etter en abort, men det kan fint gå å bli gravid igjen uten ny mens. Synes dog det er litt rart om du har rukket å få ut hcg og få EL og bli gravid og ha positive tester i 6 dager allerede.
 
Med terminspire mener vi bare at det holder i mål/ikke mister, samt at man ønsker babyen ikke skal bli født for tidlig.

Ah takk , da lært jeg noe nytt[emoji173]️[emoji173]️ Ja håper det! Tydelig at noe skjer i hverfall , masse murringer å uggen i magen. Men ikke helt som mensen heller
 
bc7da28bf09b54b127fc8bac37ea35bd.jpg


Måtte ta en digital test, før jeg turte tro på billigtestene... nå begynner det virkelig å gå opp for meg[emoji1][emoji173]️
Gratulerer. ja, man må liksom se det svart på hvitt
 
Takk :D tenkte jeg skulle prøve meg på en digital i morgen :p vet ikke hvor tidlig man kan få utslag på de jeg? :)

Litt usikker selv faktisk :p men tror ikke det var akkurat den sterkeste streken på testene mine før jeg tok en digital. Skulle den utrolig nok si ikke gravid i morgen betyr jo ikke det at løpet er kjørt likevel, den trenger bare mer hcg;) jeg har troen allefall!:)
 
Back
Topp