❤️ Graviditetstestene våre Mai 2018 ❤️

Åååh så herlig!! Gratulerer så masse:):):):love2:love7 Dette var kjekt å se, blir så godt humør av å se positive tester:Heartredxsmile9 Kanskje der er håp for meg og, 9 dpo men blenda hvit så langt...:rolleyes:
Tusen takk! Krysser fingrene for at det bare er tidlig hos deg enda ❤️
 
Skjønner ikke hvorfor det kommer slike tullestreker!! Syntes den tilogmed så en smule rosa ut en stund.
20180508_140243.jpg
aviary-image-1525781145722.jpeg
Negative%20Image_1525781385905.jpg
 
Føles ut som jeg blir gal av alle disse testene.
20180508_140239.jpg
 
AAEE6506-0D43-48AF-8E0D-B9D94DC4583B.jpeg
Vis vedlegget 256855 Vis vedlegget 256852




Vet denne er svak...og frykter det er skyggestrek eller noen annet tull. Men jeg ser en strek av noe slag, tydeligere i virkeligheten (som vanlig:p)..

Greier liksom ikke la være å ha et lite håp likevel ❤️

Noen som har vært plaget med skygger på disse fra babyplan?


Synes ikke testene mine blir noe sterkere jeg:/

(BTW, beklager bakgrunnen. Men det er ikke min røykpakke testen ligger oppå ;) haha. Måtte bare ha en litt lys bakgrunn:p )
 
Syns du den er så sterk? Mulig jeg har sett meg blind men.
Men føler likevel den ser veldig svak ut til å være 12dpo...siden det virker som alle andre har slike streker 9-10 dager etter EL.
Akkurat samme skjedde med meg. Fikk en slik en 10 dpo (jeg heller dpo fra første dagen etter negativ test).
Hva sier magefølelsen din da? :)
 
Akkurat samme skjedde med meg. Fikk en slik en 10 dpo (jeg heller dpo fra første dagen etter negativ test).
Hva sier magefølelsen din da? :)

Nei altså, jeg trenger jo ikke myse for å se streken, noe jeg har måttet gjort tidligere PP med samme type test. Den er tydelig for mine øyne.

Men magefølelsen har lurt meg så mange ganger, for så å skuffe meg etterpå:p så tør ikke stole på den lenger, verken den ene eller den andre veien ;)
 
Last edited:
Er 5+4 idag :) jeg har undersøkt strimler en del og de er nok ikke de beste på fargestyrke. Stigningen med strimmel kunne være veldig smått fra dag til dag

Åååkei:) gratulerer da :D
jeg har hørt det samme om dem egentlig.. men tror ikke jeg gidder kjøpe dyr test, skal ha mens på fredag så om den ikke kommer får jeg kanskje kjøpe en over helgen. ...Om jeg greier å vente;)
 
Vis vedlegget 257205


Synes ikke testene mine blir noe sterkere jeg:/

(BTW, beklager bakgrunnen. Men det er ikke min røykpakke testen ligger oppå ;) haha. Måtte bare ha en litt lys bakgrunn:p )

Syns den virker sterkere denne enn den du siterte i innlegget. Vet ikke helt om jeg ser den streken eller om jeg har streksyn :p Men ser streken på den siste testen du la ut :)
 
Åååkei:) gratulerer da :D
jeg har hørt det samme om dem egentlig.. men tror ikke jeg gidder kjøpe dyr test, skal ha mens på fredag så om den ikke kommer får jeg kanskje kjøpe en over helgen. ...Om jeg greier å vente;)

Det siste innlegget ble litt rart, skriver igjen itilfelle du ikke ble tagget
 
Back
Topp