❤️ Graviditetstestene våre Mai 2018 ❤️

Negativ A1 i dag, så nå er det bare å vente på mensen. Har fortsatt ett lite håp i og med at CB slo så svakt ut, at det er for tidlig å teste med A1, men samtidig forberedt på en ny PP [emoji4]
 
Negativ A1 i dag, så nå er det bare å vente på mensen. Har fortsatt ett lite håp i og med at CB slo så svakt ut, at det er for tidlig å teste med A1, men samtidig forberedt på en ny PP [emoji4]
A1 har jeg ikke noe sansen for :p
Men CB syntes jeg hadde en klar blå strek, så krysser fingrene for babystrek hos deg :)
 
A1 har jeg ikke noe sansen for :p
Men CB syntes jeg hadde en klar blå strek, så krysser fingrene for babystrek hos deg :)

IKM i morgen, pleier å begynne å spotte dagen før, men ingen antydning til det i dag. Å areolaen på brystene har blitt betydelig mye større å mørkere, men redd jeg bare innbiller meg [emoji14] ser ann ett par dager til [emoji1]
 
Snapchat-1416383708.jpg
gravid :Heartbigred
 
fikk en supersvak strek i dag tidlig, så fikk eg disse etter å ha holdt meg i tre timer:nailbiting: 11-dpo i dag:wideyed: hva tror dere? Er jo enda supersvake, men en plass må det begynne:think005
 

Vedlegg

  • IMG_20180513_190727.jpg
    IMG_20180513_190727.jpg
    541,9 KB · Visninger: 169
fikk en supersvak strek i dag tidlig, så fikk eg disse etter å ha holdt meg i tre timer:nailbiting: 11-dpo i dag:wideyed: hva tror dere? Er jo enda supersvake, men en plass må det begynne:think005
Ser noe på de, så håper de blir sterkere [emoji4]
 
Back
Topp