❤️ August 2018 ❤️

Sist jeg var ruger (ble barn ut av det forsøket) hadde jeg ingen symptom. Kanskje en kvise eller no. That's it. 12 dpo var jeg litt kvalm og vondt i korsryggen. Positiv test dagen etterpå.

Nå er jeg trett, blir fort irritert, må ofte på do, en kvise har dukket opp og sinnsyke smerter i korsryggen både i går og i dag. (Har normalt sett vondt der når jeg går lengre turer/støvsuger osv, men har ikke gjort det nå de siste dagene).
Er 10 dpo i dag, går på Lutinus.

Når har du planer om å teste?

Har en del andre symptomer,men tenker det fremdeles er crinonen. Ømme pupper og brystvorter, trøtt, tisser ofte ( må opp om natten), kviser i ansiktet, merket også i går at ting lukter mer. Spiste egg til frokost i dag og måtte sette tallerkenen rett inn i maskinen etterpå fordi jeg ikke klarte lukten. Hunden min lukter også mer ettersom hun nå er rundt meg absolutt hele tiden. Har ikke merket noe til kvalme annet enn når jeg merker lukt mer enn normalt, men det går fort over.
Har mer tenkt på at murringen nesten er borte, har lagt mer merke til det fordi det er de jeg har merket mest frem til nå. Baaah... all den symptomjakten :wtf:

Planen er å begynne å teste i morgen:shy:

Har lest at HCG verdi ikke nødvendigvis betyr en eller to, vi får bare krysse fingrene[emoji175]

Leste gjennom en studie nå. Ved hcg under 200 var det 1/3 tvillinger og 2/3 enlinger. Ved hcg over 220 var det 50/50 tvillinger og enlinger. Ved hcg over 350 var det omtrent kun tvillinger. Dette var en studie ved innsett av todagers embryo, og blodprøve 12 dager etter innsett (altså 14 dpo). :)

https://academic.oup.com/humrep/article/17/7/1901/576949

Hva merker dere i rugetiden? Jeg har hatt murringer helt siden de siste sprøytedagene, men nå er jeg 9 dpo og har ikke hatt murringer de siste dagene. Vet det ikke trenger bety noe, men synes det er rart når jeg har hatt det helt til nå. De ømme puppene og trøttheten er der enda, men det er bare crinonen fremdeles regner jeg med.

Jeg har hatt litt murringer av og på, men litt mer stikkende enn ved vanlig menstruasjon.. ellers merker jeg null og nix. Men synes og huske med de to andre graviditetene (har to barn på 13 og 7) at de ømme puppene først kom noen dager etter IKM.. Meeeeen testegal og utålmodig som jeg er, svidde jeg av to strimler i dag også.. en blendahvit i dag morges og en nå i stad. Synes det kom en svak skyggestrek på den siste, men redd det bare er ønsketenkning, siden jeg bare er 9 DPO som deg...

Jeg har hatt litt murringer av og på, men litt mer stikkende enn ved vanlig menstruasjon.. ellers merker jeg null og nix. Men synes og huske med de to andre graviditetene (har to barn på 13 og 7) at de ømme puppene først kom noen dager etter IKM.. Meeeeen testegal og utålmodig som jeg er, svidde jeg av to strimler i dag også.. en blendahvit i dag morges og en nå i stad. Synes det kom en svak skyggestrek på den siste, men redd det bare er ønsketenkning, siden jeg bare er 9 DPO som deg...

Må bare si det, men herreminhatt jeg følte meg plutselig gammel som har så store barn... :-O Er 37 da.. hvor gamle er dere?

Det er så pussig fordi jeg har vært så rolig frem til i dag :hilarious: Mye mulig jeg overtenker fordi jeg skal teste i morgen :p Går og kjenner på hvordan kroppen føles hele tiden, I can´t help it:rolleyes: Er nervøs for i morgen, men regner med at det er for tidlig, så skuffelsen blir kanskje ikke sååå stor:wtf:

Det er så pussig fordi jeg har vært så rolig frem til i dag :hilarious: Mye mulig jeg overtenker fordi jeg skal teste i morgen :p Går og kjenner på hvordan kroppen føles hele tiden, I can´t help it:rolleyes: Er nervøs for i morgen, men regner med at det er for tidlig, så skuffelsen blir kanskje ikke sååå stor:wtf:

Jeg skjønner deg, håper på positiv overraskelse for deg i morgen ♡♡ nå kikket jeg på testen fra i stad, og det er en svak strek der om man ser i godt lys. Det er rn 25mul test, så får lyst å beine ned på apoteket og kjøpe en 10 mul test... men skal klare å holde meg.

Leste gjennom en studie nå. Ved hcg under 200 var det 1/3 tvillinger og 2/3 enlinger. Ved hcg over 220 var det 50/50 tvillinger og enlinger. Ved hcg over 350 var det omtrent kun tvillinger. Dette var en studie ved innsett av todagers embryo, og blodprøve 12 dager etter innsett (altså 14 dpo). :)

https://academic.oup.com/humrep/article/17/7/1901/576949

Opplysende[emoji5] Da har vi begge 1/3 mulighet og det er jo fine odds[emoji3][emoji1430]

Jeg skjønner deg, håper på positiv overraskelse for deg i morgen ♡♡ nå kikket jeg på testen fra i stad, og det er en svak strek der om man ser i godt lys. Det er rn 25mul test, så får lyst å beine ned på apoteket og kjøpe en 10 mul test... men skal klare å holde meg.
Tusen takk, det håååper jeg og :happy:
Spennende!! Lyst til å legge ut bilde?:D

Opplysende[emoji5] Da har vi begge 1/3 mulighet og det er jo fine odds[emoji3][emoji1430]

Vi hadde over 220 begge to. Der var det 50/50 tvillinger og enlinger. ;)

Må bare si det, men herreminhatt jeg følte meg plutselig gammel som har så store barn... :-O Er 37 da.. hvor gamle er dere?
37 er vel ikke gammelt?:eek:
Jeg har og en 7,5 åring i hus (og ei på straks på 8 mnd). Er 25 år. Men jeg føler meg gammel da.. kommer nok an på hvor man er i livet og ikke alderen :P

Klarte ikke å la være.. blenda test 10dpo/rd6 - ettermiddag
IMG_20180829_151912.jpg

Kan jeg bestille scratching på Fertilitetssenteret i Oslo uten at jeg holder til der? Når i syklusen blir det gjort igjen? Tror jeg har spurt om det 100ganger her inne og glemmer det hver gang:dead:

Kan jeg bestille scratching på Fertilitetssenteret i Oslo uten at jeg holder til der? Når i syklusen blir det gjort igjen? Tror jeg har spurt om det 100ganger her inne og glemmer det hver gang:dead:

Jeg tror du kan bestille uten å høre til der, det bare koster litt mer. Jeg tok hvert fall scratching hos dem i desember 2017, og da sa sekretæren at det ble billigere for meg siden jeg skulle ha forsøk hos dem. :p Så da regner jeg med at det betyr at andre kan komme også.

Det anbefales vanligvis å ta ca 1 uke etter EL syklusen før innsett. Så enten samtidig med oppstart nesespray eller CD21 i syklusen før frys/kort protokoll. :)

Jeg tror du kan bestille uten å høre til der, det bare koster litt mer. Jeg tok hvert fall scratching hos dem i desember 2017, og da sa sekretæren at det ble billigere for meg siden jeg skulle ha forsøk hos dem. :p Så da regner jeg med at det betyr at andre kan komme også.

Det anbefales vanligvis å ta ca 1 uke etter EL syklusen før innsett. Så enten samtidig med oppstart nesespray eller CD21 i syklusen før frys/kort protokoll. :)

Jeg sendte de en mail å spurte nå så kanskje de ringer meg i morgen:)
Jeg tenker at jeg da må gjøre etter EL nå, med håp om et sykt mirakel om å klare det på egenhånd:facepalm: ganske dumt å tenke slik etter snart 7år men klarer ikke la være:rolleyes:

Back
Topp