Jordbæra
Forelsket i forumet
Sist jeg var ruger (ble barn ut av det forsøket) hadde jeg ingen symptom. Kanskje en kvise eller no. That's it. 12 dpo var jeg litt kvalm og vondt i korsryggen. Positiv test dagen etterpå.
Nå er jeg trett, blir fort irritert, må ofte på do, en kvise har dukket opp og sinnsyke smerter i korsryggen både i går og i dag. (Har normalt sett vondt der når jeg går lengre turer/støvsuger osv, men har ikke gjort det nå de siste dagene).
Er 10 dpo i dag, går på Lutinus.
Når har du planer om å teste?
Har en del andre symptomer,men tenker det fremdeles er crinonen. Ømme pupper og brystvorter, trøtt, tisser ofte ( må opp om natten), kviser i ansiktet, merket også i går at ting lukter mer. Spiste egg til frokost i dag og måtte sette tallerkenen rett inn i maskinen etterpå fordi jeg ikke klarte lukten. Hunden min lukter også mer ettersom hun nå er rundt meg absolutt hele tiden. Har ikke merket noe til kvalme annet enn når jeg merker lukt mer enn normalt, men det går fort over.
Har mer tenkt på at murringen nesten er borte, har lagt mer merke til det fordi det er de jeg har merket mest frem til nå. Baaah... all den symptomjakten

Planen er å begynne å teste i morgen

Mye mulig jeg overtenker fordi jeg skal teste i morgen
jeg blir 32, nå snart faktisk

ganske dumt å tenke slik etter snart 7år men klarer ikke la være