Eiddwen
Forumet er livet
Vi hadde 5 forsøk (inkl. to avbrutte) på Rikshospitalet. Nå har vi vårt første forsøk på Maigaard i Danmark. Jeg husker ikke hvilke medisiner jeg gikk på de første forsøkene, men nå blir jeg stimulert med Menopur. Jeg har fått ut mellom 7 og 11 egg hver gang, men har hatt mye frafall. Dette forsøket var det kun ett eneste egg til innsett. Nytt med dette forsøket i Danmark er at jeg også får blodfortynnende og medisiner som demper immunforsvaret litt. Testdato er 23. august.
Om vi ikke lykkes med dette forsøket har vi to forsøk til, så går vi over til donoregg.
Det var en tøff og lang historie ja.
Er det første barnet dere prøver på? Hvilken dag hadde du uttak og innsett nå? Da håper jeg at det er gullegget du fikk satt inn nå!

Sitter og lurer litt på dette med testingen. Jeg har antageligvis innsett onsdag og vet ikke enda hva min offisielle testdato blir, men rent mentalt, bør jeg vente til den datoen, eller teste for å se at ovitrellen er ute? Mannen er på jobbreise fra dagen etter uttak, og er litt usikker på hva jeg skal gjøre ettersom jeg er alene hjemme i disse to ukene 

Høre nærmere med sykehuset på mandag etter uttaket og. Er uansett veldig godt å ha satt den siste sprøyta