❤️ August 2018 ❤️

Blir 2-dagers på dag tre her (tror jeg)[emoji846] De regner dagen etter første positive EL-test for «uttaksdagen» eller dag 0 da EL mest sannsynlig skjer da. Selv har jeg positiv EL test to dager på rad alltid. Mulig de derfor velger å flytte meg en dag fordi EL da faktisk kan være dagen etter andre positive test, på det de vil kalle dag 1. Noe annet som slo meg er jo at det også kan være at de tar opp embryoene i dag og dyrker til i morgen slik at det blir 3-dagers på dag 3. Var opptatt på jobb med mye folk rundt da de ringte så må innrømme at jeg ikke stilte så mye spørsmål[emoji85][emoji15]

Du får snakke mer med dem ved uttak. Jeg synes dette uansett høres veldig spennende ut. :D

Når begynner du å teste Eiddewen? [emoji3]

På mandag ryker første test. Det er Ovitrelle-testen (7 dpo og 9 dager etter Ovitrelle.) Jeg håper at den er blenda. Så blir det nok daglig testing etter det. :D

Enda jeg nikket til sykepleieren i Porsgrunn som forklarte at jeg ikke skulle teste før 16 dager etter innsett (18 dpo!!) - "For det er jo så kjedelig å få et falskt negativ resultat." :bag:

CD 22, og denne dukket oppVis vedlegget 271249
Haha..så pinlig. Da blir det den fjerde tlf til klinikken denne syklusen:facepalm:
Håper de kan skvise meg inn igjen..spl fjernet meg fra listen i går.

Jaja, en gang må være den første med lang syklus:bag:

Bedre sent en aldri [emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319] håper de finner en plass til deg [emoji173]️

På mandag ryker første test. Det er Ovitrelle-testen (7 dpo og 9 dager etter Ovitrelle.) Jeg håper at den er blenda. Så blir det nok daglig testing etter det. :D

Enda jeg nikket til sykepleieren i Porsgrunn som forklarte at jeg ikke skulle teste før 16 dager etter innsett (18 dpo!!) - "For det er jo så kjedelig å få et falskt negativ resultat." :bag:

Knis[emoji23] det må vell de også forstå at vi aldri i livet greier å vente så leeeeenge med testingen...

Det virket mer normalt, sjeldnere å ha syklus uten eggløsning enn at den er forsinket. :D

Håper du blir skviset inn igjen. Skal du bruke noe progesteronstøtte? :)

Jeg fjernet deg fra listen her i går. Hva vil du at jeg skal skrive av informasjon om forsøket ditt i oversikten? :)
Håper det jeg og.
Lutinus fra innsett.
Kan vente til jeg vet om det blir noe innsett eller hva.. lager så mye rot jeg nå :p

Bedre sent en aldri [emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319] håper de finner en plass til deg [emoji173]️
Du sa det jo ;) Synske evner eller? :P

Håper det jeg og.
Lutinus fra innsett.
Kan vente til jeg vet om det blir noe innsett eller hva.. lager så mye rot jeg nå :p

Du sa det jo ;) Synske evner eller? :p

Ikke tenk på det. Jeg har troa og har hvert fall skrevet opp nicket ditt. :D

9 dpo i dag. Jeg er småsvimmel, og det symptomet hadde jeg sist jeg ble gravid også, men det er muligens symptom av Lutinus. Har såååå lyst til å teste snart, men tør ikke i frykt for å bli nedfor. Dagene går tregt!

16 dager! Mener de man skal torturere seg i 16 dager!?

9 dpo i dag. Jeg er småsvimmel, og det symptomet hadde jeg sist jeg ble gravid også, men det er muligens symptom av Lutinus. Har såååå lyst til å teste snart, men tør ikke i frykt for å bli nedfor. Dagene går tregt!

Kjenner godt igjen meg at dagene er trege.. Jeg tør heller ikke teste enda.. Du er en dag lengere enn meg

Når tenker du å teste da? Håper det er mer enn Lutinus som påvirker deg nå. :D

16 dager! Mener de man skal torturere seg i 16 dager!?

Ja. :hilarious: Da jeg hadde forsøk på Ullevål så var det 21 dager etter innsett. :bored: Så dette er jo "tidlig" i forhold. :knegg:

Nok en kontroll tilbakelagt. Fått økt Gonal-F til 150 og ny kontroll på tirsdag [emoji28]

Slimhinnen var tilfredsstillende. Tre folikler målt til 12 og 11,resten var 8. Det ble telt til sammen bortimot 20 folikler.
Men mine verdier av østradiol har sunket fra 0,7 til 0,4 siden mandag,så de håpet den steg til tirsdag.

Noen som har erfaring med dette,og om disse verdiene har økt med større dose Gonal-F?

Når skal du teste? :)

Jeg er ikke sikker.. Kjenner ikke noe murringer av noe slag, som jeg har gjort de gangene jeg har blitt gravid.. Burde kjenne noe av cyclogesten hvertfall synes jeg.. Jeg tror jeg drøyer noen dager til hvertfall:/

Back
Topp