❤️ August 2018 ❤️

Ja, det var flott befruktning. :D

Nei, jeg har egentlig ikke det. Vekten gikk ned 0,5 kg i dag fra i går, så ikke akkurat tegn til væskeopphopning. Jeg er ikke oppblåst lenger (det var jeg på slutten av stimuleringen). Og jeg har ikke noe vondt etter uttak e.l. lenger heller, det var vondt/ømt i noen timer i går, slik det har vært hver gang etter uttak.

Hvilke symptomer hadde du?

Men da lover det jo veldig bra [emoji7] Jeg hadde sykt vondt! Klarte nesten ikke sitte oppreist noen dager, og gikk opp rundt 3 kg og var sinnsykt oppblåst. Kunne ikke ha på noen klær som strammet osv, så jeg ble nok en liten smule overstimulert [emoji28] Husker kor lett livet føltes når det gikk tilbake til det normale [emoji23]

Men da lover det jo veldig bra [emoji7] Jeg hadde sykt vondt! Klarte nesten ikke sitte oppreist noen dager, og gikk opp rundt 3 kg og var sinnsykt oppblåst. Kunne ikke ha på noen klær som strammet osv, så jeg ble nok en liten smule overstimulert [emoji28] Husker kor lett livet føltes når det gikk tilbake til det normale [emoji23]

Ikke noe tegn til sånt hos meg, så da krysser jeg fingrene. :D

Neste fredag, men jeg blir nok å teste innen neste tirsdag. Fikk positiv 12 dpo med sønnen min, så må jo prøve å gjenta suksessen. ;)

God plan! :D

Ferdig i telefon med en hyggelig dame. Hun kunne fortelle om 10 befruktede egg. :D

Hurra! :D

Jeg må på kontroll i morgen tidlig pga. mulig overstimulering, og da bestemmer de om jeg får 0, 1 eller 2 embryo inn. :nailbiting: Altfor spennende nå!
Så bra uttelling! Gratulerer :-) Krysser fingre for at du får innsett i morgen!!!

Ferdig i telefon med en hyggelig dame. Hun kunne fortelle om 10 befruktede egg. :D

Hurra! :D

Jeg må på kontroll i morgen tidlig pga. mulig overstimulering, og da bestemmer de om jeg får 0, 1 eller 2 embryo inn. :nailbiting: Altfor spennende nå!

Så utrolig bra[emoji3] Gratulerer! Håper du får innsett

Back
Topp