Jordbæra
Forelsket i forumet
Så gøy dere! Dere har gode poeng begge to. Når jeg var gravid sist (exu) hadde vi bestemt oss for å ikke kjøpe noe før etter 12 uker. Jeg kjøpte en «bjørnedress» når jeg fortalte jeg var gravid og denne har jeg selvfølgelig enda, men den var lenge sår å se på, og enda vondere å legge bort. Jeg har litt blandede følelser, men vi har gode prognoser heldigvis
Barnevogn er vi så heldige å få som gave av svigermor, men jeg tenkte mer på litt mindre ting enn det egentlig. Er vi heldige på første forsøk kan vi ønske oss mye til jul og, vi er heldige å ha store familier på begge sider som sikkert kan slå seg sammen
Nå har jeg så lyst til å kjøpe ting til babyrommet f.eks. Og stelleveske og smokker og dynetrekk og klær
Er så mye fint at jeg blir helt skrullete!
Barnevogn er vi så heldige å få som gave av svigermor, men jeg tenkte mer på litt mindre ting enn det egentlig. Er vi heldige på første forsøk kan vi ønske oss mye til jul og, vi er heldige å ha store familier på begge sider som sikkert kan slå seg sammen
Nå har jeg så lyst til å kjøpe ting til babyrommet f.eks. Og stelleveske og smokker og dynetrekk og klær

Er så mye fint at jeg blir helt skrullete!

Det er heldigvis ingen andre som kan bestemme hvordan man må forholde seg til ufrivillig barnløs livet, det synes jeg virkelig man skal få lov å bestemme selv.