Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen i klubben sier jeg[emoji19] Synes det er litt rart de velger å gjøre det når man har mindre enn 4-5 på frys jeg da! Da jeg satte inn blasto i styrt syklus hadde jeg ul på dag 10 og da så alt fint ut, satte da inn en uke etterpå.Ååå! De skal mest sannsynlig dyrke det egget jeg har i fryseren til et blastocyst! Altså enda mindre sjangse for at det overleverer! Ikke stor tro på dette nå![]()
Men de planlegger å sette det inn ca 14 dager etter første dag av mens, men så man skal ikke vente ca 5 dager etter liksom eggløsning? Men en 5 dagers på «eggløsningsdagen»?
Og, hvor lenge ventet dere på å starte opp med ferskforsøk?Jeg som var så coool og tenke kanskje vente, har begynt å Google og tenke på det igjen! Throwback til sist[emoji23]
Velkommen i klubben sier jeg[emoji19] Synes det er litt rart de velger å gjøre det når man har mindre enn 4-5 på frys jeg da! Da jeg satte inn blasto i styrt syklus hadde jeg ul på dag 10 og da så alt fint ut, satte da inn en uke etterpå.
Fikk svar nå om at datoer kommer i posten. Jeg antar oppstart Synarela rundt 16. juli. Og første kontroll blir nok raskt etter at de åpner igjen 30. juli.Synarela er jo allerede kjøpt inn, så jeg er helt klar hvert fall. Jeg tar Letrozol nå også, for å få EL før oppstart på nesespray.

Ååå! De skal mest sannsynlig dyrke det egget jeg har i fryseren til et blastocyst! Altså enda mindre sjangse for at det overleverer! Ikke stor tro på dette nå
Men de planlegger å sette det inn ca 14 dager etter første dag av mens, men så man skal ikke vente ca 5 dager etter liksom eggløsning? Men en 5 dagers på «eggløsningsdagen»?
Og, hvor lenge ventet dere på å starte opp med ferskforsøk?Jeg som var så coool og tenke kanskje vente, har begynt å Google og tenke på det igjen! Throwback til sist[emoji23]
Håper virkelig det overlever! (Og godt du nå får søskenforsøk der om det ikke skulle overleve, når de tar litt sjanser sånn.)
Ja det er jeg helt enig i! Herregud, hvis ikke kunne det bli krise [emoji23]
Men du skal jo lykkes med frys da!![]()
Det skal jeg absolutt [emoji23] Håper jo seff på det!
Vi begge skal lykkes![]()
Fått dato jeg og... oppstart av Synarela 7/7 og oppstart på hormoner 26/7 hvis mensen kommer når den skal. Kontroll 3/8 hvis alt går etter planen
Fryseforsøk - Hva er det som avgjør om det blir innsett i naturlig eller styrt syklus? Og er det noe jeg kan gjøre selv for at alle forhold skal være optimale for at egget skal feste seg? Er så klar for en liten mageboer nå [emoji173]️
Jeg gjennomførte scratching syklusen før siste innsett. Da ble slimhinna mi tykk og god og begge embryoene satt![]()
På riksen tror jeg de foretrekker styrt syklus på alle, usikker andre steder.. Men hvis du har en stabil syklus så høres naturlig syklus veldig fint ut, men har ikke testet det selv. Eneste er at du er avhengig av å få eggløsning på riktig dag, da ikke gjennomfører innsett i helger.
Hva må til for å få gjennomført scratching? Og hvor gjør man det? [emoji4]
Snakka akkurat med St.Olavs, og det blir innsett i naturlig syklus siden den er såpass stabil (bare mensen kommer til rett tid denne runden da), og de nevnte det med el på helg, så krysser alt jeg eier og har for at det ikke skjer!
Vi har kjøpt MASSENoen som har begynt å kjøpe babyutstyr enda av dere som prøver for første gang? Jeg vet jo så godt at vi ikke har noen garantier, men drømmene og ønskene tar litt over til tider og nå som det er så mye salg har jeg såå lyst til å starte med innkjøp!![]()
Noen som har begynt å kjøpe babyutstyr enda av dere som prøver for første gang? Jeg vet jo så godt at vi ikke har noen garantier, men drømmene og ønskene tar litt over til tider og nå som det er så mye salg har jeg såå lyst til å starte med innkjøp!![]()