jeg ville absolutt forhørt meg med tanke på at du har mistet to ganger. Men noen leger er vel mer skeptisk til tilleggsmedisin enn andre så en har jo ingen garantier for at de vil høre på en dessverre, men jeg tenker litt sånn at når en først er i gang med et forsøk så må en bare gå all in og ta alt som kan hjelpe slik at en har de beste forutsetninger for å lykkes!
Den lange ventetiden før en kan komme i gang er nesten det verste synes jeg! Vi gikk privat nettopp fordi vi ble forespeilet så lang ventetid i det offentlige da vi prøvde på første. og der har vi bare blitt værende. Men skulle vi ikke lykkes denne gangen tror jeg at vi må få oss en henvisning til det offentlige igjen og ta det derfra. Det tærer jo litt på økonomien og ta alt privat.
Heldigvis er det sommer nå. Og sommeren går alltid så fort. Plutselig er august her og vi er i gang

Hadde vært supernervøs jeg og om jeg visste jeg måtte få mensen på heeelt riktig dag (blir nervøs på dine vegne kjenner jeg. haha), men vi får bare krysse fingre og tær for at dette går bra og etter planen. Jeg har troen!!
Nyt sommeren i mellomtiden. Neste sommer er det jo baby i hus! Fantastisk koselig det og, men en anelse mer jobb og ting å tenke på da enn denne sommeren ;-)